Březen 12, 200718 r Dle dnešního Světa Motorů 1.8 TFSi od června do oktávií. Nebylo tam víc info? Nebyl by scan?
Březen 12, 200718 r Nevíte, co je pravdy na tom, že by měl skončit 2.0TDI a 1.9TDI by měl posílit na 85kW? U Superba už to tak je, a mělo by to takto být i u OII.
Březen 13, 200718 r SM 11/07 - " Pozitivní změnou u škody octavia liftbacku i kombi je výměna motoru 2.0 za 1.8 TSi-118 kW s přímým vstřikem a variabilním časováním ventilů. Výrazné zvýšení toč. momentu o 50 Nm na 250 Nm v širokém pásmu ot. 1500- 4200. Motor by se tak měl chlubit výrazně lepší pružností při nezměněné komb. spotřebě 7,6 l."
Březen 14, 200718 r Dle dnešního Světa Motorů 1.8 TFSi od června do oktávií. Za scan článku bych se také přimluvil
Březen 22, 200718 r Dle prodejce nový 1.8 turbobenzín od půli dubna k objednání a od půli května k odběru. Ovšem říkal, že to nebude turbo na FSI, ale nástupce 2.0 20V T z OI. Prý je FSI moc přetechnizované a neosvědčil se. Mě se to moc nezdá, třeba v Altee XL je TFSI, ne?
Březen 22, 200718 r Autor presne tak, v Seatu Altea XL je 1.8 TFSI a je to udajne motor z dilny Audi. Presne tento motor bude mit i Octavia II. Ted je jen otazka, jaka tam bude cena (napr. ve srovnani s nynejsim 2.0FSI) a udavana spotreba. Altea XL 1.8TFSI ma spotrebu stejnou jako 1.6MPI (alespon dle tech. udaju vyrobce) A take hlucnost toho motoru by me zajimala - srovnaval jsem OII 1.6FSI a OI 1.8T a pri akceleraci a ve vyssich otackach (cca nad 2500) je to daleko hlucnejsi nez stary dobry 1.8T. Stejne je skoda, ze se zatim neuvazuje o 1.4TSI
Březen 22, 200718 r Motor je to opravdu od Audi, vyráběn údajně v Maďarsku. Kromě Altey Xl se zatím dává do A3. Mám dojem, že když se v A3 nahrazoval za 2.0 FSi, tak bylo navýšení 15.000,- O tom motoru bych taky rád něco věděl, ale žádný test Altey Xl/Audi A3 1.8 TFsi jsem zatím nikde nenašel.
Březen 23, 200718 r No nevim, ale s tím DSG bych teď asi moc nepočítal. Pokud vím, tak škodovka dává DSG jen do nafťáků, do benzinů Tiptroniky. Pokud bude škoda následovat Seat, bude 1.8 v manuálu a 2.0 FSi zůstane s Tiptronicem. Toť má úvaha.
Březen 28, 200718 r Ohľadom termínu nasadenia motora 1,8 TFSI si myslím, že je to pomerne jasné. Mal by nabehnúť s MR 2008. Minulého roku nabehol MR2007 v 22 k.t., takže tak nejako to bude aj tohoto roku. Takže reálne máj (květen). Ohľadom ceny, zdravý rozum hovorí, že aj to turbo musí niečo stáť a zase až tak sa ten zbytok od 2,0 FSI nebude líšiť, ale zase za vyššiu cenu by bol ten motor nepredajný. Takže ja nižšiu cenu ako 2,0 FSI neočakávam, ale ak vyššiu, tak len nepatrne. Myslím, že asi 1,8 + DSG nie je vylúčená kombinácia. Doposiaľ koncern DSG ponúkal len u nafty a u benzínu až od 2,0 TFSI. Ale zdá sa mi, že u Audi už s motorom 1,8 TFSI ponúkajú s DSG. Ešte som netestoval, lebo som mal teraz dosť hektické obdobie, ale veľmi rád by som 1,8 TFSI vyskúšal. Napríklad som testoval aj 1,4 TSI, ale ešte nebolo času to dať na web.
Duben 7, 200718 r Opatření modelového roku 2008 modelová řada Octavia Nový motor 1.8 / 118kW TSI Tento motor nahrazaje stávající motorizaci 2.0FSI/110 kW. Náhrada se týká jen vozů s mechenickou převodovkou, v EU4. Pro automatickou převodovku, EU2 a vozy 4x4 pokračuje motor 2,0 FSI/110 kW. Termín realizace: 26. KT/07 tolik citace...
Duben 8, 200718 r No tos mě moc nepotěšil, 1.8 TFSi jsem v létě chtěl do skauta. Asi teda utřu nos a pujdu jen do 2.0 FSi. Považuješ ty info za naprosto věrohodné a nezpochybnitelné?
