Únor 23, 201411 r Chlapi,premyslam predsa nad FMIC do svojej rsky Co sa vlastne zlepsi,vela ludi pise ze vykon,je to pravda?ak ano je citit rozdiel,cisel? Cital som ze su rozne typy rozmerov,aky by mi pasoval bez uprav,popripade co najmensich a najlachcsieho namontovania? Na tejto stranke,hned prvy v zozname zevraj pasuje bez uprav,no nevem ci nebude maly-http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=55136&highlight=fmic A hlavne ci sa mi to vobec oplati,ked je rska cipnuta Vopred dik PS:nasiel som este toto,aky to ma vplyv a naco to vlastne je?:Dma to zmysel? Upraveno Únor 23, 201411 r od 20niceboy20
Únor 23, 201411 r bez uprav tam nepasuje zadnej protoze origo cooler je pred podbehemjinak samozrejme ze se to vyplati originalni cooler neplni svoji funkci poradne ani u 1.4 tdicasto bejva ze se ti neco malo zvedne vykon a kroutak kuli vetsimu objemu vzduchu malinko klesne
Únor 24, 201411 r Přesně tak, upravit musíš každej, kort když máš jeden vstup vlevo a druhej vstup je vpravo, tam se předělává celé to vedení.. On i ten první je větší než ten origo, a hlavně se na něj dostane víc vzduchu než na ten v podběhu Pokud máš chip hodí se to, představ si sebe, venku 25 stupnu a máš vysprintovat co nejrychleji do prudkýho kopce taky potřebuješ chladnější vzduch ne? Výkon se nepatrně zvedne, ale v rozmezí +2/3 koně, víc ne, je to jen chladič Takže výsledek dle mě, má to smysl a neprohloupíš a autu ulevíš
Únor 24, 201411 r Rozumiem,ked sa ulavi autu a hlavne turbu,a to je dost podstatna vec,tak to stoji za zvazenie,nech fabke nie je horuco a neugriluje sa:D V podstate by stacil IC aj z leona ARL nie?je vacsi,len tiez by asi nepasoval a trebaloo by prerabat,aj hadice aj veci ostatne A s tym vacsim nasavanim z ibizy cupry?tje to hlupost a neriesit to alebo to tiez pomoze k lepsiemu prietoku vzduchu ,no ziadne,,vykonnove,, zlepsenie nepocitim? LiborTDI:keds je vonku 25C a vybehnem sprintom hore kopcom,tak potrebujem vychladenu 10 alebo 12pivko:D Upraveno Únor 24, 201411 r od 20niceboy20
Únor 25, 201411 r No tak tvojí RSce nedáš pivko ale chladnej vzdoušek a jak si bude vrnět Určitě by tam z ARL měl jít, i sání vzduchu, to se dává běžně, dáš víc vzduchu auto půjde lepší za plynem
Únor 27, 201411 r Chlapi,mozno ze sa toto nehodi sem,ale snad narychlo poradite Spojka je konecne vymenena,auto ide jak ma Akurat,stala sa jedna vec,ze z nicoho nic zacne svietit esp kontrolka Doteraz nikdy nesvietila Nadtartujem,prejdem 5-10km a zasvieti,a svieti az kym nevypnem motor Po opatovnom nastartovani nesvieti,znova az po tych par km znova zasv Mechanik napichol na vag a chyba bola napatie altern...a dalej nevem Kukal dobijanie,vsetko ok Co to je?mohol mi pri vymene spojky nieco spravit?zlomit? Upraveno Únor 27, 201411 r od 20niceboy20
Březen 2, 201411 r Chlapi,rozhodol som sa pre FMIC pre svoju fabku Rozpocet je mensi,preto vas chcem poprosit Odkial ho objednat,stranku,co najmensi,,najlacnejsi,, a vsetko k tomu,kolko hadic,akych.... Chcel by som co najmenej rezat,najlepsie vobec nic,ak je to mozne:Dco najjednoduchsi sposob Priznam sa ze som kukal rozne stranky,cital o tom vela no predsa ste tu vacsi odbornici a mate s tym skusenosti Vopred dik
Březen 3, 201411 r Má RSku jestli se nepletu, ale jakej výkon, netuším.. Každopádně když už bych do toho šel, tak bych pár měsíců ještě počkal a našetřil na kvalitní komponenty, ať už hadice nebo samotnej IC, než to rychle naplácat za co nejnižší cenu
Březen 3, 201411 r tak zalezi co o toho cekajestli chce honit kone tak bych dal poradneja pokud zustane u seriovyho vykonu a chce jen ulevit turbu tak staci nejaka nudle tam pomuze jen umisteni pred chladic
Březen 3, 201411 r Mam to cipnute na 166hp,380nm S navysenim vykonu som uz skoncil Chcem ulavit turbu,nech ho netrafi slak co najskor V tych horucavach,po ceste do chorvatska a celkovo po tom chipe
Březen 3, 201411 r ja bych pouzil neco jako tohlehttp://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=70411&postdays=0&postorder=asc&start=75&sid=210df77efd5372be20307eb6be1123f5vystupy na jedny strane a krasne se velde nemusis nikde rezat
Březen 4, 201411 r souhlasím, ten by měl stačit, sice je trochu dražší, ale třeba by šel použit z jiného auta, kamarád má na felicii TDI podobný, i rozměry podobná cooler z Volva
Březen 4, 201411 r Chcem tam dat IC ktory bude postacovat aj s mensou rezervou na uchladenie Beriem,ak bude treba tak priplatim,ale cim lacnejsie tym lepsie,samozrejme nie najlacnejsie,nie som zase az taky skrob:D Kukal som na sharan,galaxy a ten ic je blby podla mna,vid foto http://auto.bazos.sk/inzerat/35075649/Predne-celo-sahara-VW-SHARAN-Alhambra-galaxy.php To co postol kortyzon vyzera dobre,a ak nebude treba rezatpecka Len to ze ten Fmic samotny stoji 200e+treba hadice,spony Upraveno Březen 4, 201411 r od 20niceboy20
Březen 5, 201411 r tak ten z toho Sharana má lepší užitnou plochu, je na přímo na vzduchu a není schovanej.. Jasně ten do dával Kortyzon je fajn, ale cenově vyšší, ale pokud nejsi škrob tak ho kup, za měsíc kup hadice spony a pak udělej, a neboj u toho řezat nemusíš, ono RSka má oproti serii víc nárazník ven takže se tam vejde dobře
Březen 5, 201411 r oki Skrob niesom:D Ten zo sharana ma z obidvoch stran vyvody,henten ma obidva z jednej strany a to je asi lepsie nie? Zoberiem asi ten co mal kortyzon,len viete mi povedat kolko presne spon a hadic mam dokupit k tomu?
Březen 6, 201411 r Tu som nasiel komplet kit na rsku http://www.highperformanceparts.cz/intercooler-kit-hpp-skoda-fabia-mk1-rs-130ps-57mm-full-kit-s-nahradou-egr.32325 Bud podla obrazku spocitat coho kolko,alebo kupit ten cely kit,len to je skoro 500e:D Upraveno Březen 6, 201411 r od 20niceboy20
Březen 6, 201411 r No tak pokud nebudeš škrob tak na to našetři, máš to komplet, vedení + IC, spony všechno, a dle mého je to větší kvalita, a za tu se platí
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.