VW_Atom Vloženo Pondělí v 11:59 Sdílet Vloženo Pondělí v 11:59 (editace) Čau, jsem tu nový sice jsou tyto fóra spíše pro škodovky, ale nejde mi se přihlásit do VW club. Tak jsem to dal do kategorie Fabia 1. Auto - Seat Ibiza 3 1.4 16v 55kw Ale zpátky k problémů potřeboval bych poradit už nevím co dál s tím autem, otočím do první polohy všechny kontrolky naběhnou normálně a v poloze start se nic neděje, proměřil jsem stálý napětí do startéru vše v pořádku včetně kostření motoru a karoserie ale nejde spínací proud svorka 50. Prošel jsem všechny pojistky každou jednotlivě a nic jsem nenašel i hlavní metalický v motoru, jedině relé byly dvě spálený 53 a odlehčovací relé proudu, po výměně začali fungovat při poloze start cvakne 53 a při otočení mezi polohy cvakne i odlehčovací relé, samotný startér je nový úplně jelikož byl v háji také. Ani při otočení na start nepohasne stropní světlo, baterku jsem zkoušel dát novou z jiného auta o které vím že stoprocentně funguje, kabely jsou v pořádku pohledově takže to nevypadá že by se tam ohřívala havěť na motoru Diagnostika nic nenapovídala bohužel Díky 👍 Editováno: Pondělí v 12:02, autor: VW_Atom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo Pondělí v 17:33 Sdílet Vloženo Pondělí v 17:33 Nevím co je ibiza 3,ale počítám že nějaký starší kousek. Zkusil bych navtahnout kabel od plus svorky na spinany kontakt na startéru. Předtím než budeš přikládat na starter tak si hlavně vyrad, ať tě to nepřejede. Tím případně zjistíš jestli je problém v kabeláži v autě resp od spínacky ke startéru resp závadu startéru. V případě že nastartuje tak už bádat od spínacky až ke startéru, kde se ztrácí proud, jinak řečeno kde se už neobjeví, v okamžiku startování. K tomu jsou ale lepší 2 lidi. Samozřejmě zkontrolovat i to zda je na startéru minus od kostry v pořádku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VW_Atom Vloženo Pondělí v 17:37 Autor Sdílet Vloženo Pondělí v 17:37 (editace) Ok Editováno: Pondělí v 17:49, autor: VW_Atom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VW_Atom Vloženo Pondělí v 17:48 Autor Sdílet Vloženo Pondělí v 17:48 před 14 minutami, lucky.jack napsal: Nevím co je ibiza 3,ale počítám že nějaký starší kousek. Zkusil bych navtahnout kabel od plus svorky na spinany kontakt na startéru. Předtím než budeš přikládat na starter tak si hlavně vyrad, ať tě to nepřejede. Tím případně zjistíš jestli je problém v kabeláži v autě resp od spínacky ke startéru resp závadu startéru. V případě že nastartuje tak už bádat od spínacky až ke startéru, kde se ztrácí proud, jinak řečeno kde se už neobjeví, v okamžiku startování. K tomu jsou ale lepší 2 lidi. Samozřejmě zkontrolovat i to zda je na startéru minus od kostry v pořádku. No Ibiza 3 je z roku 2004 ale startér ten byl rozebráný a měl špatný stator, tak se koupil úplně nový kousek ale do spínací svorky právě nejde proud ale relé cvakne normálně. Tak nevím kde by se mohl ztrácet proud a všechny pojistky jsem zkontroloval multimetrem a nikde sem nic nenašel bohužel Ale z logického uvážení by měl jít ze spínačky proud do ovládání relé startéru ne??, a když cvakne tak by spínačka měla být v cajku. Je možnost že se ztrácí proud před vstupem do relé ten přerušovaný obvod relé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo Pondělí v 21:03 Sdílet Vloženo Pondělí v 21:03 Já tomuhle úplně nehovim, nicméně mi není jasný na co by měl starter nějaký telátko...? Chápal bych pojistku. Ale relé... K čemu? 