Přejít na obsah

Konec záruky a rekapitulace


jirkaK

Doporučené příspěvky

Do konce záruky 16 dnů -

Přestalo topit pravé zrcátko - právě se bude měnit

Světlomety - už vyměnili oba (netěsné)

Řídicí jednotka Climatroniku - tikala bomba pod palubkou - vyměněno

Nový SW do Streamu - hraje stále stejně blbě

Třetí brzdové světlo - silný montážník přetáhnul šrouby a praskal plast kolem nich - vyměněno

Zkroutila se mi podlahová deska v kufru - "S tím nic nenaděláš"

Foukání od zadních dveří - přesazení okénka a výměna jeho gumy

Klepání vzadu - dotažení matice pravé plynové vzpěry dveří do kufru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do konce záruky 16 dnů -

Přestalo topit pravé zrcátko - právě se bude měnit

Světlomety - už vyměnili oba (netěsné)

Řídicí jednotka Climatroniku - tikala bomba pod palubkou - vyměněno

Nový SW do Streamu - hraje stále stejně blbě

Třetí brzdové světlo - silný montážník přetáhnul šrouby a praskal plast kolem nich - vyměněno

Zkroutila se mi podlahová deska v kufru - "S tím nic nenaděláš"

Foukání od zadních dveří - přesazení okénka a výměna jeho gumy

Klepání vzadu - dotažení matice pravé plynové vzpěry dveří do kufru

je krásně vidět, jak se ty závady opakujou. Já jsem tyhle drobnosti ani nepsal, ale třeba klima, zadní dveře a pravou zadní vzpěru 5. dveří jsem reklamoval taky. To ať mi někdo vysvětlí třeba tu vzpěru, co se při montáži děje, že to mají skoro všichni nedotažený. :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzpěru jsem taky přitahoval.Dále lupe něco v palubovce,Rostama říkal že lišta v palubce,to si opravím.

Možná to zní blbě,ale pořád někde nělo lupne,vrzne a myslím,že takový Octávia I Tour vyrobená v roce 05 bude na to ohodně líp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mi zase nějak nesedí OII.Sice motor OK,převod taky,brzdy a řízení též,ale je to tvrdé jak kráva a skáče to.

Jinak climatronik jsem měnil dnes,taky tikal.Je to soft.verzi 304.Musí být 305,jinak třebas v AutoHeller OV to flešují,jiné autosalóny škoda to budou taky dělat,až dostanou od Škoda auto aktualizaci do Vasa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do konce záruky 16 dnů -

Přestalo topit pravé zrcátko - právě se bude měnit

Světlomety - už vyměnili oba (netěsné)

Řídicí jednotka Climatroniku - tikala bomba pod palubkou - vyměněno

Nový SW do Streamu - hraje stále stejně blbě

Třetí brzdové světlo - silný montážník přetáhnul šrouby a praskal plast kolem nich - vyměněno

Zkroutila se mi podlahová deska v kufru - "S tím nic nenaděláš"

Foukání od zadních dveří - přesazení okénka a výměna jeho gumy

Klepání vzadu - dotažení matice pravé plynové vzpěry dveří do kufru

Jak poznám, že to zrcátko topí..je to standardně u všech? Poznám to třeba rukou na zrcátku? Zatím mi totiž přijde, že to vůbec netopí :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mi zase nějak nesedí OII.Sice motor OK,převod taky,brzdy a řízení též,ale je to tvrdé jak kráva a skáče to.

Jinak climatronik jsem měnil dnes,taky tikal.Je to soft.verzi 304.Musí být 305,jinak třebas v AutoHeller OV to flešují,jiné autosalóny škoda to budou taky dělat,až dostanou od Škoda auto aktualizaci do Vasa

To Cosby...dej mi proím vědět až bude ta aktualizace i pro servisy. Říkáš verze 305...no a pak už nic netiká ani občas???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do konce záruky 16 dnů -

Přestalo topit pravé zrcátko - právě se bude měnit

Světlomety - už vyměnili oba (netěsné)

Řídicí jednotka Climatroniku - tikala bomba pod palubkou - vyměněno

Nový SW do Streamu - hraje stále stejně blbě

Třetí brzdové světlo - silný montážník přetáhnul šrouby a praskal plast kolem nich - vyměněno

Zkroutila se mi podlahová deska v kufru - "S tím nic nenaděláš"

Foukání od zadních dveří - přesazení okénka a výměna jeho gumy

Klepání vzadu - dotažení matice pravé plynové vzpěry dveří do kufru

Jak poznám, že to zrcátko topí..je to standardně u všech? Poznám to třeba rukou na zrcátku? Zatím mi totiž přijde, že to vůbec netopí :(

velice jednoduše. Prostě když ho přepneš do režimu vyhřívání tak zůstane pořád zamlžený nebo zamrzlý nebo mokrý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do konce záruky 16 dnů -

Přestalo topit pravé zrcátko - právě se bude měnit

Světlomety - už vyměnili oba (netěsné)

