olisoft Vloženo 16. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2009 Turbo je stale pohanane vyfukovymi plynmi, akurat pri nizkych otackach motora sa toci pomaly a netlaci tolko ako pri vyssich otackach. Turbo nie je "vypinane"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 16. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2009 a co stoji nove turbo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 16. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2009 Mrkni tu do bazara, nemusis kupovat nove za sialene peniaze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 16. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2009 pajko a prohlédl jsi ty všechny hadice? Já taky dělám sanitku, ale to je normál. Zatím to neřeším, nicméně časem to asi budu muset vyměnit. Mám najeto přibližně stejně (235 tis. na originál) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 16. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2009 nepozeral som zatial nic...ja mam sice octavku II teraz bude mat 4 roky...ale v sekcii oII mi nikto dako neodpovedal na otazky tak som presiel do OI....chcem to teraz dat pozriet mechanikovi ked pojdem na vymenu oleja....ja by som to tiez neriesil pokial mi to taha ako ma a nemam s tym problemy ale neskutocne ma sere ten zvuk ktory to vydava a ked niekoho vezem tak kazdy ze co ti to huka....je to fakt desny zvuk a ja som na podobne alergicky (o rezonovani ani nehovorim aj ked Octavka zatial nerezonuje ale fabia teda dost) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 16. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2009 Jestli to houká,bude na 99% něco s nějakou lopatkou a ta bude dělat akustický doprovod. Četly jste vůbec ty odkazy co jsem tu dával? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 17. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2009 ano cital...ale kurna to ma moc nepotesilo...fakt sa mi nechce investovat do noveho turba...aj ked za cenu co som to auto kupil sa mi to stale vyplati... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 17. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2009 (editace) Nevím co Tě na tom zvuku štve... Naopak je to nejlepší zvuk co může motorista slyšet..... Někteří kluci si i dělají spec. úpravy aby bylo TURBO slyšet Editováno: 17. Říjen 2009, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 17. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2009 Nevím co Tě na tom zvuku štve... Naopak je to nejlepší zvuk co může motorista slyšet..... Někteří kluci si i dělají spec. úpravy aby bylo TURBO slyšet Jaký úpravy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 18. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2009 mě houká jen když padají otáčky. Stačí lehce a rychle přidat plyn,aby otáčky vylezli jen na nějaých 1300-1400 a když klesají tak jen lehce houkne jako meluzína. Nic co by otravovalo a se zapnutým rádiem to není ani slyšet, ale hlavou mi to vrtá furt. A to už tak rok a půl Pokud by to bylo nevyvážeností, tak by za těch 40 tis km už bylo po turbu,ale auto jede furt stejně a ani olej nežere, tak spíš nějaká netěsnost.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 19. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2009 no strasne ma ten zvuk sere..jedna vec je ked piska turbo ale druha vec je ked sa stale obzeram ci nejde sanitka...a ked sa ma kazdy koho veziem pyta ze co mi to huka...je to desny zvuk... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eaRay Vloženo 21. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2010 Dobrý den pánové, mám O1 r.v.2000 a najeto tachometrových 150T km skutečnost však nikdo nezná. Co mě zaráží je pískání turba od volnoběžných otáček a po přidání plynu a uvedení zpět na volnoběh je zase vše v normálním stavu a turbo nepíská. Jinak motor táhne vemli slušně a spotřeba 5l na 100. Dočetl jsem že se nejspíše vytvořila vůle mezi hřídelí a kluzným uložením turba. Ale zase jsem se i dozvěděl že to může být způsobeno ohnutou lopátkou a jelikož mám 81kw které má naklápění lopatek tak nevím čím to je způsobeno. Tak bych se chtěl zeptat zda mužu v provozu vozidla bezpečně pokračovat a nebo mam začít šetřit na nové turbo. Děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.