🤷♂️ Máš nějaká schémata zapojení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VW_Atom Vloženo Pondělí v 21:10 Autor Sdílet Vloženo Pondělí v 21:10 Schémata jsem nesehnal nikde na netu, psal jsem do autorizovaného servisu zda by mě neposlali schémata obvodu. Prý nemůžou s interních důvodu, ale s tím relé to taky nemůžu říct s jistotou. Takže myslíš že je to přímo ze spínačky do startéru ?? Já jsem myslel že to vždy prochází přes relé nebo tak něco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo Pondělí v 21:14 Sdílet Vloženo Pondělí v 21:14 (editace) Schémata ti nepošlou, to chápu. To je jediné přes známosti... Chápal by tu pojistku, ale relé nevím k čemu by tam bylo. Zkus popatrat na netu. Já jsem taky našel komplet el. Schémata na tchanovu ibizu z 93 roku 😂 Myslím že to bylo z nejakyho fóra. Editováno: Pondělí v 21:17, autor: lucky.jack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VW_Atom Vloženo Pondělí v 21:18 Autor Sdílet Vloženo Pondělí v 21:18 (editace) Ok díky, a kdyby to byla spínací skříňka ta se mění jen ten spinák, a ne celý s tím klíčkem ?? A musí se to případně znovu nakódovat na imobilizér?? A to jsem myslel že mě už nic nepřekvapí na autech, za tu dobu co to dělám 😄 Kdyžtak se ozvu kdybych něco vypátral Editováno: Pondělí v 21:22, autor: VW_Atom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo Pondělí v 21:20 Sdílet Vloženo Pondělí v 21:20 https://www.seatclub.cz/manuals.php?ddlb_category=11&ddlb_model=14 Pročítat se mi to nechce 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VW_Atom Vloženo Pondělí v 21:24 Autor Sdílet Vloženo Pondělí v 21:24 Díky zítra prolustruju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo před 18 hodinami Sdílet Vloženo před 18 hodinami Změř napětí na kontaktu 50b spínací skříňky při poloze klíčku startování. Pravděpodobně tam napětí nebude. Tento kontakt je přímo spojen se startérem bez nějakého relátka. Na nezávislém kontaktu 50 je při startování také napětí, ale toto vede do řídicí jednotky, kde možná slyšíš cvakat to relátko. To ale s startérem nemá nic společného, jenom odpojuje při startování spotřebiče s velkou zátěží pro akumulátor. Vložka spínací skříňky se dá vyměnit a není třeba nic kódovat. Spínač zapalování spínací skříňky - dlouhý - 40.14.653 | E-shop LKQ CZ s.r.o. (autokelly.cz) Výměna spínací skříňky Škoda Fabia | Fabiaauto.cz - Škoda Fabia 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VW_Atom Vloženo před 17 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 17 hodinami Díky dneska se pokusím dostat ke spínačce a napíchnu to na multimetr, jako já jsem to podezření na spínačku měl taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo před 15 hodinami Sdílet Vloženo před 15 hodinami Jen přidám zkušenost s litrem Ibiza 1999, on taky někdy nestartoval (a myslím cvakal) a majitelka že je to baterkou. Já jsem rozsvítil kromě palubky i hlavní světla a říkal jsem že asi ne, pak jsme baterii buď vyměnili anebo jen dobili a on začal startovat. A ona mě teď ještě připomněla, že jsem měnil taky nějakou pojistku, a to si pamatuji byla nějaká sdruzena pojistka asi pro 3 nebo 4 věci (mám pocit nějaká žárovka +teplota chladící kapaliny +...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VW_Atom Vloženo před 15 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 15 hodinami Díky teď jsem se dolaboroval ke spinačce, ale obrus volant dolů kvůli krytu volantu airbag ven 😅 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.