VW_Atom Vloženo včera v 13:24 Autor Sdílet Vloženo včera v 13:24 (editace) No teď nevím co je DP?? Ale takhle ze spínačky jde normálně proud do toho kabelu, ale nedojde ke startéru, jenže jsem si myslel že když si natáhnu kabel ze spínačky (protože tak dlouhý multimetr nemá kabel) a zkusím napíchnout multimetr na konektor a ten testovací kabel, tak jsem myslel že když ho propípnu a nějakou hodnotu ukáže takže je průchozí díky tomu že se udělá něco jako smyčka která je v místě multimetru rozpojená, těch 144 bylo ohmů jenže jsem neviděl jestli kiloohmu nebo megaohmu jelikož jsem byl rád že jsem ho někam umístil ten multimetr No popravdě v elektrice se nerad hrabu ale jako nějaký základy mám ale bohužel jsem samouk Rád bych teď změřil znova jestli jde do cívky proud po výměně spínačky jenže teď aktuálně jsem sám a nemám tak dlouhý ruce abych měl otočený klíček a přitom v motoru měřil proud S tím slabým proudem je to tak že jsem myslel jestli ještě není někde jinde ještě jelikož byli skoro všechny relé vypálený No a schémata jsou nějaký tady na fóru v tomhle vlákně ale jako úplně přesný nejsou protože jsem je sháněl a nesehnal přímo na Ibizu ale měl by být napojený ze spínačky napřímo Editováno: včera v 13:43, autor: VW_Atom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ExecutedDonut Vloženo včera v 13:41 Sdílet Vloženo včera v 13:41 Napadaj me dve moznosti Bud mysli DP jako Diplomovou praci z elektrotechnickeho oboru, kdyz ma potrebu se tu po lidech vozit anebo, a to bude pravdepodobnejsi, Dilenskou Prirucku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo včera v 13:42 Sdílet Vloženo včera v 13:42 (editace) DP -dílenská příručka, kde je schéma zapojení, Cívka elektromagnetu na startéru bere docela dost proudu. Multimetr je fajn ale některé věci s ním změřit nedokážeš. Pokud by jsi to měřil, tak na tom kabelu (odpojenám) by jsi měl naměřit max odhadem 1 ohm. Pokud to nemáš dodrbané ještě někde jinde. (startér atd) tak máš někde : Chybí ti kostra motoru - to by ale ani nedobíjelo Máš někde přechodový odpor Baterka-pojistka-spínačka-cívka. Tohle multimetrem nepoznáš -to se projeví při zátěži úbytkem napětí. Máš ten drát někde přerušený - uhnitý. (to pohledem najít je šance tak 50/50 Takže jestli cheš tak si vem žárovku z blinkru , klidně i H4/H7 ale minimálně alespoň těch 21W. Vem si dva dráty a udělej si žárovkovou zátěžovou zkoušečku. Jeden konec dáš přímo na mínus baterky a druhý odpojíš od cívky (+) a na ten drát ho připojíš. Potom zkušíš starovat. (bez zapojené cívky) Svit žárovky ti napoví co je špatně. Musí svítit naplno. Ještě rada na konec. Sice tě 12V nezabije, ale umí to krásně hořet když něco dodrbeš. Tak to chce pečlivost. Editováno: včera v 13:47, autor: Alma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VW_Atom Vloženo včera v 13:49 Autor Sdílet Vloženo včera v 13:49 No naposled před výměnou spínačky tam podle multimetru nešel vůbec proud ale zkusím s tou žárovkou 😏 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo včera v 14:02 Sdílet Vloženo včera v 14:02 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VW_Atom Vloženo včera v 14:15 Autor Sdílet Vloženo včera v 14:15 Díky za schéma ale ze spínačky jde proud ven takže je obvod v tomto pořádku, ale je to teda napřímo napojený ze spínačky do cívky startéru, tak jak jsme si všichni mysleli. No ale zkoušel jsem proměřit těsně před průchodku vypichem až na konec konektor a je průchozí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VW_Atom Vloženo včera v 14:16 Autor Sdílet Vloženo včera v 14:16 Takže ještě jako jediná možnost teda někde za palubkou jenže meřákem se nikam tam nedostanu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo včera v 14:28 Sdílet Vloženo včera v 14:28 Otestuj tou žárovkou přímo na startéru pokud nebude svítit tak hned za spínačkou. Multimetr do té doby neber do ruky . