Přejít na obsah

Zvyšování výkonu u TDI


Doporučené příspěvky

Tak jest..

Tady už to turbo zase brzdí ALka, dát větší trysky, tak by se mělo dát tak 230hp.. to jsem zase četl na briskskoda.net ..

Proto mi ňák neladi, že na VB 250hp...

Ještě ale najít někoho, kdo udělá hybrid, co něco vydrží.. většinou nemají velkou životnost .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hybridy od pana Pecháčka z turbosportu, kamarád to má dvou autech (Felicia TD a VW GIV) už něco přes dva roky a je maximálně spokojenej, a že to honí, ale kolik na tom má to z hlavy netuším..

Tak ty Alka vydrží relativně hodně, ale 250hp je jednou tolik co serie, a to ALka nedaj si myslím už, a i VB, to je serie 110kw, upravou tak na 150kw a to bude strop. Nejsem v tom nějak zaběhnutej, ale za poslední měsíc jsem to hodně načetl, nazkoumal a vypsal si z toho fakt hodně věcí.. 

proto jsem psal i o 1749VC, to někdo dává třeba na 210hp a je to prý akorát, to VK je na vyšší výkony už, to prej letos bude hodně v módě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ALka dají tak 220hp, pak už se musí měnit špičky.. Vím, že hybridy od turbosportu jsou vyhlášený, ale myslím, že má nový turbo nemá nic.

Jo, letos,co koukam, tak každej dává 1756VK, nebo rovnou extrém 2260VK :D

Na to VC se tě chci zeptat, to tam padne plug&play, nebo se musí dělat úpravy? Kdybys měl nějakej odkaz, klidně ho nahoď ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to 1749VC má prý v serii 2500mbar.. a většinou jsou z Passatu 2.0TDI atd... Jinak se musí upravit, myslím že nesedí ani svody a upravuje se vstup do turba jestli se nepletu, je s tím dost práce, ale občas se na netu objeví už upravené.. viz tady je upravené na ASZ

 

post-64260-0-26237800-1394797887_thumb.j

 


Ale stejně každej než aby se drbal s tímhle použije VK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Precital som co ste tu popisali

Rozhodol som sa ze idem do toho

Este raz napisem,teraz mam vykon 166hp 380nm s chipom

Chcel by som sa dostat tak do 200koni,lepsie povedane,tak aby seriove vstreky stacili a nemnusel davat druhe

Napiste mi ake teda turbo tam mam dat?ktory typ a najlepsie by bolo keby netrebalo nic upravovat,len vymenit za to KKK

Dokopy by som dal FMIC,turbo,to sanie z cupry a nakoniec asi opat chip

A ked sa da,aby to nebolo na hrane vsetkeho,cize nech tie suciastky maju aj rezervu:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Libore to vc ma 2,5 baru ale musis odecist atmosferickej tlak

Takze tlaci 1,5

Jasně, to jsem bral že si každej zvládne odečíst :)

 

To moje má v serii cca 1.0

 

Precital som co ste tu popisali

Rozhodol som sa ze idem do toho

Este raz napisem,teraz mam vykon 166hp 380nm s chipom

Chcel by som sa dostat tak do 200koni,lepsie povedane,tak aby seriove vstreky stacili a nemnusel davat druhe

Napiste mi ake teda turbo tam mam dat?ktory typ a najlepsie by bolo keby netrebalo nic upravovat,len vymenit za to KKK

Dokopy by som dal FMIC,turbo,to sanie z cupry a nakoniec asi opat chip

A ked sa da,aby to nebolo na hrane vsetkeho,cize nech tie suciastky maju aj rezervu:D

Věřím že nejlepší by bylo kus za kus, ale takové není, buď si najdeš někoho kdo to umí poskládat kvalitně z nových dílů a přizpůsobí to na ASZ nebo hold budeš muset předělat vedení...

Myslím si že kdybych to bral tak jak ty, tak přeobložit spojku, FMIC je dobrej, Vstřiky unesou těch 200hp a to turbo vem asi to VB, pokud bude nový a budeš se k němu chovat hezky tak to auto přežije.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...