ERIKB Vloženo 18. Únor 2007 Sdílet Vloženo 18. Únor 2007 zdar hoši po načipovani octavie mi malinko žere olej, ma to stym niečo spoločne? mam octu 1,9tdi 81kw po načipovani 104kw! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 18. Únor 2007 Sdílet Vloženo 18. Únor 2007 zdar hoši po načipovani octavie mi malinko žere olej, ma to stym niečo spoločne? mam octu 1,9tdi 81kw po načipovani 104kw! nemyslím si, že by to mělo nějakou souvislost.... A kolik to bere oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sr5 Vloženo 18. Únor 2007 Sdílet Vloženo 18. Únor 2007 mám octu 1,9 TDi po čipu asi 3 roky a olej nežere vůbec. Takže to asi nebude tím čipem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 18. Únor 2007 Sdílet Vloženo 18. Únor 2007 nebo tomu po čipu moc nakládáš. Jestli to honíš v točkách, tak to může něco sebrat. Ale to ten motor rychle odvaříš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaTP Vloženo 19. Únor 2007 Sdílet Vloženo 19. Únor 2007 Vzhledem k tomu, ze po nacipovani jde nahoru tlak turba, tak netesnost turba muze tu spotrebu oleje zvysit... Ale myslim, ze tim, kdyz tomu auto obcas nakladas, motor neodvaris. Teda pokud nenakladas studenemu motoru a zahraty turbo nechavas pak dochladit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 19. Únor 2007 Sdílet Vloženo 19. Únor 2007 Vzhledem k tomu, ze po nacipovani jde nahoru tlak turba, tak netesnost turba muze tu spotrebu oleje zvysit... Ale myslim, ze tim, kdyz tomu auto obcas nakladas, motor neodvaris. Teda pokud nenakladas studenemu motoru a zahraty turbo nechavas pak dochladit... no když to bude furt točit na 4500rpm, tak se to tomu motoru dlouho líbit nebude. Na to vem jed. A v takovém případě by to olej papalo slušně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaTP Vloženo 19. Únor 2007 Sdílet Vloženo 19. Únor 2007 no když to bude furt točit na 4500rpm, tak se to tomu motoru dlouho líbit nebude. Na to vem jed. A v takovém případě by to olej papalo slušně. Tak to souhlasim! Ale zase na druhou stranu jsem tu necetl, ze by neco takoveho delal... to by musel bejt blbej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimTDI Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 já jsem zvýšenou spotřebu oleje nezpozoroval, vše v normě a to mám dost naložíno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peter50kw Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 Na cimbu strankach najdes vysvetlenie co sa deje - viac nafty zmyva olej z valcov a tie sa predcasne zoderu. Samozrejme sa to neprejavi okamzite. Ja by som si auto nedal precipovat ani by som cipnute nekupil. Ked uz tak od renomovanej firmy ale aj to by som si rozmyslel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ERIKB Vloženo 22. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 no jazdim stym normalne len občas ho vytočim do 4500otacok! a žere mi to tak asi 3dcl na 3000km! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogo Vloženo 7. Červen 2007 Sdílet Vloženo 7. Červen 2007 já mám 1.9 TDI 66kW načipované už asi 4 roky a všechno v naprostém pořádku, luxusní výkon, občas to protáhnu, ale nic dramatického, olej měním vždy po roce (cca 12 000Km) když jsem loni, před výměnou kontroloval stav oleje, bylo tam uplně sucho a včera jsem zjistil, že tam mám zase málo. Prostě mi to nějaký olej žere. A to mám výměnu plánovanou až někdy za 3000Km (cca listopad). Trošku mě to stresuje, nevím co by to mohlo být. Najeto 115 000KM, stáří 8 let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 7. Červen 2007 Sdílet Vloženo 7. Červen 2007 Tipuju na turbo....zkus odpojit hadici od IC a mrkni, jestli tam není nadměrné množství oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogo Vloženo 7. Červen 2007 Sdílet Vloženo 7. Červen 2007 Dík za radu, můžeš být trochu konkrétnější? Já jsem docela laik, ale nějaké netěsnosti a tak odhalit můžu, nebo můžu tlumočit v servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 7. Červen 2007 Sdílet Vloženo 7. Červen 2007 Dík za radu, můžeš být trochu konkrétnější? Já jsem docela laik, ale nějaké netěsnosti a tak odhalit můžu, nebo můžu tlumočit v servisu. Sundej podběh pravého předního kola a uvidíš tam intercooler. Do něj vede hadice, která je zajištěna sponou. Tak to odpoj a mrkni dovnitř. Mastné to bude....ale zrovna 2 deci by tam být neměly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Ham Vloženo 7. Červen 2007 Sdílet Vloženo 7. Červen 2007 zdar hoši po načipovani octavie mi malinko žere olej, ma to stym niečo spoločne? mam octu 1,9tdi 81kw po načipovani 104kw! Zdar.. Ja mám oct. 1.9 TDi PD, čipovanou na 124 KW... a zatí bez problému Na čipu mam najeto cca 80.000 Km... takže čipem to asi nebude. Je fakt že když tomu dávám kouř (až saze lítají) tak to něco vezme ale je to zanedbatelné množství Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogo Vloženo 9. Červen 2007 Sdílet Vloženo 9. Červen 2007 Tak já jsem dnes dolil 0,5l Mohulu 10w40 a pohoda, to znamená, že mi to za 13000KM vzalo 0,5l, to není žádná hrůza, Škodovka připouští v drastických podmínkách i 1l oleje na 1000km. Nikdy dřív mi to nebralo, ale asi se s tím naučím žít... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SnakeBR Vloženo 9. Červen 2007 Sdílet Vloženo 9. Červen 2007 podla ich novych noriem skodovka pripusta 0,5l na 1000 KM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.