Publikováno Březen 20, 200718 r Mám 7 let starou octavku TDi, doted jsem jezdil kazdej rok na pravidelnou prohlídku a výměnu oleje do Škoda servisu..ale ted premyslim, ze se na to vykaslu. Diagnostikou si prectu pamet zavad, jestli nekde neco neni spatne a olej s filtrem mi vymení známej. Auto má nalítáno 56000km a zdá se mi dost zbytečný dávat kolik tisíc za hodinu práce ve škodovce.. Co vy na to? Dozvim se někde, kdy jaky veci se na aute maji delat...abych neco nezapomnel...?V servisni knizce je to dost chaoticky...
Březen 20, 200718 r Mám 7 let starou octavku TDi, doted jsem jezdil kazdej rok na pravidelnou prohlídku a výměnu oleje do Škoda servisu..ale ted premyslim, ze se na to vykaslu. Diagnostikou si prectu pamet zavad, jestli nekde neco neni spatne a olej s filtrem mi vymení známej. Auto má nalítáno 56000km a zdá se mi dost zbytečný dávat kolik tisíc za hodinu práce ve škodovce.. Co vy na to? Dozvim se někde, kdy jaky veci se na aute maji delat...abych neco nezapomnel...?V servisni knizce je to dost chaoticky... Viz stranka vyrobce: http://www.skoda-auto.com/NR/rdonlyres/674...nyintervaly.pdf
Březen 20, 200718 r Mám 7 let starou octavku TDi, doted jsem jezdil kazdej rok na pravidelnou prohlídku a výměnu oleje do Škoda servisu..ale ted premyslim, ze se na to vykaslu. Diagnostikou si prectu pamet zavad, jestli nekde neco neni spatne a olej s filtrem mi vymení známej. Auto má nalítáno 56000km a zdá se mi dost zbytečný dávat kolik tisíc za hodinu práce ve škodovce.. Co vy na to? Dozvim se někde, kdy jaky veci se na aute maji delat...abych neco nezapomnel...?V servisni knizce je to dost chaoticky... To nemáš moc najetý na 7 let?
Březen 21, 200718 r Neblbne Ti palubní PC? Nejde mi to trochu dohromady. Máš TDi (auto, který si lidi kupujou na štreky), je 7 let staré a máš najeto 56000 km? Sorry za OT.
Březen 21, 200718 r protože asi každý má zkušenosti s "original" servisem a většinou ne ty nejlepší, vidím v tom jedinou pozitivní věc a to, že máš v servisní knížce razítka, že vozidlo bylo servisováno v vervise Škoda. Kdyby si dal vozidlo do jiného servisu k nějakému šikovnému mechanikovi, který dělá sám na sebe a práce ho živí, určitě by se ti o vozidlo postaral lépe a za lepší peníz. Pokud plánuješ auto prodat a někoho ohromit servisní knížkou pak pokračuj v návštěvě servisů Škoda.
Březen 21, 200718 r on zase není ale až taklovej problém měnit olej doma a razítko do servisky se dycky sežene jediná výhoda servisu je že máš záruku na karoserii,ale kokty nerezavěj, takže to myslím člověk nevyužije a na mobilitu ale když si budeš dávat stranou uštřený kačky za případnej servis, tak si mobilitu zajistíš sám a eště ti zbyda a dalo by to i na rezatý dveře kdyby náhodou zrezivěli
Březen 21, 200718 r on zase není ale až taklovej problém měnit olej doma a razítko do servisky se dycky seženejediná výhoda servisu je že máš záruku na karoserii,ale kokty nerezavěj, takže to myslím člověk nevyužije a na mobilitu ale když si budeš dávat stranou uštřený kačky za případnej servis, tak si mobilitu zajistíš sám a eště ti zbyda a dalo by to i na rezatý dveře kdyby náhodou zrezivěli Kolega teď měl problém s Octou ve Švýcarsku. Nenastartoval u hotelu, když chtěl jet domů. Zavolal na číslo uvedené v knížečce, vyzpovídali ho ohledně takovejch věcí jako kdy to bylo koupený, kde to bylo servisovaný a pod. Chvíli něco ověřovali, a pak se mu ozval nějakej technik, kde je a za chvíli tam byl a za 20min. prej opraveno. Zavzdušněné čerpadlo. Neplatil nic.
Březen 21, 200718 r on zase není ale až taklovej problém měnit olej doma a razítko do servisky se dycky seženejediná výhoda servisu je že máš záruku na karoserii,ale kokty nerezavěj, takže to myslím člověk nevyužije a na mobilitu ale když si budeš dávat stranou uštřený kačky za případnej servis, tak si mobilitu zajistíš sám a eště ti zbyda a dalo by to i na rezatý dveře kdyby náhodou zrezivěli Kolega teď měl problém s Octou ve Švýcarsku. Nenastartoval u hotelu, když chtěl jet domů. Zavolal na číslo uvedené v knížečce, vyzpovídali ho ohledně takovejch věcí jako kdy to bylo koupený, kde to bylo servisovaný a pod. Chvíli něco ověřovali, a pak se mu ozval nějakej technik, kde je a za chvíli tam byl a za 20min. prej opraveno. Zavzdušněné čerpadlo. Neplatil nic. dodám, že s tím autem 14dnů nejezdil, tak asi proto se to zavzdušnilo. Všude tam jezdil s nějakým místním a s kolegama co tam byli taky na školení, a řidič prej naprosto normálně 4 piva a šup za volant Tak nějak je to tam prej normální jezdit lehce v podroušeném stavu. Bych k němu teda do auta nevlezl.
Březen 21, 200718 r Autor Neblbne Ti palubní PC? Nejde mi to trochu dohromady. Máš TDi (auto, který si lidi kupujou na štreky), je 7 let staré a máš najeto 56000 km? Sorry za OT. Ne to neblbne ... je to presne tak :-) kdyz se kupovala, vedel jsem, ze nechci zadnou slabotu jako 1,4 nebo 1,6... rozmejsel sem se teda mezi 1,8T a 1,9TDi, no a nakonec to vyhralo to TDi - pravda myslel sem, ze s tim budu jezdit vic...ale nelituju toho...
Březen 21, 200718 r já tomu věřím, pokud je první majitel. můj kamarád má taky 2001 a má najeto 37 000 km. Jinak na pravidelné servisní kontroly nejezdím, výměny si dělám sám a větší věci obstarají známí.... takže jim děkuji Upraveno Březen 21, 200718 r od Píďa
Březen 21, 200718 r jj. moje řeč, tady má auto pro radost a za účelem utrácení peněz každý druhý-já taky
Březen 22, 200718 r Nejde mi to trochu dohromady. Máš TDi (auto, který si lidi kupujou na štreky), je 7 let staré a máš najeto 56000 km? Sorry za OT. Ne kazdy s tdi musi jezdit po sluzebkach. Znam nekolik lidi, co maj tdi a malo najeto. Vsichni to jsou ridici z povolani, proc asi?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.