Přejít na obsah

Porouchané díly


Lewis

Doporučené příspěvky

no tak ja mam krome uplne zmackanyho zadecku jeste porad zimni kola, to by nebylo nejhorsi, ale dneska se mi rozsvitila kontrolka s tim blbym vykricnikem a jakoze brzdy ............... achjooooooo, kdyz ja bez ni nemuzu bejt, co budu delat, az bude cicnta v servisu?????????? mno uvidime

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Mam felicii 1.6 rok výroby 1999. Pri nakupu najeto 77 000km. Ted uz 92 000km. Pred odjezdem na dovolenou jsem to dal do servisu na pravidelnou kontrolu spolecne se soupisem toho na co se maji podivat. Meli vymenit spojku, olej v motoru a v prevodovce a podivat se na loziska kol pac pri 90km/h to pekne hucelo. Trochu mi to paplo olej tak jsem po nich chtel at to zkouknou. Po trech dnech mi to vratili s tim, ze je to udelano. Vymenili spojku, a hydraulicky zdvihatka. Tak jsem do to ho sed a jel. Po par kilometrech (asi dvouch) nejde zaradit 2 a 4. Navrat do servisu. Vadnej sinchron. Druhej den opraveno a vraceno. OK jedu do Sokolova. Rvalo to jak tur. Kdyz jsem prijel zpatky do Usti tak druhej den jsem do toho sed nastartoval a zustal mi svitit olej. Volam servismana. Prijel. To bude vadny cidlo. Vymenil. Olej svitil dal. Hmm tak to je prvni felicie co vidim ze nemaze. Prohlasil. A nasledoval odtah na lanu do servisu. Po peti dnech vraceno. Pry vadny olejovy filtr. ( povidani o tom jak probehla indikace zavady by vydalo na samostanej clanek pokud bude zajem tak popisu malem jsem se potento smichy jaky jsou to koumaci) OK nasedam a jedu do Vizovic na Masters of Rock. Motor uz bezi jak hodinky tichouckej parada. Jen pri ty devadesatce to furt huci jak krava. A volant se trepe. Pri zpatecni ceste do Usti asi deset kilaku za Kromerizi, chce podratit na tri pred zatackou a prd. Paka jek blato. Zadnej kvalt nic. Proste mam misto radici paky jen kus tycky na gume. Pet lidi v aute plnym bagaze na dalnicnim privadeci plnym kamionu. Super. Vyndavam bagaz. Pak hever. Zvedema auto a lezu pod nej. Taplota vzduchu asi 35°C silnice rozpalena jak dehet. Vypadla paka zajistujici radicku. Nasadim, zasunu kvalt a pojizdim krokem do nejblizsi vesnice. Klika jak blazen ve veznice je 5 autoservisu. Najedu na zvedak. Auto jde nahoru. Mechanik, uz asi ze zvyku, bere za predni kolo a ve me se zacina varit krev. Na levim prednim kole je vakl tak 5cm. Vykla stim jak z koleckem u trakare. Mate v cudu lozisko na predni kole a popraskany prachovky na koloubech, rika servisak. Ok myslite ze je normalni ze by se to stalo po 400km od opusteni servisu? ptam se. Ne to se vam na to vysr..li. OK tak to dejte dohromady. Druhej den jsem nabehl do servisu, kde mi to delali. Rozhovor s majitelem servisu za asistence technika co to pry opravoval. Vyjmenuju zavady co stim bylo a rikam, Meli jste to prohlidnout a co by jen trochu zavanelo pruserem vymenit. Machanik: Ja to prohlid nic tomu nebylo. Ja: No to si nemyslim, chcete mi tvrdit, ze jsem za 400km vylagroval lozisko a prasknul obe prachovky. Mechanik: JO. Ja: Tma pred ocima. Majitel: Ale zakaznik jasne u objednavky uvadi, ze vozidlo tahne do leva a pri jizde nad 90km hlucnost. Co jste stim udelal. Mechanik: Ja to projizdel a nic jsem tam neslysel. Ja: Rudo pred ocima. No tak ja nejsem mechanik, ale kdyz mi uzivatel vozu rika, ze stim je neco spatne tak to snad zkontroluju. Ja bych vam tu hodinu prace zaplatil. Mechanik: Pane tady lidi hlasej takovy blbiny a nic tomu neni. Ja: To my chcete tvrdit, ze to kolo bylo v poradku. Mechanik: Jo. Ja: Padam do bezvedomi. Vyndavam fakturu za opravu s jasnym soupisem zavad podpisem a razitkem. Majitel: Ok nebudem se hadat. My se omlovame a dame vam to dohromady muze te nam to tu nechat. Ja: Panove od 25. cervna to tady mate kazdej tejden. Je s tim potrebuju jezdit. OK. Mechanik. Ja bych to prodal. Ja: Si delate srandu. Dokud to neprislo vam pod ruce tak to auto jezdilo. Ted uz mesic jezdim kazdej tejden kvam do servisu. Nashledanou. No proste parada. Zacinam premejslet o tom ze si otevru taky neco podobnyho. Prijedete z autem ja vam ho rozeseru a pak budu brat tejden co tejdem baksis za praci no maucta. Proste servisman jak ma byt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak mám po dlouhé době nějakou závadu - vypařilo se mi rádio. :angry: Nějakej parchant mi ho z auta ukradl... :076 :076 :076

