Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Dle dnešního Světa Motorů 1.8 TFSi od června do oktávií.

Nebylo tam víc info? Nebyl by scan? -_-

Nevíte, co je pravdy na tom, že by měl skončit 2.0TDI a 1.9TDI by měl posílit na 85kW?

U Superba už to tak je, a mělo by to takto být i u OII.

SM 11/07 - " Pozitivní změnou u škody octavia liftbacku i kombi je výměna motoru 2.0 za 1.8 TSi-118 kW s přímým vstřikem a variabilním časováním ventilů. Výrazné zvýšení toč. momentu o 50 Nm na 250 Nm v širokém pásmu ot. 1500- 4200. Motor by se tak měl chlubit výrazně lepší pružností při nezměněné komb. spotřebě 7,6 l."

Dle dnešního Světa Motorů  1.8 TFSi od června do oktávií.

Za scan článku bych se také přimluvil -_-

Dle prodejce nový 1.8 turbobenzín od půli dubna k objednání a od půli května k odběru. Ovšem říkal, že to nebude turbo na FSI, ale nástupce 2.0 20V T z OI. Prý je FSI moc přetechnizované a neosvědčil se. Mě se to moc nezdá, třeba v Altee XL je TFSI, ne?

  • Autor

presne tak, v Seatu Altea XL je 1.8 TFSI a je to udajne motor z dilny Audi. Presne tento motor bude mit i Octavia II. Ted je jen otazka, jaka tam bude cena (napr. ve srovnani s nynejsim 2.0FSI) a udavana spotreba. Altea XL 1.8TFSI ma spotrebu stejnou jako 1.6MPI (alespon dle tech. udaju vyrobce) A take hlucnost toho motoru by me zajimala - srovnaval jsem OII 1.6FSI a OI 1.8T a pri akceleraci a ve vyssich otackach (cca nad 2500) je to daleko hlucnejsi nez stary dobry 1.8T. Stejne je skoda, ze se zatim neuvazuje o 1.4TSI :(

Motor je to opravdu od Audi, vyráběn údajně v Maďarsku. Kromě Altey Xl se zatím dává do A3. Mám dojem, že když se v A3 nahrazoval za 2.0 FSi, tak bylo navýšení 15.000,- O tom motoru bych taky rád něco věděl, ale žádný test Altey Xl/Audi A3 1.8 TFsi jsem zatím nikde nenašel.

Zapomněl jsem na cenu. Dle toho prodejce by to mělo být pod současnou 2.0 FSI. :D

nevíte jestli ta 1,8 TFSi bude i s automatem ( DSG ) ? díky

No nevim, ale s tím DSG bych teď asi moc nepočítal. Pokud vím, tak škodovka dává DSG jen do nafťáků, do benzinů Tiptroniky. Pokud bude škoda následovat Seat, bude 1.8 v manuálu a 2.0 FSi zůstane s Tiptronicem. Toť má úvaha.

Ohľadom termínu nasadenia motora 1,8 TFSI si myslím, že je to pomerne jasné. Mal by nabehnúť s MR 2008. Minulého roku nabehol MR2007 v 22 k.t., takže tak nejako to bude aj tohoto roku. Takže reálne máj (květen).

Ohľadom ceny, zdravý rozum hovorí, že aj to turbo musí niečo stáť a zase až tak sa ten zbytok od 2,0 FSI nebude líšiť, ale zase za vyššiu cenu by bol ten motor nepredajný. Takže ja nižšiu cenu ako 2,0 FSI neočakávam, ale ak vyššiu, tak len nepatrne.

Myslím, že asi 1,8 + DSG nie je vylúčená kombinácia. Doposiaľ koncern DSG ponúkal len u nafty a u benzínu až od 2,0 TFSI. Ale zdá sa mi, že u Audi už s motorom 1,8 TFSI ponúkajú s DSG.

Ešte som netestoval, lebo som mal teraz dosť hektické obdobie, ale veľmi rád by som 1,8 TFSI vyskúšal. Napríklad som testoval aj 1,4 TSI, ale ešte nebolo času to dať na web.

  • 2 týdny později...

Opatření modelového roku 2008 modelová řada Octavia

Nový motor 1.8 / 118kW TSI

Tento motor nahrazaje stávající motorizaci 2.0FSI/110 kW. Náhrada se týká jen vozů s mechenickou převodovkou, v EU4. Pro automatickou převodovku, EU2 a vozy 4x4 pokračuje motor 2,0 FSI/110 kW.

Termín realizace: 26. KT/07

tolik citace...

