Publikováno Únor 19Úno 19 Nedávno jsem koupil 63kw s velmi zajímavým nájezdem, ale čím víc s tím jezdím, tak soudím že těch 63kw je na to auto holé minimum na mdlou jízdu ve městě po trojku a prostě člověk cití, že ono by chtělo jet i líp, ale jednotka to uměle škrtí. Takže samozřejmě uvažuju že to čipnu se zápisem do TP abych dorovnal tu silnější verzi a auto aspoň trochu víc ožilo. Má tady někdo s tím zkušenosti? Pokud ano, byly tam nějaké negativní projevy na živnotnosti atd.? Taky tam bude asi trochu dělat bordel i zpřevodování 5 kvaltů vs 6 kvaltů počítám, pokud bych řešil spotřebu. Díky Upraveno Únor 19Úno 19 od GordonHawking
Únor 20Úno 20 Nechal jsem čipnout ze 77 na 94 (powertec). Kromě převodovky to jsou stejné motory, takže proč nejít výš? Do techničáku jsem nic nedával. Průběh výkonu není úplně sametový jako origoš. Je tam kopanec na 2000 a pak už celkem lineárně táhne do 4500. Spotřeba oleje furt stejná (0,5l na 10 tis), převodovka (6q) drží, spojka v cajku, elektrika OK, mám to už přes 4 roky, 50tis km, a 2 technické prohlídky. Všechno v pohodě. Spotřebu neřeším, ekonomická jízda po okreskách za 5, plně naložený s rodinou po dálnici za 7,2 (včetně rakve a gum š.225). Subjektivně mi auto přijde divočejší, splašenější než výkonnější, ale pokud půjdeš z 63kw tak to už bude znát. Nevim teda jak 5q, ale 6q na druhý stupeň je bomba 😉 Ale 1.4 tsi z toho neuděláš. Upraveno Únor 20Úno 20 od SadloMaslo
Únor 20Úno 20 Autor @SadloMaslo A na STK emisích neprudili s rozdílným CVN součtem oproti výrobě? To je jediný důvod proč vlastně nad zápisem do TP uvažuju.
Únor 21Úno 21 O ničem takovém jsem neslyšel. Koukám že o tom píše Vaculík a prý není v silách STK to řešit. https://www.auto.cz/homologace-chiptuningu-je-uz-opravdu-legalni-a-pozor-hrozi-vysoke-pokuty-109419
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.