Wojnar Vloženo 20. Červen 2013 Sdílet Vloženo 20. Červen 2013 Mám strach, že v kroužku žádné kontakty neprostříkáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gudmac Vloženo 20. Červen 2013 Sdílet Vloženo 20. Červen 2013 Aha, tak dík. Pokud by tedy nepomohlo prostříknout kontakty mezi bagem a kroužkem, už nikde jinde nemá cenu něco zkoušet čistit či kontrolovat a raději vyměnit ten kroužek, jo ? Nebo je ještě někde nějaké místo, kde se mají zkontrolovat popř. prostříknout kontakty, abych se zbavil té závady bagu (vag píše: 588 - velký odpor roznětky na straně řidiče, sporadicky). Zajímavé je, že teď po prostříknutí těch kontaktů mi kontrolka zhasla a vag je bez chyb. Uvidím odpoledne jak pojedu z práce, jestli se ta závada zase objeví. Když jsem sundal bag, tak byl jeden hnědý káblík, co vede do tělesa volantu (asi kostra) dost natvrdo připevněn, že nešel vytáhnout, až jsem to prostříknul kontaktolem, tak to šlo lehce, mohl být problém tady ? Po vyčištění jsem tu koncovku toho hnědého káblíku prstem trochu rozevřel, aby to v té dírce dobře drželo, takže kontak tam snad je. Tak snad to pomohlo, uvidím odpoledne nebo další dny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 20. Červen 2013 Sdílet Vloženo 20. Červen 2013 ....velký odpor roznětky na straně řidiče, sporadicky). .... Mohl způsobit velký přechodový odpor kontaktů ve svorkovnici (odpory zapojené v sérií se sčítají). Takže se klidně mohlo stát, že jsi z manipulací s ní a prostříkáním kontaktolem závadu odstranil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gudmac Vloženo 21. Červen 2013 Sdílet Vloženo 21. Červen 2013 No zatím to vypadá, že je to spravené. Dneska byl pařák jak sviňa a přesto kontrolka bagu po nastartování zhasnula. Čili zatím to vypadá nadějně. Nic dalšího s tím dělat zatím nebudu. Když tak bych se ozval, až kdyby se ta závada zase projevila. Dík všem za radu jak rozdělat volant a pročistit ty kontakty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pupowski Vloženo 15. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2013 Hezký den všem. Mám O1 1,9 TDI 81 kW, rok 2001. Při cestě mi odešel aletrnátor, takže jsem posledních asi 300 km jel na baterku. Jak se vybíjela, rozsvěcely se mi kontrolky... Altík se vyměnil, VAGem všechno zhaslo. Až na airbag. Pořád hlásí 01221 - čidlo nárazu pro postranní airbag - strana řidiče (G179) 37 -00 defekt. Jednotka je 6Q0 909 605, 08 AIRBAG VW5. Sundal jsem sedadlo, prostříkal konektory... a svítí pořád. Jde vymazat, ale po zapnutí klíčku znovu naskočí. VIS říká, abych začal kontrolou konektorů. Moc prosím o radu, kde jsou další konektory, popř. o tip na obvyklou závadu (jako je třeba špatný kontakt konektorů pod sedačkou nebo "žlutý drát" na O2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lustig Vloženo 13. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2017 Dobry den, mam prosbu. Sviti mi kontrolka airbagu na octavii 1 1998. Vymenil jsem krouzek pod volantem a stale hlasi vag ctyri chyby.viz. foto. Poradi nekdo? Dekuju moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Švihovec Vloženo 6. Červen 2018 Sdílet Vloženo 6. Červen 2018 Podle diagnostiky vidím velký problém v hlášce s kódem 65535. Je třeba přeprogramovat řídící jednotku airbagů, jinak se s tím dále nehne. Někdy při podpětí či přepětí se tento jev stane. Od té doby je řídící jednotka airbagů nefunkční. Přeprogramování je otázka cca 5 minut se speciálním softwarem. Teprve potom začne ukazovat reálné závady a opět bude plně funkční. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.