Philips Vloženo 22. Listopad 2007 Vloženo 22. Listopad 2007 Ty ho tam maš????Nevadi ze to pak saje tepli vzduch???? Citovat
najmis Vloženo 22. Listopad 2007 Vloženo 22. Listopad 2007 spis bych to tam nedaval, zbytecne si budes zasirat a vahu a bude to hovno prinos. Musíš ho casto cistit..Ale spis je lepsi menit casteji normalni filtr stoji 200,- ;) Má cenu ho tam davat????? :kuk: koni narust.Zmereno na brzde.Ale ne vlozka ale konus. Kolik.? Citovat
TDIfun Vloženo 23. Listopad 2007 Vloženo 23. Listopad 2007 Ty ho tam maš????Nevadi ze to pak saje tepli vzduch???? nemam.A prece nejsem blbec kdyz uz bych ho tam mel tak to poresim aby nesal teply vzduch. Ja predelal cele sani z 96kwASZ okty.Tlacim 1.52 baru. Citovat
jogofogo Vloženo 9. Prosinec 2007 Vloženo 9. Prosinec 2007 hlapi potreboval by som radu. Potreboval by som upravit volnobeznu davku paliva. Fakta: Fabia 1,9 TDI PD - ATD (101 k), menil som vstrekovace z BLT (130 k) a este nie je upravena volnobezna davka paliva. Tu predpokladam potrebujem znizit, lebo po zmene vstrekovacov mi dava 1,1 l/h a spotreba podla palubaku klame cca o 1 l (ukazuje viac) Mam Vag 304 CZ Prosim o postup jak na to. DIKY DIKY DIKY Citovat
Fantik Vloženo 9. Prosinec 2007 Vloženo 9. Prosinec 2007 Nevim jestli to tim doženeš, možná bude potřeba zásah do softu. Citovat
jogofogo Vloženo 9. Prosinec 2007 Vloženo 9. Prosinec 2007 Som sam zvedavy. Len neviem kde vo vagu tu davku nastavit. Citovat
TDIfun Vloženo 11. Prosinec 2007 Vloženo 11. Prosinec 2007 Som sam zvedavy. Len neviem kde vo vagu tu davku nastavit. Problem asi bude v softweu a tvych vstrikovacich.Napis jaky mas rok auta jake cislo rid jednotky a z jakeho roku jsou vstriky a jaky typ[oznaceni].Vono to neni jentak prehodit vstriky a ok.zdar Citovat
jogofogo Vloženo 18. Prosinec 2007 Vloženo 18. Prosinec 2007 To je mi jasne, ze to nie je LEN TAK. rok: 2000 Motor: ATD RJ motoru: zistim Vstrekovace: z BLT: 038 130 073 BA No ked by to zmenit neslo tak zbehnem po novy soft a bude to OK. )) Citovat
houmr Vloženo 2. Březen 2008 Vloženo 2. Březen 2008 chlapi len to neprezente s tym chipom aby to nedopadlo takto ja viem bolo by to husto huste a malo tah vocpoda ako krava ale trochu ohladu k zivotnemu prostrediu......... Citovat
Dakie Vloženo 19. Březen 2008 Vloženo 19. Březen 2008 chlapi len to neprezente s tym chipom aby to nedopadlo takto ja viem bolo by to husto huste a malo tah vocpoda ako krava ale trochu ohladu k zivotnemu prostrediu......... nezáviď.... Citovat
silarm Vloženo 15. Duben 2008 Vloženo 15. Duben 2008 nezáviď.... to byla akce ja jsem myslel ze traktor ma uzaverku... Citovat
houmr Vloženo 15. Duben 2008 Vloženo 15. Duben 2008 nezáviď.... ja nezavidim, prave ak ti mozem doporucit daj si tam motor V 55A a nemusis nic chipovat Citovat
Tomas86 Vloženo 25. Srpen 2008 Vloženo 25. Srpen 2008 Ahoj mas to fakt paradni projel jsem cely topic a fakt parada ten graf z brzdy hmm Citovat
Matěj2 Vloženo 6. Listopad 2008 Vloženo 6. Listopad 2008 Já osobně mam pod kapotou 120kw + diesel Citovat
Pavel P. Vloženo 1. Červenec 2009 Vloženo 1. Červenec 2009 (editace) Ahoj, mam Seat Ibiza FR 96Kw stejny motor jako ty a potreboval bych poradit s upravou cooleru... Mohl by si mi prosim prozvonit na muj mobil? 604 841 461 Diky Hydro (Pavel) Editováno: 1. Červenec 2009, autor: Pavel P. Citovat
Zorg Vloženo 19. leden 2010 Vloženo 19. leden 2010 (editace) Nevím kde se nejlíp zeptat, tak to zkusím tady: Zajímalo by mě nějaké porovnání motorů 1.9 TDI z hlediska ochoty k nějakému kompletnějšímu tunningu řekněme > 200k. Prostě jak se mezi sebou liší mechanicky jednotlivé motory. Někde jsem slyšel, že blok je stejný snad už od 66kW rotačky až po PD96. Teď je otázka co písty, ojnice, vnitřky válců,...materiály, provedení atd. Věci jako vstřiky, turbo, spojka,.. to stejně člověk vymění, takže se ptám na tu základní mechaniku motoru. Typicky: mám klasiku 74kW PD, chci jít hodně vysoko. Mám se na to radši vykašlat? A) ano, odejde ti to a to a to, vhodnější je ten a ten motor jako základ, umožní ti bezpečnější posunutí limitu. ne v pohodě, můžeš klidně použít i ten, vnitřek je prakticky shodnej. Děkuji zasvěceným za objasnění nebo alespoň případné nasměrování do dredu jestli už se to tady podrobnějš řešilo (fakt jsem zatím nenašel). Editováno: 22. leden 2010, autor: Zorg Citovat
