Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim bohuzial som mal pred casom taku mensiu celnu "crash". Odniesol si to predny naraznik a maska a trochu aj kapota, chladic a svetla ostali neporusene. Zaujimalo by ma pri akom silnom naraze vystreli airbag kedze mne nevystrelil a po naraze ostala svietit kontrolke airbagu.

ked zacne sa krivyt predny nosnik :)

Upraveno od V/// RS

V///RS kdybys neplacal... :)

Airbag, resp. jeho aktivace je rizena ridici jednotkou, ktera vyhodnocuje data ze senzoru podelneho (v pripade bocnich airbagu pricneho) zrychleni, resp. zpomaleni, a podle techto hodnot airbag odpali nebo neodpali.

Pausalne se neda rici, pri jak silnem naraze k aktivaci dojde, protoze se do hry zapojuje jeste mnoho fyzikalnich cinitelu. Jako uhel narazu (i male odchylky od primeho smeru mohou vyrazne ovlivnit nasledne sily), plocha predni casti, ktera naraz pohlcuje, atd., atd.

Takze jednoduse receno, airbag se odpali v okamziku, kdy naraz vyvola takove pusobeni sil, ktere jednotka vyhodnoti jako kriticke a spusti aktivaci airbagu.

Upraveno od Maverick

Moje zkušenost viz. foto, se taky obešla bez bagů, a pecka to byla solidní :t

Je to tak jak píše Maverick.

mě taky nic.....fotku tu už viděl každý... :D

Co já slyšel, tak hodně záleží i na úhlu nárazu, ale někde jsem zaslechl, že "aktivační" rychlost je okolo 42 km/h (bere se i případný součet rychlostí v případě čelní srážky dvou vozidel)

Dundee: Jak jsem rekl, "aktivacni" rychlost nelze presne urcit.

Kdyz si to namiris do zdi nebo stromu, bude "aktivacni" rychlost mnohem niz, kdyz to ale posles do nejake deformovatelne prekazky (treba sloupku, vid Bobiku :D ), muze to byt mnohem vic.

Ale to bych uz opakoval svuj predchozi prispevek.

V///RS kdybys neplacal... :)

Airbag, resp. jeho aktivace je rizena ridici jednotkou, ktera vyhodnocuje data ze senzoru podelneho (v pripade bocnich airbagu pricneho) zrychleni, resp. zpomaleni, a podle techto hodnot airbag odpali nebo neodpali.

Pausalne se neda rici, pri jak silnem naraze k aktivaci dojde, protoze se do hry zapojuje jeste mnoho fyzikalnich cinitelu. Jako uhel narazu (i male odchylky od primeho smeru mohou vyrazne ovlivnit nasledne sily), plocha predni casti, ktera naraz pohlcuje, atd., atd.

Takze jednoduse receno, airbag se odpali v okamziku, kdy naraz vyvola takove pusobeni sil, ktere jednotka vyhodnoti jako kriticke a spusti aktivaci airbagu.

presne ako z poucky.

Laicky povedane aktivacia ci neaktivacia zalezi od uhla nazarzu a od deceleracie

  • Autor

No tak ja som to v podstate rozlozil priamo na predok, ziadny uhol tam nebol len ma zaujima preco svieti kontrolka, ci je to normalne a vsimol som si ze mam aj zablokovane pasy.

No tak ja som to v podstate rozlozil priamo na predok, ziadny uhol tam nebol len ma zaujima preco svieti kontrolka, ci je to normalne a vsimol som si ze mam aj zablokovane pasy.

to je nějaký divný, nééé, jsem myslel, že pásy jdou společně s bagy

Co já slyšel, tak hodně záleží i na úhlu nárazu, ale někde jsem zaslechl, že "aktivační" rychlost je okolo 42 km/h (bere se i případný součet rychlostí v případě čelní srážky dvou vozidel)

To je nejake divne, tedy urcite u 50pin airbag jednotky ... ta zadne info o rychlosti (mot. CAN) nema ...

vlabar: Jasne, realna rychlost vozu neni pro jednotku dulezita, ta vyhodnocuje az vznikle pretizeni (zpomaleni) dane druhem narazu a povahou prekazky, vzdyt je to psane vyse.

Upraveno od Maverick

vlabar: Jasne, realna rychlost vozu neni pro jednotku dulezita, ta vyhodnocuje az vznikle pretizeni (zpomaleni) dane druhem narazu a povahou prekazky, vzdyt je to psane vyse.

přesně tak, jen mě zaraží ty pásy, ty můžou jít samostatně?

A není napřed blokace a až následně (při větší "ráně") předepínání pásů a airbag? Předpokládám že blokace je mechanická - bez zásahu ŘJ.

A není napřed blokace a až následně (při větší "ráně") předepínání pásů a airbag? Předpokládám že blokace je mechanická - bez zásahu ŘJ.

urcite ... jsem si nevsiml, ze by k pasum vedla nejaka kabelaz ...

V pasoch je predsa pyropatrona! :p

Uz jsem videl nekolik pripadu, ze sly jen pasy, zrejme se jedna o vyhodnoceni sil nekde na hranici aktivace airbagu, ke ktere jeste nedojde.

Pokud se nemylim (aspon to tak driv u Fabie bylo), tak predpinace pasu jsou u aut vybavenych jen prednimi airbagy aktivovany mechanicky, u aut i s bocnima airbagama pak elektricky.

Upraveno od Maverick

Uz jsem videl nekolik pripadu, ze sly jen pasy, zrejme se jedna o vyhodnoceni sil nekde na hranici aktivace airbagu, ke ktere jeste nedojde.

Pokud se nemylim (aspon to tak driv u Fabie bylo), tak predpinace pasu jsou u aut vybavenych jen prednimi airbagy aktivovany mechanicky, u aut i s bocnima airbagama pak elektricky.

díky za info, tak nějak jsem si to myslel, mám boční bagy

když jsem montoval sedáky s bočníma pytlama, tak jsem musel vyměnit i pásy. Před tím tam byly mechanické a teď, když tam jsou na boku pytle tak pásy jsou elektro. vedou k nim dráty. ;) Pochopitelně se měnila i řj a kabeláž.Ale bylo míň náročné než dodělat esp :angry::angry:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.