drncice Vloženo 23. Duben 2007 Sdílet Vloženo 23. Duben 2007 no tak ja mam krome uplne zmackanyho zadecku jeste porad zimni kola, to by nebylo nejhorsi, ale dneska se mi rozsvitila kontrolka s tim blbym vykricnikem a jakoze brzdy ............... achjooooooo, kdyz ja bez ni nemuzu bejt, co budu delat, az bude cicnta v servisu?????????? mno uvidime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StrawM Vloženo 23. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2007 Mam felicii 1.6 rok výroby 1999. Pri nakupu najeto 77 000km. Ted uz 92 000km. Pred odjezdem na dovolenou jsem to dal do servisu na pravidelnou kontrolu spolecne se soupisem toho na co se maji podivat. Meli vymenit spojku, olej v motoru a v prevodovce a podivat se na loziska kol pac pri 90km/h to pekne hucelo. Trochu mi to paplo olej tak jsem po nich chtel at to zkouknou. Po trech dnech mi to vratili s tim, ze je to udelano. Vymenili spojku, a hydraulicky zdvihatka. Tak jsem do to ho sed a jel. Po par kilometrech (asi dvouch) nejde zaradit 2 a 4. Navrat do servisu. Vadnej sinchron. Druhej den opraveno a vraceno. OK jedu do Sokolova. Rvalo to jak tur. Kdyz jsem prijel zpatky do Usti tak druhej den jsem do toho sed nastartoval a zustal mi svitit olej. Volam servismana. Prijel. To bude vadny cidlo. Vymenil. Olej svitil dal. Hmm tak to je prvni felicie co vidim ze nemaze. Prohlasil. A nasledoval odtah na lanu do servisu. Po peti dnech vraceno. Pry vadny olejovy filtr. ( povidani o tom jak probehla indikace zavady by vydalo na samostanej clanek pokud bude zajem tak popisu malem jsem se potento smichy jaky jsou to koumaci) OK nasedam a jedu do Vizovic na Masters of Rock. Motor uz bezi jak hodinky tichouckej parada. Jen pri ty devadesatce to furt huci jak krava. A volant se trepe. Pri zpatecni ceste do Usti asi deset kilaku za Kromerizi, chce podratit na tri pred zatackou a prd. Paka jek blato. Zadnej kvalt nic. Proste mam misto radici paky jen kus tycky na gume. Pet lidi v aute plnym bagaze na dalnicnim privadeci plnym kamionu. Super. Vyndavam bagaz. Pak hever. Zvedema auto a lezu pod nej. Taplota vzduchu asi 35°C silnice rozpalena jak dehet. Vypadla paka zajistujici radicku. Nasadim, zasunu kvalt a pojizdim krokem do nejblizsi vesnice. Klika jak blazen ve veznice je 5 autoservisu. Najedu na zvedak. Auto jde nahoru. Mechanik, uz asi ze zvyku, bere za predni kolo a ve me se zacina varit krev. Na levim prednim kole je vakl tak 5cm. Vykla stim jak z koleckem u trakare. Mate v cudu lozisko na predni kole a popraskany prachovky na koloubech, rika servisak. Ok myslite ze je normalni ze by se to stalo po 400km od opusteni servisu? ptam se. Ne to se vam na to vysr..li. OK tak to dejte dohromady. Druhej den jsem nabehl do servisu, kde mi to delali. Rozhovor s majitelem servisu za asistence technika co to pry opravoval. Vyjmenuju zavady co stim bylo a rikam, Meli jste to prohlidnout a co by jen trochu zavanelo pruserem vymenit. Machanik: Ja to prohlid nic tomu nebylo. Ja: No to si nemyslim, chcete mi tvrdit, ze jsem za 400km vylagroval lozisko a prasknul obe prachovky. Mechanik: JO. Ja: Tma pred ocima. Majitel: Ale zakaznik jasne u objednavky uvadi, ze vozidlo tahne do leva a pri jizde nad 90km hlucnost. Co jste stim udelal. Mechanik: Ja to projizdel a nic jsem tam neslysel. Ja: Rudo pred ocima. No tak ja nejsem mechanik, ale kdyz mi uzivatel vozu rika, ze stim je neco spatne tak to snad zkontroluju. Ja bych vam tu hodinu prace zaplatil. Mechanik: Pane tady lidi hlasej takovy blbiny a nic tomu neni. Ja: To my chcete tvrdit, ze to kolo bylo v poradku. Mechanik: Jo. Ja: Padam do bezvedomi. Vyndavam fakturu za opravu s jasnym soupisem zavad podpisem a razitkem. Majitel: Ok nebudem se hadat. My se omlovame a dame vam to dohromady muze te nam to tu nechat. Ja: Panove od 25. cervna to tady mate kazdej tejden. Je s tim potrebuju jezdit. OK. Mechanik. Ja bych to prodal. Ja: Si delate srandu. Dokud to neprislo vam pod ruce tak to auto jezdilo. Ted uz mesic jezdim kazdej tejden kvam do servisu. Nashledanou. No proste parada. Zacinam premejslet o tom ze si otevru taky neco podobnyho. Prijedete z autem ja vam ho rozeseru a pak budu brat tejden co tejdem baksis za praci no maucta. Proste servisman jak ma byt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 18. