Přejít na obsah

Octavia 2008 TDi, BMM, PD - zacukávání motoru


Pavel1963

Doporučené příspěvky

Zdravím pánové, dokážete někdo poradit k problému, který trvá několik měsíců? Za jízdy u malého zatížení motoru, nižší otáčky, cca 1500, denní jízdy do práce okolo 17 km. Odhadem 1x za 10 dnů, nastane u zahřívaného, někdy už téměř zahřátého motoru zacukávání motoru s tmavším kouřem z výfuku. S následným přidáním plynu, plné zatížení motoru a zvýšení otáček 2000 a více, tento problém zmizí. Po snížení otáček se problém opět vrátí, na cca 2-3 km jízdy. Následuje cca 10 dní bez problému. Motor s DPF, najeto téměř 260 000 km. Diagnostika bez chyby. Děkuji za pomoc, než půjde auto do servisu.

Editováno: , autor: Pavel1963
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Díval jsi se kolik je zanesený DPF filtr přes diagnostiku? to vypadá, že ti možná regeneruje filtr ikdyž tam musí splnit pár kritérií, které v tvém případě jsou vyloučené díky nezahřátému motru a nízkých otáček, ale stekal jsem se také s tím, kdy se auto nastartovalo a regenerace probíhala okamžitě (zjistí se to přes diagnostiku, také podle vyšších otáček hrubšího chodu motoru(dunivý zvuk) a také tak, že během 2-5 minut byla teplota motru na 90 i s olejem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...