Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ono mi přijde, že jak je motor "vychlazený" jízdou kolem 100, tak pak jede lépe, než když ho ženu dlouho po dálnici 150+. Ale jo, dnes mi přišlo, že jede moc pěkně, venku asi 12°C a třeba to nebyla ani rovina, ale jel pěkně celou cestu :D  A snad konečně bude držet a těsnit IC, novej byl taky děravý :( , tak snad mi dopadne reklamace...

Vloženo

Jo a asi 200 km jsem najezdil s vyndanou mřížkou a mlhovkou, abych pak dobře viděl jak drží lepidlo a řekl bych, že to bylo znát, jak IC líp chladí, to umístění je tam fakt na p...

Vloženo

Udělej, ale věř, že to budeš mít podstatně lepší ;)  Když kouknu na video od lukyfabia a na moje, tak jsou časy dá se říci stejné a ty máš čip s krátkou převodovkou.

Vloženo

Jako s tou převodovkou EWT je dobré jezdit delší trasy no, ale já jezdim spíše kratší, ale ta 5ka je fakt dobrá na tu dálnici, bach jí narval do origo převodovky GGV jako 6tku. :kol-28:

Vloženo

jj, jako šestka by to bylo fajn, klidně i k serii, ale takhle to chce určitě čip a vypadá to, že je pak člověk dynamikou zpátky jako u serie. U tý co jezdím by se to asi určitě vyplatilo, jezdí se 50+km na jeden zátah především po jedničkách kolem 90-110, či po dálnici. Sice se říká nikdy neříkej nikdy, ale spíš pokud by byly nějaké peníze nazbyt, tak bych to vyměnil za stejnou 1,9 plus ESP :)

Na kolik tě vlastně vyšel čip a výměna převodovky?

Vloženo

Tak to celkem ještě jde, 1,9 mi přijde že jsou tak o 20 dražší.. A spotřeba se nějak hla směrem dolů? Kolik tam teče na pětku při plným plynu kolem 100, 120?

Vloženo

tahle prevodovka toci na petku ve 100 tak 2000 mozna trochu min takze to zere jako nam tak v 85

Takhle by to být nemělo, jak si psal, teče tam na plný plyn nějaké množství a pokud jede při stejných otáčkách rychleji, nateče tam za stejně ujetou dráhu méně než u pomalejšího. Akorát jsem si nějak neuvědomil, že porovnání s mou hodnotou je mi asi k ničemu, bo nemám čip :D Tobě by to mohlo říct více :)

Vloženo

Spotřeba když jezdím stejné trasy jako s původní převodovkou šla na horu o něco, ten motor se dost často podtáčí, kolikrát i pod 1500 otáček, kdy se s tou dlouho převodovkou trápí, jinak když jedu trasu delší, tak spotřeba plus mínus stejná, tam jde o to že na 90 tam mám 4 která jede cca 2500 tis otáček, 5 mám vysloveně na dlouhé roviny bez provozu a dálnice, ale na jaře tam hodím asi zpět origo GGV, na ní ten zátah motoru byl prostě lepší. Zvažoval sem výměnu 5kového kolečka, ale byl by skok mezi 4 a 5 jako kráva. :kol-27:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...