Jen nějak nechápu, jak se dostal do auta, páč jsem na autě nenašel žádný stopy :kuk: A ani palubka není podrápaná, jak bývá obvyklé.

Tak abych koupil nový :( , co říkáte na Panasonic? Prej je teď v autě smutno, říkal otec...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
Tak mám po dlouhé době nějakou závadu - vypařilo se mi rádio. :angry: Nějakej parchant mi ho z auta ukradl... :076 :076 :076

Jen nějak nechápu, jak se dostal do auta, páč jsem na autě nenašel žádný stopy :kuk: A ani palubka není podrápaná, jak bývá obvyklé.

Tak abych koupil nový :( , co říkáte na Panasonic? Prej je teď v autě smutno, říkal otec...

Jo tak to znám. Mě se zase vypařila aktovka s papírama, svetr, kraťasy, baterka a dioptrický brejle. Auto bylo normalka zamčeny, ale vykradeny. Na zámcích nic. Nikde ani škrábaneček. Asi klasický provázek s očkem a zatahnuti za čudlík. Už jsem přemejšlel o tom že je uříznu :) Jo ale zajimavá věc je, že radio mi tam nechal. ;) Ale vzal mi všechny CD parchant :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Jo tak to znám. Mě se zase vypařila aktovka s papírama, svetr, kraťasy, baterka a dioptrický brejle. Auto bylo normalka zamčeny, ale vykradeny. Na zámcích nic. Nikde ani škrábaneček. Asi klasický provázek s očkem a zatahnuti za čudlík. Už jsem přemejšlel o tom že je uříznu :) Jo ale zajimavá věc je, že radio mi tam nechal. ;) Ale vzal mi všechny CD parchant :aggressive:

Je to tak rok.Se mi nějak vypařilo auto.Stará stodváca.Si moc nepomohl a já od té doby mám feldu.Nemůžu vynachválit.Samo že do tý doby než sednu do něčehoj inýho že. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak rok.Se mi nějak vypařilo auto.Stará stodváca.Si moc nepomohl a já od té doby mám feldu.Nemůžu vynachválit.Samo že do tý doby než sednu do něčehoj inýho že. :)

Tak to určitě. Když si dneska sednu do feldy, tak jen nostalgicky vzpomínám, kolik jse s ní najel... ...a nemůžu urvat volant... :rolleyes:

Jinak se musím pochlubit už má přes 300 000 km a stále v pohodě :t - krom karoserie :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...
Tak to určitě. Když si dneska sednu do feldy, tak jen nostalgicky vzpomínám, kolik jse s ní najel... ...a nemůžu urvat volant... :rolleyes:

Jinak se musím pochlubit už má přes 300 000 km a stále v pohodě :t - krom karoserie :angry:

Ahojky na FELDU nedám dopustit r.v.1997 1.3 MPI + LPG ,má přes 200000 ticíc a šlape jak za mlada. Klasická údržba a měněno za celou dobu a to byla nová tak baterka,2x komplet výfuk,palivové čerpadlo tedy jen motůrek,tlumiče jen přední,termostat a ložiska v zadních kolech.

Na tomto autě si člověk udělá plno věcí sám a díly za pusinku.

Nedáme s ženou na ní dopustit aa že lítá po městě každý den.Super a jen ta koroze pátých dveří a ted i přední blatníky ale po tolika letech na to má nárok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Felicia 1.3 50kW MPI LXi r.v. 1997 (prodána 12/2008 120000 km) seznam závad: po 4 letech a 55000km vyměněn zadní díl výfuku,v 67000 km výměna manžet vnějších kloubů na poloosách,v 75000 km výměna předních tlumičů,po osmi letech a 95000km výměna akumulátoru (původní Akuma),ve 110000 km seřízení geometrie přední nápravy,ve 115000 km výměna rozpadlého termostatu a ve 117000 km výměna vnitřního kloubu na pravé poloose. Jinak pouze několik žárovek vnějšího osvětlení a kontrolek na palubce. A samozřejmě běžné spotřební díly jako brzdové destičky,provozní kapaliny... Celkově velká spokojenost. :palec2: :palec2: :palec2:

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No zdravim mam taky malicky problem s mojim centralom na Filcke 1,6MPI r.v.98, proste raz za cas mu svihne v bedni a zamkne sa a niekedy pocujem ako sa vsetky motorceky cvakaju ako akby chceli zamknut a po chvilke skoncia, prosim prosim ak sa uz niekto s niecim podobnym stretol tak mi dajte vediet ako sa to da riesit. Strasne to leze na nervy :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Ahojky...úplně náhodou jsem Vás tady našla..