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2007 Tak mám po dlouhé době nějakou závadu - vypařilo se mi rádio. Nějakej parchant mi ho z auta ukradl... :076 Jen nějak nechápu, jak se dostal do auta, páč jsem na autě nenašel žádný stopy A ani palubka není podrápaná, jak bývá obvyklé. Tak abych koupil nový , co říkáte na Panasonic? Prej je teď v autě smutno, říkal otec... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StrawM Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Tak mám po dlouhé době nějakou závadu - vypařilo se mi rádio. Nějakej parchant mi ho z auta ukradl... :076 Jen nějak nechápu, jak se dostal do auta, páč jsem na autě nenašel žádný stopy A ani palubka není podrápaná, jak bývá obvyklé. Tak abych koupil nový , co říkáte na Panasonic? Prej je teď v autě smutno, říkal otec... Jo tak to znám. Mě se zase vypařila aktovka s papírama, svetr, kraťasy, baterka a dioptrický brejle. Auto bylo normalka zamčeny, ale vykradeny. Na zámcích nic. Nikde ani škrábaneček. Asi klasický provázek s očkem a zatahnuti za čudlík. Už jsem přemejšlel o tom že je uříznu Jo ale zajimavá věc je, že radio mi tam nechal. Ale vzal mi všechny CD parchant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas65 Vloženo 22. leden 2008 Sdílet Vloženo 22. leden 2008 Jo tak to znám. Mě se zase vypařila aktovka s papírama, svetr, kraťasy, baterka a dioptrický brejle. Auto bylo normalka zamčeny, ale vykradeny. Na zámcích nic. Nikde ani škrábaneček. Asi klasický provázek s očkem a zatahnuti za čudlík. Už jsem přemejšlel o tom že je uříznu Jo ale zajimavá věc je, že radio mi tam nechal. Ale vzal mi všechny CD parchant Je to tak rok.Se mi nějak vypařilo auto.Stará stodváca.Si moc nepomohl a já od té doby mám feldu.Nemůžu vynachválit.Samo že do tý doby než sednu do něčehoj inýho že. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 Je to tak rok.Se mi nějak vypařilo auto.Stará stodváca.Si moc nepomohl a já od té doby mám feldu.Nemůžu vynachválit.Samo že do tý doby než sednu do něčehoj inýho že. Tak to určitě. Když si dneska sednu do feldy, tak jen nostalgicky vzpomínám, kolik jse s ní najel... ...a nemůžu urvat volant... Jinak se musím pochlubit už má přes 300 000 km a stále v pohodě - krom karoserie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libcinek Vloženo 4. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2008 Tak to určitě. Když si dneska sednu do feldy, tak jen nostalgicky vzpomínám, kolik jse s ní najel... ...a nemůžu urvat volant... Jinak se musím pochlubit už má přes 300 000 km a stále v pohodě - krom karoserie Ahojky na FELDU nedám dopustit r.v.1997 1.3 MPI + LPG ,má přes 200000 ticíc a šlape jak za mlada. Klasická údržba a měněno za celou dobu a to byla nová tak baterka,2x komplet výfuk,palivové čerpadlo tedy jen motůrek,tlumiče jen přední,termostat a ložiska v zadních kolech. Na tomto autě si člověk udělá plno věcí sám a díly za pusinku. Nedáme s ženou na ní dopustit aa že lítá po městě každý den.Super a jen ta koroze pátých dveří a ted i přední blatníky ale po tolika letech na to má nárok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek kotai Vloženo 28. Březen 2009 Sdílet Vloženo 28. Březen 2009 Dobrý den Chtěl jsem se zeptat na závadu. Felicia 1.3 lxi 50kw,když odpojim lambda sondu tak mi to docela jede ale když ji nechám zapojenou tak mi to chcípá