Přejít na obsah

Blinkry Fabia


lancer

Doporučené příspěvky

  • o 11 měsíců později...

lebo aj napriek tomu že možno ten mosfet v BSG čo spína smerovky je chránený (kto vie, datasheety som nenašiel) má ochranu proti napätiu z vonku servisákovi sa nechce montovať oddelovacie diody (predsa len to neni jedna 1N4007) na výstup BSG a ktovie či vôbec vedia kde ten signál brať :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Ahoj, budu přidávat CA 320 do Fabie MR03 nedávno koupenou.

Chápu dobře, že nestačí povolit blikání v BSG ale musím přidat modul s diodama?

Pokud se povolí v BSG bliká to jen při zamykání klíčem nebo originál DO?

Dík za reakci.

Editováno: , autor: Feri62
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ja mám MR02 a smerovky mám spínané cez tranzistory.Neviem o tom,aby fabia mala smerovky riešené cez relé. To cvakanie ide z repráčika na budíkoch.Ale nechaj tak,sám som zvedavý,ako dlho ti tie tranzistory budú fungovať.Daj vedieť. -_-;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja som minulý týždeň montoval central s DO. Nebol to síce Jablotron (zda sa mi trochu drahý) ale KEETEC je super a len za 50€. Mám Fabiu r.v.2003 a tam sú smerovky spínané ešte relátkom. Počuť ho cvakať a keď som si pokusne zapojil central, smerovky sú tiež spínané cez relé, tak som tam diody nedával, sú tam zbytočné. Keď sa tak nad tými diodami zamyslíte a trochu sa vyznáte v elektronike netreba ich tam vôbec. Smerové svetla sú z jednej strany pripojené ku kostre a na druhý vývod je privádzané +12V cez nejaký spínací prvok - kont. relé, polovodič to je jedno. Ako sa prosím Vás môže poškodiť napr. tranzistor (obyčajný či FET), ktorý ma na kolektor privedené napätie +12V a ja mu na emitor pripojím z toho istého zdroja rovnaké napätie? Zdá sa mi, že niektoré veci tu zbytočne komplikujeme.

V niektorých FEToch sú diódy priamo integrované, prípadne v zapojeniach sú dopĺňané. Síce nie sú na výstupe FETu, ale sú zapojené tak, aby obmedzovali rozdiel napätia medzi D a S elektródami. Určite ich tam výrobca nedáva zo srandy. V elektrike sa trochu vyznám a rád by som tie relátka spínajúce smerovky na Fabii videl ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Měl bych dotaz ohledně FI. Brácha ji pořídil a má k tomu sklopné klíčky, ale se kterými nejde na dálku otevřít. Vypadá to, že je tam někdo dodal, ale asi jen na parádu -> ale nezprovoznil. Tak bych se chtěl zeptat, co by bylo třeba, aby se sklopné origo klíče škoda zprovoznily. Centrál je origo.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Teraz porucha trochu inak...

Zapnete kľúč do polohy 1, a prístrojovka bliká s kontrolkami blinkrov jak odtrhnutá... A dáva aj zvukové znamenie... Keď sa naštartuje, prístrojovka neprestáva blbnúť. Pridáva sa k tomuto disko aj pískanie malej hladiny benzínu...

Benzínu je dosť, blinkre blikajú len ak je zapnutá páčka a korektne...

blbne len prístrojovka..

Nejaké návrhy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No podle toho benzínu bych řekl, že je přerušená signálová zem k zelené svorkovnici T32a. Kabel od palivoměru jde interiérem, tam je malá pravděpodobnost, že by byl uhnilý nebo přerušený. Takže mrkni na vodič hnědo/bílý 0,35 mm2. Signál o zásobě paliva jde fialovo/černým vodičem 0,35 mm2

Jíra

Editováno: , autor: Jíra_82
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj, toto se řeší v jiném vlákně:

http://forum.skodaho...kna-rozcestnik/

Předpokládám, že máš neorigo centrál. Kdyby jsi měl origo, tak to stačí nastavit pouze VAGem. Já tuto upravu dělal před pár týdny. Blikry je nejlepší napojit do kabelového svazku BGS. Je to svorkovnice XS6 a jsou to kablíky 14 a 16 (černobílý a černozelený). Musíš to připojit přes diody viz schéma.

http://2i.cz/8a730d27f4

Editováno: , autor: Fajfy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 10 let později...

Ahoj, přidám jsem svůj dotaz. Vyměnil jsem žárovky v blinkrech za ledky ve Fábii I a blikají ve světlech normálně, ale na přístrojové desce blikají diody včetně zvukové signalizace rychleji. Toto přerušování zřejmě provádí BSG, chtěl jsem se zeptat, zda nemůže dojít při delším používání k jejímu poškození.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

@psurn Tím řídící jednotka signalizuje, že jedna z velkých (přední/zadní) žárovek blinkeru má prasklé vlákno.  LED žárovky mají menší odběr, takže odebíraný proud nesedí. Blinkery na každé straně vedou do řídící jednotky jen jedním drátem.  Podle proudu, který drátem teče, řídící jednotka pozná, kolik žárovek je k němu připojených/funkčních.  Když je proud příliš nízký, vyhodnotí se to jako závada.  Když je proud vyšší, vyhodnotí se to jako připojený přívěs a (pokud je nakódované tažné zařízení) bliká jedna kontrolka navíc.  To měření proudu předpokládá klasické 21W žárovky.  5W žárovky v předních blatnících hlídané nejsou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...