Ale využiju toho..

Prosím prosím..Mám dotaz.Střašně mi začalo stupňovat hučení v autě a teď už mi hučí tak,že ani rádio neslyším.Nechala jsem si teď přezout všechny gumy .Myslela jsem ,že je to třeba nevyvážený,nebo špatné gumy nevím.

No a ono to hučí pořád a i mírně klape do podlahy.Tehdy před rokem mi dělali na Felině levou poloosu a to moc finančně bolelo.A le to bylo jiné..to se mi klepal i volant..Ze strany na stranu a tlouklo to,ale nehučelo.Teď se mi volant nehne a kola jsou rovná ,pokud ho na rovince pustím.Je to poloosou??Prosím,čím by to mohlo být??Než pujdu do servisu a tam vykrvácím??Mooooc prosím..za přispění názorů...Děkuji S :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Co se porouchalo: v pořadí, jak to šlo za sebou od roku 1999 do současnosti s údajem o ujetých km :

- centrální můstek alarmu kabiny, pravá sonda indikace pohybu v kabině, servo centrálního zamykání pravých zadních dveří 5 000 km

- záruční oprava zatékajícího střešního okna (zatéká dodnes .. :aggressive: ) 7 500 km

- chladič v 50 000 km - únik kapaliny

- zadní díl výfuku, rozvodový řetěz 52 000 km

- záruční oprava (5 let nebo 100 000 km) koroze na konstrukční části karoserie - rám zadních pátých dveří

díky tomu geniálnímu střešnímu oknu :aggressive: 84 000 km

- alternátor (diody)(70 A alternátor) v 90 000 km

- prošláplá lamela spojky - zablokovaný motor vprostřed frekventované silnice I. třídy na Slapy :palec2:

první a jediný případ odvozu na hřbetě jiného tahouna odtahouna 94 000 km

- škrtící klapka - prasklé těsnění ... 97 000 km

- zadní a střední díl výfuku, rozvodový řetěz 105 000 km

- výměna předních tlumičů 135 000 km

- výměna poloos a náplní ( preventivní ), další chladič - urezlý spodek chladiče 162 000 km

- převodovka (5. rychlostní stupeň za jízdy spáchal sebevraždu - vylítla aretace a rozšmelcovala ozubení pětky) 181 000 km

- současně s opravou převodovky i výměna silentbloků, rozvodový řetěz 181 000 km

- výměna převodovky za méně jetou 198 000 km

- částečná GO motoru (důvodem byl propálený píst - v současnosti je z ní 1496 cmm, Cimbu SW, móc svižné auto) 205 000 km

převložkování, písty, kroužky, kontrola kliky a zúhlování, kontrola kompozitů - pánviček, snížení hlavy o 0,7mm

(koroze pod originálním těsnění u náběžek kanálů pro chladící směs), výměna stavítek ventilů. Náplň oleje 15W40 + Militech 1

(pro jistotu). Výměna vodní pumpy, nová. Výměna střev olejového zubového čerpadla za nová (sichr je kulomet - když se má písknout, ať s muzikou).

- výměna diodové mříže v alternátoru (70 A, čína), výměna tlakového čidla oleje. Výměna totálně zkorodovaných a opískovaných

přídavných světel do mlhy (ve velkém techničáku to jsou pouze přídavná světla - čočky :) ) 215 000 km

No a tady autor historii končí,. ale musím zkonstatovat, že až na jeden případ, se mi vždy podařilo "dotáhnout" auto domů ...

post-43105-047709500 1282748422_thumb.jp

post-43105-017858900 1282748442_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Co se porouchalo: v pořadí, jak to šlo za sebou od roku 1999 do současnosti s údajem o ujetých km ...

