Publikováno Leden 18Led 18 Zdravím. Tohle forum je asi moje jediná naděje. Auto bylo už asi 10 automechaniků a nikdo si neví rady. Auto je škoda roomster 1.4 16v a na autě bylo vyměněný alternátor. Tenhle problém auto dělá už asi rok a nedaří se ho vyřešit. Děkuju moc za každý příspěvek. Doufám že mě zachráníte. Vypsal jsem tu všechno co mě teďko napadlo že auto dělá. -Při zatáčení vlevo nebo vrácení volantu doleva v nízké rychlosti pípá auto a ukazuje se symbol abs a ruční brzdy někdy vyskočí symbol volantu a probliknou všechny světla v autě jako například celá balubní deska a rádio se restartuje -občas se vypne posilovač řízení nejčastěji v nižší rychlosti, ale stalo se to i ve vyšší, když se zatáčí vlevo a nebo když se volant vrací doleva. Jsou dva stupně, někdy je jen trošku těžší zatáčení a někdy se posilovač vypne úplně a jde zatáčet těžce -Snižuje se jas světel při zatáčení vlevo i vpravo při jakékoliv rychlosti a taky při zapínání rádia, zapínání mlhovek nebo stahování oken -Stahování oken se seká a musí se klikat na tlačítka místo držení, aby okno sjelo nahoru nebo dolů -V nejhorších situacích se vypne celé auto i s motorem a to nemusím ani zatáčet vlevo -Auto se někdy samo odsebe zamkne -Na + na beterce se roztekla vazelína -Po opravě klimatizace se po dvou měsících znovu rozbila a funguje jenom na nejvyšší stupeň -Jednou se stalo že při jízdě přestal fungovat reproduktor u řidiče, ale po týdnu začal zpátky fungovat -Po použití šmirgl papíru na konektory na baterce a na + a - kabely auto přestane blbnout na nějakou dobu. Jednou to vydrželo týden a jednou až 2 měsíce. Video 1 Video 2 Video 3
Leden 18Led 18 Rozebrat očistit zkontrolovat plechové pojistky v motorovém prostoru. Totéž platí pro minus drát od baterky na karoserii. Udělat si novou kostru propojit karoserii a blok motoru dalšim drátem o průřezu cca 10 mm2. To celé je práce na cca 30 minut. Pokud to nepomůže vytáhnout plechovou pojistku od posilovače řízení a chvíli pojezdit. Opět platí, že pohledem tam nic nezkontroluješ a multimetrem jakbysmet. Kontakty baterie se nečistí smirkovým papírem. Prostě prověřit veškerý silový rozvod od baterky spolu s pojistkovým terminálem včetně mínus pólu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.