TDIfun Vloženo 22. leden 2010 Vloženo 22. leden 2010 Nevím kde se nejlíp zeptat, tak to zkusím tady:Zajímalo by mě nějaké porovnání motorů 1.9 TDI z hlediska ochoty k nějakému kompletnějšímu tunningu řekněme > 200k. Prostě jak se mezi sebou liší mechanicky jednotlivé motory. Někde jsem slyšel, že blok je stejný snad už od 66kW rotačky až po PD96. Teď je otázka co písty, ojnice, vnitřky válců,...materiály, provedení atd. Věci jako vstřiky, turbo, spojka,.. to stejně člověk vymění, takže spíš se ptám na tu základní mechaniku motoru. Typicky: mám klasiku 74kW PD, chci jít hodně vysoko. Mám se na to radši vykašlat? A) ano, odejde ti to a to a to, vhodnější je ten a ten motor jako základ, umožní ti bezpečnější posunutí limitu. ne v pohodě, můžeš klidně použít i ten, vnitřek je prakticky shodnej. Děkuji zasvěceným za objasnění nebo alespoň případné nasměrování do dredu jestli už se to tady podrobnějš řešilo (fakt jsem zatím nenašel). 200 hp lze celkem vpohode, zakazkove turbo cca 22000,- s potencialem i 220hpm vstriky AL z 96kw ASZ motoru, FMIC a poradne naladit na valcove zkusebne. Spojku mas jednohmotu tak tu alespon preoblozit. Citovat
kibi Vloženo 22. leden 2010 Vloženo 22. leden 2010 Zorg: máš motor ATD, pokud chceš jít ke 200PS, tak ti stačí, jak napsal TDIfun...pokud chceš jít výš, pořídil bych ASZ z FRS, kde jsou lepší "vnitřnosti"...taky by to chtělo lepší podvozek, spojku a hlavně brzdy Osobně jdu se svým ATD na 160 - 170PS a pokud bych chtěl jít opravdu vysoko, tak si nelámu hlavu a stávající Fabču prodám, koupim FRS a překopávám tu....u ní hybrid, FMIC + chip..spojka a je tam bezpečných 210 - 220PS počti zde: http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=3 Citovat
Zorg Vloženo 22. leden 2010 Vloženo 22. leden 2010 (editace) Jasně, podvozek bude první čím začnu, brzdy, pak nějaký mazlení a fakt až to poslední budou koníci To všechno si představit dokážu, DP mám celkem načtený, specielně tohle vlákno Ptal jsem se právě kvůli tomu "základu" motoru, jak se MECHANICKY liší právě třeba ASZ vs. ATD, jestli třeba silnější vačka, líp udělaný písty,válce apod. Prostě jestli je jedno kterej z těch motorů vemu, páč věci kolem stejně vyměním, a nebo ten jeden na to prostě není/je míň vhodnej a/nebo bych ho třeba snáz utavil. Editováno: 23. leden 2010, autor: Zorg Citovat
cervik7 Vloženo 7. Červenec 2010 Vloženo 7. Červenec 2010 Ahoj chci se zeptat mám fabii rs a chtěl bych tam dat turbo GT2052 jde tam a co pro to musím udělat,upravit?asi pak novej čip,a velkej IC že?a kolik by se tímto dalo stoho dostat ? Citovat
kibi Vloženo 7. Červenec 2010 Vloženo 7. Červenec 2010 určitě budeš muset upravit svody a dám tam nějaký mezikus pak FMIC, EGR a KAT off...pořádnej vejfuk alespoň 60mm durch..nakonec chip a je tam dle mě takových 210 - 220 PS dle stavu trysek Citovat
Sdíčák Vloženo 25. Listopad 2010 Vloženo 25. Listopad 2010 čau hoši chci se zeptat plánuju čipovat 74kw na 96kw a chci se zeptat jestli to origo turbo vydrží ? cooler vyměnim ale zajímá mě jestli musim i tubro díky moc Citovat
kibi Vloženo 25. Listopad 2010 Vloženo 25. Listopad 2010 dle zajetí lze origo74kw Fabku bezpečně kolem 100kw vše to vklidu vydrží (u mne chip na 101kw, jinak série a po cca 140tkm bylo turbo naprosto OK;) ) pokud dáváš jen chip, taknic moc řešit nemusíš...FMIC jedobrá věc, alenení nutnej Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.