Přejít na obsah

Zvyšování výkonu u TDI


Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

hlapi potreboval by som radu.

Potreboval by som upravit volnobeznu davku paliva.

Fakta:

Fabia 1,9 TDI PD - ATD (101 k), menil som vstrekovace z BLT (130 k) a este nie je upravena volnobezna davka paliva. Tu predpokladam potrebujem znizit, lebo po zmene vstrekovacov mi dava 1,1 l/h a spotreba podla palubaku klame cca o 1 l (ukazuje viac)

Mam Vag 304 CZ

Prosim o postup jak na to.

DIKY DIKY DIKY

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 5 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 3 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

Nevím kde se nejlíp zeptat, tak to zkusím tady:

Zajímalo by mě nějaké porovnání motorů 1.9 TDI z hlediska ochoty k nějakému kompletnějšímu tunningu řekněme > 200k. Prostě jak se mezi sebou liší mechanicky jednotlivé motory. Někde jsem slyšel, že blok je stejný snad už od 66kW rotačky až po PD96. Teď je otázka co písty, ojnice, vnitřky válců,...materiály, provedení atd. Věci jako vstřiky, turbo, spojka,.. to stejně člověk vymění, takže se ptám na tu základní mechaniku motoru.

Typicky:

mám klasiku 74kW PD, chci jít hodně vysoko. Mám se na to radši vykašlat?

A) ano, odejde ti to a to a to, vhodnější je ten a ten motor jako základ, umožní ti bezpečnější posunutí limitu.

B) ne v pohodě, můžeš klidně použít i ten, vnitřek je prakticky shodnej.

Děkuji zasvěceným za objasnění nebo alespoň případné nasměrování do dredu jestli už se to tady podrobnějš řešilo (fakt jsem zatím nenašel).

Editováno: , autor: Zorg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím kde se nejlíp zeptat, tak to zkusím tady:

Zajímalo by mě nějaké porovnání motorů 1.9 TDI z hlediska ochoty k nějakému kompletnějšímu tunningu řekněme > 200k. Prostě jak se mezi sebou liší mechanicky jednotlivé motory. Někde jsem slyšel, že blok je stejný snad už od 66kW rotačky až po PD96. Teď je otázka co písty, ojnice, vnitřky válců,...materiály, provedení atd. Věci jako vstřiky, turbo, spojka,.. to stejně člověk vymění, takže spíš se ptám na tu základní mechaniku motoru.

Typicky:

mám klasiku 74kW PD, chci jít hodně vysoko. Mám se na to radši vykašlat?

A) ano, odejde ti to a to a to, vhodnější je ten a ten motor jako základ, umožní ti bezpečnější posunutí limitu.

B) ne v pohodě, můžeš klidně použít i ten, vnitřek je prakticky shodnej.

Děkuji zasvěceným za objasnění nebo alespoň případné nasměrování do dredu jestli už se to tady podrobnějš řešilo (fakt jsem zatím nenašel).

200 hp lze celkem vpohode, zakazkove turbo cca 22000,- s potencialem i 220hpm vstriky AL z 96kw ASZ motoru, FMIC a poradne naladit na valcove zkusebne. Spojku mas jednohmotu tak tu alespon preoblozit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zorg: máš motor ATD, pokud chceš jít ke 200PS, tak ti stačí, jak napsal TDIfun...pokud chceš jít výš, pořídil bych ASZ z FRS, kde jsou lepší "vnitřnosti"...taky by to chtělo lepší podvozek, spojku a hlavně brzdy :) Osobně jdu se svým ATD na 160 - 170PS a pokud bych chtěl jít opravdu vysoko, tak si nelámu hlavu a stávající Fabču prodám, koupim FRS a překopávám tu....u ní hybrid, FMIC + chip..spojka a je tam bezpečných 210 - 220PS

počti zde: http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=3

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, podvozek bude první čím začnu, brzdy, pak nějaký mazlení a fakt až to poslední budou koníci ;) To všechno si představit dokážu, DP mám celkem načtený, specielně tohle vlákno :D

Ptal jsem se právě kvůli tomu "základu" motoru, jak se MECHANICKY liší právě třeba ASZ vs. ATD, jestli třeba silnější vačka, líp udělaný písty,válce apod. Prostě jestli je jedno kterej z těch motorů vemu, páč věci kolem stejně vyměním, a nebo ten jeden na to prostě není/je míň vhodnej a/nebo bych ho třeba snáz utavil.

Editováno: , autor: Zorg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...