Publikováno Prosinec 29, 2024Pro 29 Ahoj, mám čerstvě RS 245 r.v 2017 motor DLBA a dnes mě čekalo nepříjemné překvapení, dole na krytu motoru jsou kapky chladící kapaliny, čili předpokládám že je vodní pumpa KO, podle toho, že má najeto 114 000 a vše původní (to jsem byl původně rád, protože není bouraná, má původní hodnoty laku, světla, atd.... teď to vypadá, že je spíše před velkým servisem a zatím jsem nechal udělat jen základní věci jako olej, filtry, svíčky a olej v diferenciálu, rozvody zatím ne). Jen se chci zeptat, u tohoto motoru jsou rozvody řetězem, čili vodní pumpa je mimo a je to nějaký problém jí vyměnit? Sám to dělat nebudu, to je jasné, ale řešil to někdo u tohoto motoru, případně jaká byla cena? Našel jsem témata s vodní pumpou pro jiné motory, ale ne benzínové RS. Původní radost z auta vystřídalo tak trochu zklamání, je to prostě staré a vypadá to, že bude potřebovat více péče, než jsem původně myslel .
Prosinec 29, 2024Pro 29 retaze su tam tusim tri, na olejove cerpadlo, vacku a vyvazovaci hriadel. stav napinaku sa da skontrolovat cez take okienko. vodna pumpa je hnana remenom a taki experti, co nemaju specialne naradie, tusim T10355A, ho nemenia, lebo vraj netreba - to by som si postrazil hned by som skontroloval aj vyrovnavaciu nadobku na chladiacu kvapalinu, ci tam nemas G13 MIT SILIKAT a ten vyhodit a naliat G12evo btw netesnost moze byt aj na obale termostatu, podla stavu vymenit rovno s vodnou pumpou
Prosinec 29, 2024Pro 29 Autor JJ vím, okénko, které se vylomí a pak se musí dát nové, to chci nechat alespoň zkontrolovat, v servisu (neautorizovaném) mi říkali, že podle zvuku OK. Tři řetězy, tak to je mazec.... ve Škodovce mi řekli, že je to za 35 000 Kč, což mi přišlo jako ranec, ale už asi tuším proč tolik. Věčný řetěz . G12evo ... Ok, píšu si, stejně se bude muset vyměnit. Netěsnost.... no to musí udělat servis, že je na to potřeba speciální udělátko, z toho nemám radost, na to se musím zeptat. Když koukám na AutoKelly - Termostat s těsněním VERNET - 1 705 Kč, Vodní pumpa INA - 9 716 Kč + práce. Nebo se nemění celá vodní pumpa? Za tyhle peníze je s těsněním, s vodním čerpadlem, s modulem termořízení, s řemenicí. To snad není třeba, nebo ano?
Prosinec 29, 2024Pro 29 ak to bude u teba vyzerat takto nejako, tak treba menit cely "modul termorizeni" uz som pocul aj o pripade, ze niekomu v zaruke vymenili len pumpu a po zaruke zacal tiect "modul"
Prosinec 29, 2024Pro 29 Autor Sakryš... tak to je raketa. Svěřím to servisu a připravím se tak na 15 000 Kč . Děkuji za info
Leden 4Led 4 Autor Tak nové poznatky ze servisu, vodní pumpa to není, chladič prý taky ne, teče něco zepředu motoru (nevyznám se v tom, nevím, jestli může téct něco přímo z motoru, podle schémat jsou tam hadice a milion spon, nebo čeho). Takže se bude bádat dál...... Škodovka fakt super, hned půjde do výkupu za novou Kiu. Jasně je stará 7 let, ale nečekal jsem, že bude problém hned. Nechce někdo RS 245 za výkupní cenu?
Leden 15Led 15 Častý problém u této motorizace, únik chladící kapaliny. Většinou jsou s tím problémy už v první letech, takže často měněna vodní pumpa, termoregulátor a skříň v rámci záruky. Já to takto měl na dvou autech s touto motorizací cca po dvou letech . Spíš bych řekl, že si toho předešlý majitel nevšiml, nebo to ignoroval.
Leden 17Led 17 Autor Já to mám už docela dlouho v servisu, vodní pumpa prý rosila, takže vyměněna, druhý den pod autem opět loužička. Bude se to řešit dál, ale jsem z toho auta totálně znechucený. Že já nezůstal u motorek
Leden 18Led 18 No mě unikala voda z termoregulátoru. Sice to bylo u 1,8 tsi ale to je víceméně stejný motor. A bylo to už při najetých 50 tisících km.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.