Publikováno Únor 3Úno 3 Zdravím, co může být alternátoru, který dobíjí i po výměně uhlíků a očištění komutátoru smirkem málo 13,9V a při poklesu z 3000 otáček na otáčky volnoběžné poklesne napětí tak, že někdy motor zhasne. Pak má zas 13,6-13,9V Očividně pohasne světýlko v autě. Děkuji
Březen 26Bře 26 Můžou se ti tam dít dvě věci. Buď je v tahu regulátor a nefunguje jak má a je potřeba ho prověřit jestli dělá co má. A nebo ta blblější situace a tím je v čoudu diodovej můstek a díky tomu, že je prošvihlá dioda a vlastně alternátor jde do zkratu sám se sebou a až teprve při velkých otáčkách dává jakž takž napětí který popisuješ. Při volnoběhu to nedává nic a je tam napětí totožný jako na baterce. Leze z toho takovej dost divnej elektrickej zvuk, jako když běží větrák. Poslední alternátor, kterej sem takhle řešil, měl dokonce viditelný poškození diody.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.