Duben 10, 200718 r No mě hlavně zajimá ta cena 1.8 TFSI (TSI) Kdyby byla někde kolem 2.0 FSI, tak by to byla jasna koupě... Dokázal bych si ji představit v Eleganci provedení s dvoubarevným interierem, sportovním podvozkem + Zenith kolama a pár kravinkama navrch za nějakých 600 - 620 000,- Kč -> taková levnější varianta RSky... No když to dobře půjde tak za dva roky ju kupuju Pokud teda ovšem nenašetřim rovnou na RSku v TFSI
Duben 17, 200718 r V příštím týdnu proběhne v dealerské síti školení na téma nových motorů. Sice všude píšou, že 1.8 T má být TFSI z Maďarska, ale dle mých informací to má být snad TMPI Značené to má být jen Ti. Nechám se překvapit co z toho nakonec bude. Upraveno Duben 17, 200718 r od lubos01
Květen 11, 200718 r To sa mi nezdá, že by ten pripravovaný 1,8 TSI bol bez priameho vstreku? To by ho potom ani nemuseli vyvíjať, mohli tovno použiť 1,8T, ktoré je vlastne to TMPI. A prečo by ho potom Škoda označovala TSI?
Květen 22, 200718 r To sa mi nezdá, že by ten pripravovaný 1,8 TSI bol bez priameho vstreku? To by ho potom ani nemuseli vyvíjať, mohli tovno použiť 1,8T, ktoré je vlastne to TMPI. A prečo by ho potom Škoda označovala TSI? Taky se mě to nezdálo, nicméně už je to venku a každý se může podívat na web jak to vlastně je. Jako víceméně laik bych řekl, že to není tmpi
Květen 22, 200718 r Na konfigurátoru škodovky už je 1.8 TFSI a cena je oprvadu velice zajimavá!! Myslím že TDI už se tolik prodávat nebudou...
Květen 22, 200718 r A všimli jste si doporučeného paliva? Pokud to není překlep, tak je tam 95(91). Ale typoval bych, že je to překlep. http://www.skoda-auto.com/importer/webcont...;modelyear=2008 Upraveno Květen 22, 200718 r od Lancelot
Květen 22, 200718 r Na konfigurátoru škodovky už je 1.8 TFSI a cena je oprvadu velice zajimavá!! Myslím že TDI už se tolik prodávat nebudou... Ale budou, třeba 2.0 TDi má sice nižší výkon, ale výrazně vyšší krouťák. Navíc je příznivější spotřeba a pro některé je nafta záležitost světonázoru. Tak za měsíc jim pošlu objednávku
Květen 23, 200718 r Já si osobně myslim že ta nová motorizace 1.8TSI bude nejlepší variantou pro Octávku.Já teda jsem osobně nafták,mám s TDičkama nalítnuto přes 900.000km a nikdy mě to nezklamalo,ale ty dnešní pumpíky taky nejsou to co to bývalo (spotřeba,spotřeba oleje,hlučnost při akceleraci+poruchovost 2.0TDI ). Hlavně dnes se už o nějaké uspoře s TDI motory nedá snad ani mluvit,při dnešních rozdílech cen nafty a benzínu,navíc spousta benzínu včetně 1.8TSI má bezúdržbové rozvody což je dost citelná úspora a ještě 1.8TSI má mít servisní interval po 60.000km nebo 4letech což je taky velmi pěkný a těch 250Nm není vůbec špatný,to má stejnej kroutak jako 1.9TDI 77kw. Ještě jsem teda s TSI nejel,ale kdybych si měl ted jít koupit novou OII tak bych už asi volil 1.8TSI nebo vyčkal na common.raily co to bude zač.
Květen 23, 200718 r spousta benzínu včetně 1.8TSI má bezúdržbové rozvody což je dost citelná úspora Ty rozvody asi budou do budoucna taky řešit provedením navždy, třeba koncernový pětivál 2,5TDI má ozubená kola už teď. Jinak 1,8 TSI se bude prodávat nejspíš hodně dobře, taky bych mu dal přednost před TDI a cena rozumná
Květen 31, 200718 r Taktiež predpokladám zvýšenie predajov benzínov (vďaka 1,8 TSI). Ale odkiaľ beriete ten 4-ročný interval? Napr. brzdovka sa mení každé 2 roky.
Červen 24, 200718 r Ahoj.Nevíte někdo jestli se počítá do O2 s motorem 1.6 16V 77kW.jako je ve F2 a v roomsteru?Dík.
Červen 24, 200718 r Ne nepočítá. O2 má už dvě 1.6 v benzínu a příští MR nahradí 1.4 TSI (90kW) motor 1.6 FSI. Co vymyslí s 1.6 MPI netuším.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.