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VW_Atom Vloženo včera v 14:31 Autor Sdílet Vloženo včera v 14:31 Ok zkusím díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo před 16 hodinami Sdílet Vloženo před 16 hodinami Pokud ti startér při přímém připojení startovacího kontaktu na + baterie jenom vysune pastorek a netočí se, jak píšeš, tak zatím děláš zbytečnou práci. Dokud se nebude spolehlivě točit, tak nemá cenu hledat případné přerušení kabelu od spínací skříňky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VW_Atom Vloženo před 16 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 16 hodinami No jenom musím vymyslet nějaký konektor protože držet to tam rukou docela zkresluje, že tam nemusí být dobrý kontakt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo před 14 hodinami Sdílet Vloženo před 14 hodinami (editace) No jestli cívka cvaká při přímém plus tak to je samozřejmě pravda co píše Dula. V tom případě vypadá ovladání startéru v pořádku. Jsou tady tři stránky všech možných teorií kdo se v tom má vyznat. Potom nerozumím proč se měnila spínačka. Editováno: před 14 hodinami, autor: Alma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VW_Atom Vloženo před 14 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 14 hodinami No takhle je nový startér protože ten se dopalil, vyměnilo se relé 53 a 100, protože ty taky shořeli (při spojení baterii necvakali a byli viditelně spálený a smrděli tím ale teď tam jsou nový, a spínačka pokus omyl říkal jsem si už tamta byla taková trochu ochozela tak když už to mám tak složitě rozebráný tak mě 200 Kč nezabije Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo před 14 hodinami Sdílet Vloženo před 14 hodinami Dobře co teda dělá startér když na jeho cívku přivedeš svojim drátem plus od baterky ? Cvaká ta cívka a má snahu vysunout ? Co dělá cívka startéru když po všech výměnách startuješ klíčkem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VW_Atom Vloženo před 14 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 14 hodinami Při točením klíčku nedělá vůbec nic, a po přivedení mým drátem má snahu vysunout a točit ale jak říkám nemám žádnou svorku abych to tam chytil tak to tam držím v tý dírce drát takže tam ten kontakt nic moc ale jako má tendenci se vysunout jako kdyby neseděli zuby nějak tak to znělo No na novým startéru jsem napočítal 10 zubů a na tom starým to samý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VW_Atom Vloženo před 14 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 14 hodinami Ale měl jsem to přes startovací kabely na svorkách baterie protože tam je ten box na baterii přímo nad startérem takže když je tam baterie není šance to laborovat kromě měření ty svorky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo před 13 hodinami Sdílet Vloženo před 13 hodinami (editace) Takže jako první potřebuješ zprovoznit cívku tak jak to má být přes klíček. Až ti bude reagovat cívka na klíček tak budeš řešit dál proč nezajede do ozubení. Editováno: před 13 hodinami, autor: Alma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VW_Atom Vloženo před 13 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 13 hodinami Asi tak ale s tím ozubením jenom jako teorie nemusí to tak být je možný že jak je prostě špatný kontakt tam vysunuje a zasunuje, ale první zprovoznit hlavně tu svorku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VW_Atom Vloženo před 13 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 13 hodinami V motorový části je svazek v pořádku měřil jsem to před průchodku do kabiny a koncem svorky a podle multimetru je spojený, ani nikde pohledově není uhnilý, a v kabině většinou ty kabely nedostávají tak nafrak jako venku, tak asi malá pravděpodobnost někde za palubkou ve svazku. Bohužel jsem rád že se tam dostanu alespoň rukou, jinak by musela asi palubka ven a ty relé držáky všecko a to se mi dvakrát nechce rozdělávat celý interiér už stačí že jsem musel dát pryč volant abych rozdělal spínačku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.