Sinius Vloženo 9. Březen 2007 Sdílet Vloženo 9. Březen 2007 ahojda lidi, mám dotaz, dneska sem si přivezl auto ze servisu a bylo mi řečeno, že jsem měl podélně praklou nápravu, zajímalo by mě čím to a jak se to vůbec může stát, protože nejezdím žádný terény 99% dálnice a město.....................???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 9. Březen 2007 Sdílet Vloženo 9. Březen 2007 Co třeba nějaká výrobní vada? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sinius Vloženo 9. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2007 já nevim, ale to bych řekl že by se to za 5 let už nějak projevilo?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 9. Březen 2007 Sdílet Vloženo 9. Březen 2007 já nevim, ale to bych řekl že by se to za 5 let už nějak projevilo?? Nejsem na to odborník, ale dokážu si představit, že tam něco bylo a teď náprava dostala nějaký impuls a projevilo se to...a navíc podle toho co píšeš to zjistili až v servisu, takže jsi to třeba ani nemusel vědět... Oni Ti k tomu nic neřekli? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sinius Vloženo 10. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2007 cejtil sem takový lupání při otáčení volantem, tak mi rekli ze to bude zarezly lozisko na tlumicich,,,,,,,,,,,,,,,,,,ale kdyz sem to tam odvezl tak mi rekli ze je v hajzlu stabilizator a kdyz to teda vsechno sundali tak zjistili ze je i ta naprava v cudu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 10. Březen 2007 Sdílet Vloženo 10. Březen 2007 To bych chtěl vidět.Jen,jestli si nechce servis zvýšit rozpočet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...