No tos mě moc nepotěšil, 1.8 TFSi jsem v létě chtěl do skauta. Asi teda utřu nos a pujdu jen do 2.0 FSi. Považuješ ty info za naprosto věrohodné a nezpochybnitelné?

No mě hlavně zajimá ta cena 1.8 TFSI (TSI) Kdyby byla někde kolem 2.0 FSI, tak by to byla jasna koupě... Dokázal bych si ji představit v Eleganci provedení s dvoubarevným interierem, sportovním podvozkem + Zenith kolama a pár kravinkama navrch za nějakých 600 - 620 000,- Kč -> taková levnější varianta RSky... No když to dobře půjde tak za dva roky ju kupuju :D Pokud teda ovšem nenašetřim rovnou na RSku v TFSI

V příštím týdnu proběhne v dealerské síti školení na téma nových motorů. Sice všude píšou, že 1.8 T má být TFSI z Maďarska, ale dle mých informací to má být snad TMPI :huh:

Značené to má být jen Ti. Nechám se překvapit co z toho nakonec bude.

Upraveno od lubos01

  • 4 týdny později...

To sa mi nezdá, že by ten pripravovaný 1,8 TSI bol bez priameho vstreku? To by ho potom ani nemuseli vyvíjať, mohli tovno použiť 1,8T, ktoré je vlastne to TMPI. A prečo by ho potom Škoda označovala TSI?

  • 2 týdny později...
To sa mi nezdá, že by ten pripravovaný 1,8 TSI bol bez priameho vstreku? To by ho potom ani nemuseli vyvíjať, mohli tovno použiť 1,8T, ktoré je vlastne to TMPI. A prečo by ho potom Škoda označovala TSI?

Taky se mě to nezdálo, nicméně už je to venku a každý se může podívat na web jak to vlastně je. Jako víceméně laik bych řekl, že to není tmpi :)

Na konfigurátoru škodovky už je 1.8 TFSI a cena je oprvadu velice zajimavá!! Myslím že TDI už se tolik prodávat nebudou...

Na konfigurátoru škodovky už je 1.8 TFSI a cena je oprvadu velice zajimavá!! Myslím že TDI už se tolik prodávat nebudou...

Ale budou, třeba 2.0 TDi má sice nižší výkon, ale výrazně vyšší krouťák. Navíc je příznivější spotřeba a pro některé je nafta záležitost světonázoru.

Tak za měsíc jim pošlu objednávku :p

Já si osobně myslim že ta nová motorizace 1.8TSI bude nejlepší variantou pro Octávku.Já teda jsem osobně nafták,mám s TDičkama nalítnuto přes 900.000km a nikdy mě to nezklamalo,ale ty dnešní pumpíky taky nejsou to co to bývalo (spotřeba,spotřeba oleje,hlučnost při akceleraci+poruchovost 2.0TDI ).

Hlavně dnes se už o nějaké uspoře s TDI motory nedá snad ani mluvit,při dnešních rozdílech cen nafty a benzínu,navíc spousta benzínu včetně 1.8TSI má bezúdržbové rozvody což je dost citelná úspora a ještě 1.8TSI má mít servisní interval po 60.000km nebo 4letech což je taky velmi pěkný a těch 250Nm není vůbec špatný,to má stejnej kroutak jako 1.9TDI 77kw.

Ještě jsem teda s TSI nejel,ale kdybych si měl ted jít koupit novou OII tak bych už asi volil 1.8TSI nebo vyčkal na common.raily co to bude zač.

spousta benzínu včetně 1.8TSI má bezúdržbové rozvody což je dost citelná úspora

Ty rozvody asi budou do budoucna taky řešit provedením navždy, třeba koncernový pětivál 2,5TDI má ozubená kola už teď.

Jinak 1,8 TSI se bude prodávat nejspíš hodně dobře, taky bych mu dal přednost před TDI a cena rozumná

  • 2 týdny později...

Taktiež predpokladám zvýšenie predajov benzínov (vďaka 1,8 TSI).

Ale odkiaľ beriete ten 4-ročný interval? Napr. brzdovka sa mení každé 2 roky.

  • 4 týdny později...

Ahoj.Nevíte někdo jestli se počítá do O2 s motorem 1.6 16V 77kW.jako je ve F2 a v roomsteru?Dík.

Ne nepočítá. O2 má už dvě 1.6 v benzínu a příští MR nahradí 1.4 TSI (90kW) motor 1.6 FSI. Co vymyslí s 1.6 MPI netuším.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.