Publikováno Únor 14, 200718 r Kto by mi vedel vysvetliť spôsob ovládania samotného turbokompresora v klíme. teplota vzduchu do kabíny sa podľa môjho vedomia nastavuje miešaním studeného vzduchu z klímy s teplým vzduchom z kúrenia. Ale j e regulovaný aj výkon samotného kompresora,či už v závilosti od teploty kabíny , alebo od iných parametrov?Keď áno,tak čím ? Som totiž zvedavý,či znamená pre motor stále rovnakú záťaž ,alebo nie. A ešte, asi koľko má príkon? počul som že približne 5kW. Môže byť? Ďkujem za odpoveď.
Únor 14, 200718 r podla schémy som pozeral a videl som len jeden "regulační ventil kompresoru klimatizace" ale nie som si istý či ten ventil vie aj kompresor odstaviť keď je klima vypnutá, skôr by som to videl tak že udržuje konštantný tlak v potrubí klimatizácie ktorý by sa strejme rôznymi otáčkami motora a teda aj kompresoru menil..
Únor 14, 200718 r Kompresor klima ve fabii má proměnlivý účinek dle zatížení (potřebě studenýho vzduchu). .nejmíň běží asi na 15%,, ,ostatní mě určitě doplní, popř. opraví...
Únor 14, 200718 r no kuk čo ukazuje etka...vyzerá to tak že ten regulačný ventil je na remenici rovno ale kukal som datasheet a tam viedli svorky rovno do nej, zrejme nový typo alebo čo...
Únor 14, 200718 r Regulační ventil i "odpojuje" kompresor. Když je regulační ventil úplně otevřený, tak kompresor točí jen asi 2% média a to je stav, kdy je klima vypnutá. Jinak kompresor je myslím šesti-pístový s proměnlivým zdvihem pístů. A jde opravdu o "inteligentní" regulaci, je to fyzika. Kdo má klimu a slabší motor, tak ví, že když se hodně chladí, tak to málo jede...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.