nedrží to otáčky,při jízdě mi to škube.....nevíte někdo co by to mohlo dělat? děkuji z.k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 8. Duben 2009 Sdílet Vloženo 8. Duben 2009 Tak lambda je nejspíš po smrti-vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Duben 2009 Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 (editace) Felicia 1.3 50kW MPI LXi r.v. 1997 (prodána 12/2008 120000 km) seznam závad: po 4 letech a 55000km vyměněn zadní díl výfuku,v 67000 km výměna manžet vnějších kloubů na poloosách,v 75000 km výměna předních tlumičů,po osmi letech a 95000km výměna akumulátoru (původní Akuma),ve 110000 km seřízení geometrie přední nápravy,ve 115000 km výměna rozpadlého termostatu a ve 117000 km výměna vnitřního kloubu na pravé poloose. Jinak pouze několik žárovek vnějšího osvětlení a kontrolek na palubce. A samozřejmě běžné spotřební díly jako brzdové destičky,provozní kapaliny... Celkově velká spokojenost. :palec2: Editováno: 11. Duben 2009, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maco66612 Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 Tak dnes mi odisla po troch mesiacoch spinacia skrinka (asi). Cez zimu sa nevracal klucik po nastartovani, tak bola vymenena za novu a dnes po zhasnuti motora uz ide len do polohy 1 a viac nie. To nastve Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kalam Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 No zdravim mam taky malicky problem s mojim centralom na Filcke 1,6MPI r.v.98, proste raz za cas mu svihne v bedni a zamkne sa a niekedy pocujem ako sa vsetky motorceky cvakaju ako akby chceli zamknut a po chvilke skoncia, prosim prosim ak sa uz niekto s niecim podobnym stretol tak mi dajte vediet ako sa to da riesit. Strasne to leze na nervy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
syjka Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Ahojky...úplně náhodou jsem Vás tady našla.. Ale využiju toho.. Prosím prosím..Mám dotaz.Střašně mi začalo stupňovat hučení v autě a teď už mi hučí tak,že ani rádio neslyším.Nechala jsem si teď přezout všechny gumy .Myslela jsem ,že je to třeba nevyvážený,nebo špatné gumy nevím. No a ono to hučí pořád a i mírně klape do podlahy.Tehdy před rokem mi dělali na Felině levou poloosu a to moc finančně bolelo.A le to bylo jiné..to se mi klepal i volant..Ze strany na stranu a tlouklo to,ale nehučelo.Teď se mi volant nehne a kola jsou rovná ,pokud ho na rovince pustím.Je to poloosou??Prosím,čím by to mohlo být??Než pujdu do servisu a tam vykrvácím??Mooooc prosím..za přispění názorů...Děkuji S Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 hučení mají zpravidla na svědomí ložiska kol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr 3 Vloženo 1. Červen 2010 Sdílet Vloženo 1. Červen 2010 Zdravim vas.Mam trosku vetsi problem.Mam feldu rok 97. Chci se zeptat sjizdeji se mi zadni kola ale jen vnitřky.pry asi neco bude s napravou. A jeste mi pri jizde lehce utika zadek doprava.Da se stim neco delat nebo je to na vymenu. Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 1. Červen 2010 Sdílet Vloženo 1. Červen 2010 (editace) Daj tam druhu napravnicu dnes to už kupiš za babku. Asi bola udreta ta zad. naprava. Mal som take a ono to hlada stopu a hlavne na mokrom stale utekal zadok ale tak nevyspitatelne že až... Editováno: 1. Červen 2010, autor: hubo44 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr 3 Vloženo 11. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2010 Zdravim vas chlapi.Chci se zeptat asi mi nedobiji altak vymenil jsem regulator a porad nic.Nevite jestli to muze byt treba kabelama nebo kostrou ci necim jinym?Dikes moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 11. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2010 když ti to asi nedobíjí pořád tak to bude asi diodový můstek v altíku, regulátor jsem kdysi měnil taky tehdy stál 400, když odešel altík tak jsem to řešil výměnným způsobem repasovaného u autoelektrikáře za 900 i s výměnou a nějakou zárukou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirekV Vloženo 25. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2010 Co se porouchalo: v pořadí, jak to šlo za sebou od roku 1999 do současnosti s údajem o ujetých km : - centrální můstek alarmu kabiny, pravá sonda indikace pohybu v kabině, servo centrálního zamykání pravých zadních dveří 5 000 km - záruční oprava zatékajícího střešního okna (zatéká dodnes .. ) 7 500 km - chladič v 50 000 km - únik kapaliny - zadní díl výfuku, rozvodový řetěz 52 000 km - záruční oprava (5 let nebo 100 000 km) koroze na konstrukční části karoserie - rám zadních pátých dveří díky tomu geniálnímu střešnímu oknu 84 000 km - alternátor (diody)(70 A alternátor) v 90 000 km - prošláplá lamela spojky - zablokovaný motor vprostřed frekventované silnice I. třídy na Slapy první a jediný případ odvozu na hřbetě jiného tahouna odtahouna 94 000 km - škrtící klapka - prasklé těsnění ... 97 000 km - zadní a střední díl výfuku, rozvodový řetěz 105 000 km - výměna předních tlumičů 135 000 km - výměna poloos a náplní ( preventivní ), další chladič - urezlý spodek chladiče 162 000 km - převodovka (5. rychlostní stupeň za jízdy spáchal sebevraždu - vylítla aretace a rozšmelcovala ozubení pětky) 181 000 km - současně s opravou převodovky i výměna silentbloků, rozvodový řetěz 181 000 km - výměna převodovky za méně jetou 198 000 km - částečná GO motoru (důvodem byl propálený píst - v současnosti je z ní 1496 cmm, Cimbu SW, móc svižné auto) 205 000 km převložkování, písty, kroužky, kontrola kliky a zúhlování, kontrola kompozitů - pánviček, snížení hlavy o 0,7mm (koroze pod originálním těsnění u náběžek kanálů pro chladící směs), výměna stavítek ventilů. Náplň oleje 15W40 + Militech 1 (pro jistotu). Výměna vodní pumpy, nová. Výměna střev olejového zubového čerpadla za nová (sichr je kulomet - když se má písknout, ať s muzikou). - výměna diodové mříže v alternátoru (70 A, čína), výměna tlakového čidla oleje. Výměna totálně zkorodovaných a opískovaných přídavných světel do mlhy (ve velkém techničáku to jsou pouze přídavná světla - čočky ) 215 000 km No a tady autor historii končí,. ale musím zkonstatovat, že až na jeden případ, se mi vždy podařilo "dotáhnout" auto domů ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirekV Vloženo 3. Září 2010 Sdílet Vloženo 3. Září 2010 Co se porouchalo: v pořadí, jak to šlo za sebou od roku 1999 do současnosti s údajem o ujetých km ... Jenom ještě doplněček ... po generálce a přestavbě motoru se při razantním rozjezdu při dosažení 3000 ot. ozývá takové jako kovové lupání, jakoby přeskakovaly zuby v převodovce (nemám pro to vysvětlení, jen že podobný, ale ne stejný zvuk se ozýval v převodovce s očesanou pětkou, ale je to méně intenzivní.) Zjistil jsem, že nejvíce se to projevuje na nezahřátém agregátu - převodovce - jakmile se po ujetí nějaký 50 km dostatečně prohřeje olej v převodovce a jeho teplota stoupne do vyšších hodnot, zvuk už se neozve. Podle typu zvuku to může být i "protočení ložiska v kroužku", ale netuším jakého. Je to ve velice krátkém rozsahu otáček, prakticky je to slyšet mezi 3000 - 3200 otáčkami, pak už až do 5900 (160 km/hod) nic a normálně to jede. Také jsem myslel, jestli tohle nemá na svědomí "načnutá" poloosa - jsou tam druhovýrobní, originály v té době byly nedostižné - rakouského výrobce - ty nabízené taliánské - no Italové maj možná dobré těstoviny a jiné věci, ale co se strojařiny týká, je to nafouklá bublina. Tak zatím nevím, jak z toho ven - koupit další rychlostku a tu podrobit důkladné rekonstrukci? Nové poloosy, jestli to dá pokoj? Zatím nemám jasno, jak se rozhodnout. Jen pro info -- motor je teď 1.5 MPi a jede jako motorová pila, slabinou je převodovka, dimenzovaná na přenos 65 kW, což už nyní nějak nelze dodržet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirekV Vloženo 14. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 Jenom ještě doplněček ... po generálce a přestavbě motoru se při razantním rozjezdu při dosažení 3000 ot. ozývá takové jako kovové lupání, jakoby ..... je převodovka, dimenzovaná na přenos 65 kW, což už nyní nějak nelze dodržet Tak a nejnovější zprávy z boje ... převodovka nevydržela a již se chystá výměna za jinou, tentokráte z auta, provozovaného v Germánii. Má okolo 138 000 km a vypadá OK. Jen tak pro jistotu jsem ji dal na revizi, než půjde do auta .. opravit, co se nebude zdát, aby se po ujetí necelých 15 000 zase nerozsypala. Jinak motoricky Husquarna - jde to za plynem jako ďas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka-spel Vloženo 23. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2010 Tak abych koupil nový , co říkáte na Panasonic? Prej je teď v autě smutno, říkal otec... Tuto značku jako výrobce autohifi nebere. Běž do Alpine, Pioneer, pokud překousneš vzhled tak Clarion, JVC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka-spel Vloženo 23. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2010 Podobně jako MirekV Felda 1,6 4/1996, koupeno 4/2006 s najetými 120000 (nevěřím) 121574 čepy řízení, pakny brzd 122960 zadní tlumiče a pružiny TRW, stočení kotoučů a destičky 126371 1. přepínač světel 129660 guma čelního skla 129850 2x ložiska předních kol, 1x ložisko zadního kola, levý vnitřní kinetický kloub, silentblok předního tlumiče 131350 1. gufero řadičky, spona a jistící kroužek kinetického kloubu 131410 1x ložisko zadního kola 135288 výměna polosy 136525 palec a víčko rozdělovače, 1. zapalovací kabely, čidlo teploty vody 144730 2. gufero řadičky 144960 váha vzduchu 146414 třetí díl výfuku 147174 hadice posilovače 148541 3. gufero řadičky, hadice odvětrávání klikovky 148634 o-kroužek posilovač 148721 trubka a hadice posilovače 149112 starter, kontakty spínací skříňky 149597 výměna svodů (za použité) 149760 2x čídla ABS přední 150030 2. zapalovací kabely 151050 místo hydrostavů serva na světla 151750 brzdová hadice PP kola 152266 čídlo teploty ventilátoru 157120 vzpěry kufru 157390 LP čep řízení 158049 uložení PP tlumiče 159594 1. volnoběžka starteru 159602 nová Aku 44 Aha (původní rv 21/03) po šesti letech 161164 rozvody, vodní pumpa, komplet origo 1. termostat, zavaření výfuku, guma u posledního dílu 163000 2. přepínač světel 166396 výměna komplet spojky - LUK, prachovka PP kloubu 167780 stočení kotoučů, destičky, přední plynové tlumiče Kayaba, uložení, dorazy, 2. termostat (Wahler) 168408 2. volnoběžka starteru, cívka 172146 zadní lemy, vyvaření kufru, uložení LZ tlumiče 172170 brzdové trubky a hadice 173450 zavaření řadičky 177692 výměna vlnovců (z druhých svodů) 178885 výměna uložení předních tlumičů, 3. termostat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jsegal Vloženo 24. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2010 ja vás zdravím.Jak tak čtu ty vaše zážitky,tak mě napadlo,jestli mi někdo neporadí??????při jizdě mi pomali zhasína palubka a přestane jít elektrika.Vyměnil jsem nový alternátor,indukční civku relátka a stále mi to nejede.Když mě někdo roztlačí tak to jede,ale jak zapnu blinkr nebo šlápnu na brzdu tak mi to hned chcípne.Napadlo mě jestli nemám vyměnit celou pojistkovou skřínku.díky za radu jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
smille Vloženo 3. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2010 Zdravím, potřebovala bych poradit. Vlastním felicii 1.9D a při studeném motoru má nepravidelný chod na volnoběh. Po zahřátí je opět pravidelný. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.