Jenom ještě doplněček ... po generálce a přestavbě motoru se při razantním rozjezdu při dosažení 3000 ot. ozývá takové jako kovové lupání, jakoby přeskakovaly zuby v převodovce (nemám pro to vysvětlení, jen že podobný, ale ne stejný zvuk se ozýval v převodovce s očesanou pětkou, ale je to méně intenzivní.) Zjistil jsem, že nejvíce se to projevuje na nezahřátém agregátu - převodovce - jakmile se po ujetí nějaký 50 km dostatečně prohřeje olej v převodovce a jeho teplota stoupne do vyšších hodnot, zvuk už se neozve. Podle typu zvuku to může být i "protočení ložiska v kroužku", ale netuším jakého. Je to ve velice krátkém rozsahu otáček, prakticky je to slyšet mezi 3000 - 3200 otáčkami, pak už až do 5900 (160 km/hod) nic a normálně to jede. Také jsem myslel, jestli tohle nemá na svědomí "načnutá" poloosa - jsou tam druhovýrobní, originály v té době byly nedostižné - rakouského výrobce - ty nabízené taliánské - no Italové maj možná dobré těstoviny a jiné věci, ale co se strojařiny týká, je to nafouklá bublina. Tak zatím nevím, jak z toho ven - koupit další rychlostku a tu podrobit důkladné rekonstrukci? Nové poloosy, jestli to dá pokoj? Zatím nemám jasno, jak se rozhodnout. Jen pro info -- motor je teď 1.5 MPi a jede jako motorová pila, slabinou je převodovka, dimenzovaná na přenos 65 kW, což už nyní nějak nelze dodržet :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Jenom ještě doplněček ... po generálce a přestavbě motoru se při razantním rozjezdu při dosažení 3000 ot. ozývá takové jako kovové lupání, jakoby ..... je převodovka, dimenzovaná na přenos 65 kW, což už nyní nějak nelze dodržet :)

Tak a nejnovější zprávy z boje ... převodovka nevydržela a již se chystá výměna za jinou, tentokráte z auta, provozovaného v Germánii. Má okolo 138 000 km a vypadá OK. Jen tak pro jistotu jsem ji dal na revizi, než půjde do auta .. opravit, co se nebude zdát, aby se po ujetí necelých 15 000 zase nerozsypala. Jinak motoricky Husquarna - jde to za plynem jako ďas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Podobně jako MirekV

Felda 1,6 4/1996, koupeno 4/2006 s najetými 120000 (nevěřím)

121574 čepy řízení, pakny brzd

122960 zadní tlumiče a pružiny TRW, stočení kotoučů a destičky

126371 1. přepínač světel

129660 guma čelního skla

129850 2x ložiska předních kol, 1x ložisko zadního kola, levý vnitřní kinetický kloub, silentblok předního tlumiče

131350 1. gufero řadičky, spona a jistící kroužek kinetického kloubu

131410 1x ložisko zadního kola

135288 výměna polosy

136525 palec a víčko rozdělovače, 1. zapalovací kabely, čidlo teploty vody

144730 2. gufero řadičky

144960 váha vzduchu

146414 třetí díl výfuku

147174 hadice posilovače

148541 3. gufero řadičky, hadice odvětrávání klikovky

148634 o-kroužek posilovač

148721 trubka a hadice posilovače

149112 starter, kontakty spínací skříňky

149597 výměna svodů (za použité)

149760 2x čídla ABS přední

150030 2. zapalovací kabely

151050 místo hydrostavů serva na světla

151750 brzdová hadice PP kola

152266 čídlo teploty ventilátoru

157120 vzpěry kufru

157390 LP čep řízení

158049 uložení PP tlumiče

159594 1. volnoběžka starteru

159602 nová Aku 44 Aha (původní rv 21/03) po šesti letech

161164 rozvody, vodní pumpa, komplet origo 1. termostat, zavaření výfuku, guma u posledního dílu

163000 2. přepínač světel

166396 výměna komplet spojky - LUK, prachovka PP kloubu

167780 stočení kotoučů, destičky, přední plynové tlumiče Kayaba, uložení, dorazy, 2. termostat (Wahler)

168408 2. volnoběžka starteru, cívka

172146 zadní lemy, vyvaření kufru, uložení LZ tlumiče

172170 brzdové trubky a hadice

173450 zavaření řadičky

177692 výměna vlnovců (z druhých svodů)

178885 výměna uložení předních tlumičů, 3. termostat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja vás zdravím.Jak tak čtu ty vaše zážitky,tak mě napadlo,jestli mi někdo neporadí??????při jizdě mi pomali zhasína palubka a přestane jít elektrika.Vyměnil jsem nový alternátor,indukční civku relátka a stále mi to nejede.Když mě někdo roztlačí tak to jede,ale jak zapnu blinkr nebo šlápnu na brzdu tak mi to hned chcípne.Napadlo mě jestli nemám vyměnit celou pojistkovou skřínku.díky za radu jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...