Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tak jest..

Tady už to turbo zase brzdí ALka, dát větší trysky, tak by se mělo dát tak 230hp.. to jsem zase četl na briskskoda.net ..

Proto mi ňák neladi, že na VB 250hp...

Ještě ale najít někoho, kdo udělá hybrid, co něco vydrží.. většinou nemají velkou životnost .

Tak hybridy od pana Pecháčka z turbosportu, kamarád to má dvou autech (Felicia TD a VW GIV) už něco přes dva roky a je maximálně spokojenej, a že to honí, ale kolik na tom má to z hlavy netuším..

Tak ty Alka vydrží relativně hodně, ale 250hp je jednou tolik co serie, a to ALka nedaj si myslím už, a i VB, to je serie 110kw, upravou tak na 150kw a to bude strop. Nejsem v tom nějak zaběhnutej, ale za poslední měsíc jsem to hodně načetl, nazkoumal a vypsal si z toho fakt hodně věcí.. 

proto jsem psal i o 1749VC, to někdo dává třeba na 210hp a je to prý akorát, to VK je na vyšší výkony už, to prej letos bude hodně v módě

ALka dají tak 220hp, pak už se musí měnit špičky.. Vím, že hybridy od turbosportu jsou vyhlášený, ale myslím, že má nový turbo nemá nic.

Jo, letos,co koukam, tak každej dává 1756VK, nebo rovnou extrém 2260VK :D

Na to VC se tě chci zeptat, to tam padne plug&play, nebo se musí dělat úpravy? Kdybys měl nějakej odkaz, klidně ho nahoď ;)

Tak co vim tak trysky maj meneny oba jak fabka tak ibiza

Upraveno od kortyzon

Tady jde o to, že ani VB asi nedokáže využít potenciál AL vstřiků.. Ale nejsem odborník, ani s tim nemám zkušenost, tak se o tom nebudu hádat ;)

No to 1749VC má prý v serii 2500mbar.. a většinou jsou z Passatu 2.0TDI atd... Jinak se musí upravit, myslím že nesedí ani svody a upravuje se vstup do turba jestli se nepletu, je s tím dost práce, ale občas se na netu objeví už upravené.. viz tady je upravené na ASZ

 

post-64260-0-26237800-1394797887_thumb.j

 


Ale stejně každej než aby se drbal s tímhle použije VK

Tak VC bude asi víc, než VK, takže budou možná levnější.. Třeba André rozjede nějaký kity, jako to dělá s VK ;)

Tak hlavně VK má lepší potenciál, má vyšší výkon, zase VC je tak na těch 200hp na udržení s rezervou, já Andremu nabízel mýho garretta z 74kw, tak se jen pousmál :D

Nic proti, ale kdo by to chtěl :D pokud někomu to turbo odejde, tak už kouká aspoň po VA, kterých je hromada a za pár peněz..;)

Tak jako myslel jsem to dobře, nechám ho pak u něho vyčistit, a mám domluvený VA do obalu na 74kw, takže plug/play 

Chybu neuděláš ;)

To já vím že ne, jen nejsou na to peníze, a tak jezdím dál a kurvím si turbo z vesela dál :D co nadělám..

Ale stejně víc jak VB bych si do 74kw fabky nedal, nemá to cenu, to VB jen tak na rezervu, vstřiky budou na hraně takže tak 150hp by bylo ideální, stejně víc osobně nevyužiju

Libore to vc ma 2,5 baru ale musis odecist atmosferickej tlak

Takze tlaci 1,5

Precital som co ste tu popisali

Rozhodol som sa ze idem do toho

Este raz napisem,teraz mam vykon 166hp 380nm s chipom

Chcel by som sa dostat tak do 200koni,lepsie povedane,tak aby seriove vstreky stacili a nemnusel davat druhe

Napiste mi ake teda turbo tam mam dat?ktory typ a najlepsie by bolo keby netrebalo nic upravovat,len vymenit za to KKK

Dokopy by som dal FMIC,turbo,to sanie z cupry a nakoniec asi opat chip

A ked sa da,aby to nebolo na hrane vsetkeho,cize nech tie suciastky maju aj rezervu:D

Libore to vc ma 2,5 baru ale musis odecist atmosferickej tlak

Takze tlaci 1,5

Jasně, to jsem bral že si každej zvládne odečíst :)

 

To moje má v serii cca 1.0

 

Precital som co ste tu popisali

Rozhodol som sa ze idem do toho

Este raz napisem,teraz mam vykon 166hp 380nm s chipom

Chcel by som sa dostat tak do 200koni,lepsie povedane,tak aby seriove vstreky stacili a nemnusel davat druhe

Napiste mi ake teda turbo tam mam dat?ktory typ a najlepsie by bolo keby netrebalo nic upravovat,len vymenit za to KKK

Dokopy by som dal FMIC,turbo,to sanie z cupry a nakoniec asi opat chip

A ked sa da,aby to nebolo na hrane vsetkeho,cize nech tie suciastky maju aj rezervu:D

Věřím že nejlepší by bylo kus za kus, ale takové není, buď si najdeš někoho kdo to umí poskládat kvalitně z nových dílů a přizpůsobí to na ASZ nebo hold budeš muset předělat vedení...

Myslím si že kdybych to bral tak jak ty, tak přeobložit spojku, FMIC je dobrej, Vstřiky unesou těch 200hp a to turbo vem asi to VB, pokud bude nový a budeš se k němu chovat hezky tak to auto přežije.

Tak promin chtel sem to jen doplnit jinak 1.4 tlaci 1,09

že by 1.4 tlačila víc? To jsem ani nevěděl, ale tak tam je to tím že je to jiný system toho turba

Axr tlaci plus minus stejne

až se někdy dostane financema na chip, jsem zvědavej na hodnoty

kebyze zoberiem ten garret GT1749VB,tak najlepsie by bolo kupit uz prerobene,ale to by nebolo nove

Nemam nikoho kto by mi to vedel prerobit

Aj ked na tej stranke nepisu nic o uprave ked to das na ASZ

Zvedavy na moje hodnoty? :D

Upraveno od 20niceboy20

No nevím jak to má ASZ jinak oproti ARL z čeho je, já vycházím z mýho, a tam se to musí upravit

 

No na tvoje taky, ale na moje co z toho vyleze

Na ASZ je VB turbo plug&play, takže ho jen vymenis kus za kus. Obvzlášť, když budeš dělat FMIC, tak se dostaneš přibližně na 200koní ;)

Super,toto som chcel pocut

velmi pozitivna sprava:Dkonecne,heh

cize VB,FMIC a znova chip a bum 200ps,pecka

A mam spravit aj to sanie z tej cupry? ci sa to fakt oplati,kone to asi neprida,len privod vzduchu

Jen nemusíš mít 200koní, záleží na stavu turba a motoru.. Můžeš tam mít třeba "jen" 190koní bez kouře, tak abys nebyl zklamanej. Já to sani taky plánuju, jen si ho vyrobím sám, protoze takový prachy za to opravdu dávat nebudu!

Přesně tak, záleží na stavu motoru ať už turba, vstriky a tak. Výroba sani je lepší než kupovat za tak velký peníze. A myslí na další důležitou věc, co jede musí taky brzdit :-)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.