Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
Sinius

jak se to může stát???

Doporučené příspěvky

ahojda lidi, mám dotaz, dneska sem si přivezl auto ze servisu a bylo mi řečeno, že jsem měl podélně praklou nápravu, zajímalo by mě čím to a jak se to vůbec může stát, protože nejezdím žádný terény 99% dálnice a město.....................????

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

já nevim, ale to bych řekl že by se to za 5 let už nějak projevilo??

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek
    já nevim, ale to bych řekl že by se to za 5 let už nějak projevilo??

Nejsem na to odborník, ale dokážu si představit, že tam něco bylo a teď náprava dostala nějaký impuls a projevilo se to...a navíc podle toho co píšeš to zjistili až v servisu, takže jsi to třeba ani nemusel vědět... Oni Ti k tomu nic neřekli?

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek

cejtil sem takový lupání při otáčení volantem, tak mi rekli ze to bude zarezly lozisko na tlumicich,,,,,,,,,,,,,,,,,,ale kdyz sem to tam odvezl tak mi rekli ze je v hajzlu stabilizator a kdyz to teda vsechno sundali tak zjistili ze je i ta naprava v cudu

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek

To bych chtěl vidět.Jen,jestli si nechce servis zvýšit rozpočet

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek

Taky se přikláním k tomu, že si servis vymyslel zase p*covinu, dokážeš si představit "prasklou nápravu" ? :D:D:D

A na mladým autě? Vždyť to nemají, ani staré šit pixly z 80.let dotažených ze západu :D

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek

bude tam stabilizator v cudu a servis sa chce obohatit tak ti povie ze tam je naprava vcudu. no ani ja si neviem predstavit prasknutu napravu. chod do servisu a nechaj si ukazat to prasknutie.

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek

To už by bylo trochu silný kafe, ne? :ph34r:

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek