the_miracle Vloženo včera v 16:52 Sdílet Vloženo včera v 16:52 (editace) Měl bych dotaz. SuperB 2, r.v. 2014, klasika CR 103 kW, DSG, najeto cca 240000 km. Ježděno převážně na prémiovou naftu (Shell), ale docela dost krátké trasy (10-20 km), cca 1x týdně 2x50 km. Poslední dobou dost kouřil při regeneraci DPF (cca rok). Kontrolka nesvítila, ale diagnostika již hlásila zaplnění přes 70g. Navíc se zdálo, že přibývá olej, ale ne nijak zásadně. Filtr byl demontován a vyčištěn, vyměněn olej. Nyní najeto cca 200 km od tohoto servisu a regenerace jsou pořád časté a stále kouří. Pocitově auto jede normálně. Filtr byl čištěn firmou, která se tím zabývá, ale samozřejmě kvalitu neposoudím. Zkoušeli jsme dnes servisní regeneraci a sledovat hodnoty. Ze začátku to trochu bylo cítit, ale moc to nekouřilo. Asi po dvou minutách to začalo hodně kouřit a smrdět. To trvalo asi další dvě minutý (jde vidět na videu ve fotogalerii níže). Zbylý čas to už nekouřilo, klasika zvýšené otáčky, sahara. Tady je několik fotek dělaných v průběhu regenerace. Prosím koukněte jestli se vám ty hodnoty zdají OK. Díky. https://www.rajce.idnes.cz/the-miracle/album/suberb-dpf Jo jinak při té klasické automaticky spuštěné regeneraci to čoudí, ale jen když se přidá plyn. Na ten zvýšený volnběh ne. Díky. Editováno: včera v 16:53, autor: the_miracle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.