Přejít na obsah

Michi07

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Michi07

Bažant

Bažant (2/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

10

Popularita

  1. Ano to sedí, bude k dispozici okolo KT13, možná o chvíli dříve.
  2. Jen dávejte pozor, který typ sportovních sedadel máte, protože je více druhů. Na OB autodílech to mají zrovna špatně - obecně uvedené, protože uvádí, že jde o produkt pro všechny RS sedadla s otvorem a tak to není, protože otvory ve sportovních sedadlech jsou různé: 655061128 (tohle je pro Kodiaq I. generace): Na eshopu to je správně: Smart Holder - adaptér pro sportovní sedadla | Praktické doplňky | Vnitřní výbava vozu | Pro váš vůz | Katalog | Česká republika (skoda-auto.cz) 5E3061128 - ten ještě uvolněný není, ale brzy bude: Kodiaq II. generace Octavia IV Enyaq Snad jsem na žádný model nezapomněl. Superb IV se sportovními sedadly zatím řešení nemá, protože někdo dovolil, aby naběhnul 3. typ otvoru... Jinak Superb IV bude mít polohovatelné hlavové opěrky nově i v ose Y a pro tento typ hlavových opěrek bude také nový adaptér.
  3. Michi07

    Loketní opěrka

    Co konkrétně je na tom amatérismus jako prase 🙂? Tohle je funkční věc, na kterou se podívám maximálně při nasazování a pak už ji neuvidím. Očividně v příslušenství využili prostoru pro kartu, pokud by se s tím počítalo od začátku, tak už to nabízejí od zahájení prodeje Scaly. Za mě to plní to co má, na kobercovinu to má prolisy, aby se neshrnovala a nestojí to nesmysl. 3D tiskárna je prima věc, ale pořád se v sériové výrobě nevyrovná vstřikolisu, který je cenou a kapacitou úplně někde jinde.
  4. Michi07

    Loketní opěrka

    Tak jste byli rychlejší 🙂. Už jsem si na to tak zvykl, tak jsem na chvíli zkusil sundat a hned jsem se k tomu vrátil.
  5. Michi07

    Loketní opěrka

    Tak už je konečně i řešení z originálního příslušenství 🙂. https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/vyskovy-nastavec-loketni-operky/p/654061123 Sedí to moc dobře, zatím to zkouším bez aretace a myslím, že nebude ani třeba.
  6. Ono není se čemu divit. Pokud Vám tam někdo v garáži plácne tažný, tak nenese žádnou zodpovědnost za možné důsledky s tím spojené. V garáži nainstalují tažné klidně i na to CNG, ale to, že je to K.O. kritérium pro crash zezadu řešit nebudou (ani to nevědí), protože s nimi se soudit nikdo nebude... :-) Vliv na výsledek nárazu zezadu má i tvar samotného železa. O nárocích na samotné sváry nemluvě...
  7. Jaca: Jak budete u prodejce, tak se poptejte na produktový list. Týká se to opravdu jen mřížky. Je to bráno jako součást chladícího systému, takže pokud Vám říká, že se mění chladící systém, má v zásadě pravdu :-). Jawores: posílám, co se za co mění. Vše záleží na tom, jak moc vůz budete zatěžovat. Pokud pojedete s plně naloženým autem nějakou větší vzdálenost, tak je to na zváženou. Je to sice párkrát do roka, ale pokud něco zrovna odejde v motoru ( a nemusí to být tím chlazením), tak jsme zase u té záruky...
  8. Jen doplním pár upřesňujících informací. To co se na daném voze mění/dodělává při instalaci tažného zařízení, se liší dle vozů, motorizací a výbav.Takže to chce se trochu u autorizovaného prodejce informovat a netvrdit, že se vždy mění celé chlazení brzdy apod. Teď konkrétně ke Kamiqu a Scale. Na těchto vozech jsou dva typy zadních náprav LS1 a LS2 (ta s dvojkou je lepší :-)). Kamiq má ve 100 % LS2 a proto je možné od začátku dodělat TZ i v případě, že vůz je bez přípravy. Scala to má trochu složitější, v návaznosti na zvolenou výbavu dostanete buď LS2, nebo "slabší" LS1. U LS1 byla do KT28/19 v TP u příslušené kolonky 0 a tudíž není možné pro tento vůz dodělat legálně TZ. To se od 28/19 změnilo a i pro slabší nápravu to lze. Pro CNG není domontáž možná. To co níže uvedu, se týká originálního tažného, co dostanete ve výrobě. Příprava z výroby znamená následující: Scala - náprava LS2, svazek elektrické instalace (od pojistkového boxu do kufru), mřížka chladiče (platí pro 1,0/70 kW TSI a 1,6/85 kW TDI) a silnější baterie (závisí i na motorizaci, některé mají automaticky tu silnější) Kamiq - svazek elektrické instalace, mřížka chladiče a silnější baterie (viz výše) Objednáváte tedy pouze sadu tažného zařízení (bavím se o originálním řešení) Bez přípravy doděláváte následující: Scala - svazek elektrické instalace, do KT 20/2019 odjišťovací kabel, mřížka chladiče (platí pro 1,0/70 kW TSI a 1,6/85 kW TDI) Kamiq - svazek elektrické instalace, mřížka chladiče (platí pro 1,0/70 kW TSI a 1,6/85 kW TDI) Ke všemu výše uvedenému se objednává samozřejmě samotné tažné zařízení, které obsahuje ještě další drobnosti nutné k instalaci (řídící jednotka, šrouby, spínač, krytka spínače atd.) Jak vidíte, tak není nutné měnit například baterii, chladič apod. Snad to trochu pomůže se zorientovat, nicméně pořád je nutné si to zjistit u autorizovaného prodejce ŠA, protože výše uvedené se může v průběhu výroby změnit :-). Pokud máte možnost, tak doporučuji řešit vždy alespoň přípravou, protože si tím ušetříte peníze a hlavně vám nikdo nemusí rozdělávat obložení až k pojistkovému boxu. Zároveň bych doporučoval odzkoušené originální řešení, protože pak nedochází např. ke kontaktu železa s nárazníkem, jak je vidět výše na fotce. A pokud by se stalo něco s elektrikou ve voze, tak těžko říct, jak by to potom bylo se zárukou ;-). Snad jsem na nic nezapomněl...
×
×
  • Vytvořit nový...