Speedlimit Vloženo 21. leden 2007 Sdílet Vloženo 21. leden 2007 Zdravim bohuzial som mal pred casom taku mensiu celnu "crash". Odniesol si to predny naraznik a maska a trochu aj kapota, chladic a svetla ostali neporusene. Zaujimalo by ma pri akom silnom naraze vystreli airbag kedze mne nevystrelil a po naraze ostala svietit kontrolke airbagu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host V/// RS Vloženo 21. leden 2007 Sdílet Vloženo 21. leden 2007 (editace) ked zacne sa krivyt predny nosnik Editováno: 21. leden 2007, autor: V/// RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 21. leden 2007 Sdílet Vloženo 21. leden 2007 (editace) V///RS kdybys neplacal... Airbag, resp. jeho aktivace je rizena ridici jednotkou, ktera vyhodnocuje data ze senzoru podelneho (v pripade bocnich airbagu pricneho) zrychleni, resp. zpomaleni, a podle techto hodnot airbag odpali nebo neodpali. Pausalne se neda rici, pri jak silnem naraze k aktivaci dojde, protoze se do hry zapojuje jeste mnoho fyzikalnich cinitelu. Jako uhel narazu (i male odchylky od primeho smeru mohou vyrazne ovlivnit nasledne sily), plocha predni casti, ktera naraz pohlcuje, atd., atd. Takze jednoduse receno, airbag se odpali v okamziku, kdy naraz vyvola takove pusobeni sil, ktere jednotka vyhodnoti jako kriticke a spusti aktivaci airbagu. Editováno: 21. leden 2007, autor: Maverick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 21. leden 2007 Sdílet Vloženo 21. leden 2007 Moje zkušenost viz. foto, se taky obešla bez bagů, a pecka to byla solidní Je to tak jak píše Maverick. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 21. leden 2007 Sdílet Vloženo 21. leden 2007 mě taky nic.....fotku tu už viděl každý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 Co já slyšel, tak hodně záleží i na úhlu nárazu, ale někde jsem zaslechl, že "aktivační" rychlost je okolo 42 km/h (bere se i případný součet rychlostí v případě čelní srážky dvou vozidel) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 Dundee: Jak jsem rekl, "aktivacni" rychlost nelze presne urcit. Kdyz si to namiris do zdi nebo stromu, bude "aktivacni" rychlost mnohem niz, kdyz to ale posles do nejake deformovatelne prekazky (treba sloupku, vid Bobiku ), muze to byt mnohem vic. Ale to bych uz opakoval svuj predchozi prispevek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 V///RS kdybys neplacal... Airbag, resp. jeho aktivace je rizena ridici jednotkou, ktera vyhodnocuje data ze senzoru podelneho (v pripade bocnich airbagu pricneho) zrychleni, resp. zpomaleni, a podle techto hodnot airbag odpali nebo neodpali. Pausalne se neda rici, pri jak silnem naraze k aktivaci dojde, protoze se do hry zapojuje jeste mnoho fyzikalnich cinitelu. Jako uhel narazu (i male odchylky od primeho smeru mohou vyrazne ovlivnit nasledne sily), plocha predni casti, ktera naraz pohlcuje, atd., atd. Takze jednoduse receno, airbag se odpali v okamziku, kdy naraz vyvola takove pusobeni sil, ktere jednotka vyhodnoti jako kriticke a spusti aktivaci airbagu. presne ako z poucky. Laicky povedane aktivacia ci neaktivacia zalezi od uhla nazarzu a od deceleracie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedlimit Vloženo 22. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2007 No tak ja som to v podstate rozlozil priamo na predok, ziadny uhol tam nebol len ma zaujima preco svieti kontrolka, ci je to normalne a vsimol som si ze mam aj zablokovane pasy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 No tak ja som to v podstate rozlozil priamo na predok, ziadny uhol tam nebol len ma zaujima preco svieti kontrolka, ci je to normalne a vsimol som si ze mam aj zablokovane pasy. to je nějaký divný, nééé, jsem myslel, že pásy jdou společně s bagy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlabar Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 Co já slyšel, tak hodně záleží i na úhlu nárazu, ale někde jsem zaslechl, že "aktivační" rychlost je okolo 42 km/h (bere se i případný součet rychlostí v případě čelní srážky dvou vozidel) To je nejake divne, tedy urcite u 50pin airbag jednotky ... ta zadne info o rychlosti (mot. CAN) nema ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 (editace) vlabar: Jasne, realna rychlost vozu neni pro jednotku dulezita, ta vyhodnocuje az vznikle pretizeni (zpomaleni) dane druhem narazu a povahou prekazky, vzdyt je to psane vyse. Editováno: 22. leden 2007, autor: Maverick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 vlabar: Jasne, realna rychlost vozu neni pro jednotku dulezita, ta vyhodnocuje az vznikle pretizeni (zpomaleni) dane druhem narazu a povahou prekazky, vzdyt je to psane vyse. přesně tak, jen mě zaraží ty pásy, ty můžou jít samostatně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalJ Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 A není napřed blokace a až následně (při větší "ráně") předepínání pásů a airbag? Předpokládám že blokace je mechanická - bez zásahu ŘJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlabar Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 A není napřed blokace a až následně (při větší "ráně") předepínání pásů a airbag? Předpokládám že blokace je mechanická - bez zásahu ŘJ. urcite ... jsem si nevsiml, ze by k pasum vedla nejaka kabelaz ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 V pasoch je predsa pyropatrona! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 (editace) Uz jsem videl nekolik pripadu, ze sly jen pasy, zrejme se jedna o vyhodnoceni sil nekde na hranici aktivace airbagu, ke ktere jeste nedojde. Pokud se nemylim (aspon to tak driv u Fabie bylo), tak predpinace pasu jsou u aut vybavenych jen prednimi airbagy aktivovany mechanicky, u aut i s bocnima airbagama pak elektricky. Editováno: 22. leden 2007, autor: Maverick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 Uz jsem videl nekolik pripadu, ze sly jen pasy, zrejme se jedna o vyhodnoceni sil nekde na hranici aktivace airbagu, ke ktere jeste nedojde.Pokud se nemylim (aspon to tak driv u Fabie bylo), tak predpinace pasu jsou u aut vybavenych jen prednimi airbagy aktivovany mechanicky, u aut i s bocnima airbagama pak elektricky. díky za info, tak nějak jsem si to myslel, mám boční bagy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 23. leden 2007 Sdílet Vloženo 23. leden 2007 když jsem montoval sedáky s bočníma pytlama, tak jsem musel vyměnit i pásy. Před tím tam byly mechanické a teď, když tam jsou na boku pytle tak pásy jsou elektro. vedou k nim dráty. Pochopitelně se měnila i řj a kabeláž.Ale bylo míň náročné než dodělat esp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.