Řídicí jednotka Climatroniku - tikala bomba pod palubkou - vyměněno

Nový SW do Streamu - hraje stále stejně blbě

Třetí brzdové světlo - silný montážník přetáhnul šrouby a praskal plast kolem nich - vyměněno

Zkroutila se mi podlahová deska v kufru - "S tím nic nenaděláš"

Foukání od zadních dveří - přesazení okénka a výměna jeho gumy

Klepání vzadu - dotažení matice pravé plynové vzpěry dveří do kufru

Jak poznám, že to zrcátko topí..je to standardně u všech? Poznám to třeba rukou na zrcátku? Zatím mi totiž přijde, že to vůbec netopí :(

velice jednoduše. Prostě když ho přepneš do režimu vyhřívání tak zůstane pořád zamlžený nebo zamrzlý nebo mokrý.

je teplejsi, je to citit i rukou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě se vrátím k záležitosti kolem vyměněný hlavy motoru.

Jak jsem už x krát psal, blbě to začalo startovat za studena, pak se prodlužovaly neúměrně starty za tepla a pak nakonec začala i mizet voda. To všechno je teď o.k., ale zarazila mě další věc. A tou je náhlej a nepřehlédnutelnej pokles spotřeby. Tedˇ mě prosím nekamenujte, protože já zrovna nepatřím mezi ty, co se oháněj extrémně nízkou spotřebou svojeho auta. Naopak, vždycky to říkám tak, jak to prostě je. Taky jsem říkal, že ze začátku byla dost vysoká (myslím tak přes 7 litrů v průměru). Po nějakým zajetí a hlavně po čipu to šlo dolu a ustálilo se to na dlouhodobým průměru 6,2 - 6,3. Čumím teď ale jak parma, protože to naráz padlo dolu snad skoro o litr (čestný skautský, že nekecám). Schválně jsem to pozoroval, ale jel jsem při tom tak, jako jsem normálně zvyklej. Cestu do Prahy (cca 100 km) při průměrný rychlosti 95 km/h. za 4,8 (??? nikdy jsem to pod 5 litrů nejel ani omylem). A pak dál po dálnici D1 až do Prostějova, průměr 115 km/h za 5,9. Pak jsem jel okreskama někam Přerov, Zlín a až do horoucích prdel a zpátky zase přes tisíc vesnic a pak opět dálnice, kde jsem to už ale večer kalil, jak čuně. Přesto jsem přijel domu s průměrem 6,1 . Nevím, co se v motoru děje, protože kdykoliv předtím bych se po takový jízdě sotva vešel do 7 litrů. Je to samozřejmě příjemný, jen bych rád přišel na kloub věci. Proč třeba některý majitelé hlásej u dvoulitru spotřebu 7 -8 ? Že by to nějak zásadně s těma vadnýma makovicema souviselo ? No asi jo, jak jinak si to vysvětlit ?! :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JirkaK - a je tá spotreba podľa PP? Ak áno, sedí aj s tankovaním? Lebo čiste teoreticky si viem predstaviť aj situáciu, že ti trochu poladili v servise PP, aby ti ukazoval menej a ty aby si bol s ich opravou spokojnejší. Korekcia spotreby ide nastaviť úplne v pohode VAGom. Ja som si pridal +3% a ukazuje mi to už z dlhodobého hľadiska temer presne.

Cosby - mne sa naopak páči, že je to auto tak príjemne tvrdé. Hoci ja mám RS a zdá sa mi, že kamošova 2,0 TDI so športovým podvozkom je ešte tvrdšia. To už nemusím.

Odskakovanie sa tu už riešilo, môže byť spôsobené aj rozhodenou geometriou na zadku. A práve nedávno som zistil, že výrobcom odporúčané hustenie predok 2,0 a zadok 2,0 nie je to pravé orechové (225/45 R17) a hustím predok na 2,2 a zadok na 1,9. A subjektívne mám dojem, že to odskakuje menej. Ale je to len dojem. Mne to totiž zase neodskakovalo ani predtým. Len raz mi trochu uletel zadok v zákrute. Ale to bola cesta značne zvlnená a pravé predné koleso bolo dole v nejakej priehlbine na krajnici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, je to asi jeste jinej, nez ten, kterej dostanes, kdyz si objednáš 17ky, je to ten z origo škoda příslušenství, RS určitě ne, ale mám pocit, co jsem tak jel s RS, že ten byl víc vyváženej, ne moc tvrdej, ne moc měkkej. ten muj mi prijde dost tvrdej, na nekvalitní silnici, kdyz se na ni jede dlouho, tak uz me to dneska otravovalo, ale to je tim, ze jsem si nějak blbě jebnul se zádama a bolí mě v kříži, tak jsem víc citlivej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diamant, s tím PP se nikdo nezaobíral, protože jsem si na spotřebu nikdy v servisu nestěžoval. Neměli k tomu tudíž nejmenší důvod. Přesto jsem se i na tohle ptal. Tvrděj, že ne. Tam se to prostě změnilo ze dne na den a jen tak zatím odhadem to tankování na ujetý kilometry celkem odpovídá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...