Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Volkswagen Polo „Small on the outside. Big on the inside“ – zvenku malý, uvnitř velký. Tak zněl slogan, s nímž Volkswagen před 50 lety nabízel svůj nejnovější produkt té doby: Polo. Když tento extrémně kompaktní dvoudveřový vůz přišel na začátku května 1975 na trh, nikdo neočekával, že by mohl být bestsellerem – a přesto se jím stal, v Německu i zahraničí, po pět desetiletí, v šesti generacích, s několika prestižními oceněními, s více než 20 miliony prodanými vozy a jako průkopník v segmentu malých vozů. V České republice si zákazníci, v rámci oslav 50. narozenin modelu, mohou Polo objednat za akční cenu od 350 000 Kč. Polo ztělesňuje […]

The post 50 let modelu Volkswagen Polo appeared first on VW Scene.

View the full article

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...