Airman64 Vloženo 3. Září 2018 Vloženo 3. Září 2018 (editace) Je to 1.4 50kw AME s nalitanymi 250 tis.km a LPG nádrž ještě na 8 let a LPG montovali v roce 2006 a značka Lovtec . Zvuk motoru mi dost připomíná Felicii co jsem měl pred 10 léty . Auto jsem pořídil přítelkyní jezdí měsíčně 1500 km . Olej teď budu měnit 10w-40 značka GM Editováno: 3. Září 2018, autor: Airman64 Citovat
Wittmann Vloženo 3. Září 2018 Vloženo 3. Září 2018 zvuk je stejný, neboť i motor je konstrukcí stejný. Citovat
Airman64 Vloženo 3. Září 2018 Vloženo 3. Září 2018 Jjj je mi to jasný . Snad bude sloužit dlouho ještě . Citovat
Samsebou Vloženo 19. Červenec 2019 Vloženo 19. Červenec 2019 Ja mám 1.4 TDI 10 rokov ,nabehane má 350 000 km a všetko je v pohode...Samozrejme na bežné veci čapy a pod.... Nikdy ma nenechala nikde a to posledné 3 roky behám Holandsko a späť...Mám 16- tky elektróny a spotreba 4.5 l/km čo je super...Podľa mňa veľmi spoľahlivé auto ...Po cestách som videl stat s poruchami vseliake značky áut ale ten môj tatoš ide zatial stále bez problémov...Samozrejme olej meneny pravidelne...pre mňa je to super autíčko..Ked som mal 14-tky kolesá tak normal jazda bola za 3.5 -4 l/km...Môžem len odporučiť...mal som pred tým golf4 1.9 TDI a stále niečo odchádzalo..takže palec hore? Citovat
Jarda2222 Vloženo 9. Listopad 2019 Vloženo 9. Listopad 2019 V 11. 9. 2010 na 10:48, kortyzon napsal: mam fabii kombi I 1.4 TDi 59 KW, k tomu videu ten chlapik asi neco pil v zivote sem se se spotrebou nedostal nad 6.5 litru i kdyz jedu ve meste jako prase. mam nalitano uz 190000 km a nejvyssi spokojenost ve meste se da jet za 6 i svizne a mimo mesto na delsi vzdalenost se mi povedla prumerna i 3.8 a urcite sem nikoho nezdrzoval. v pohode se s tim da jet po dalnici 150 tomu motoru ro nevadi. max to ma v technicaku 173 ale na dalnici do italie to dalo 190. sice to ma jen 80 koni ale v klidu se s tim da predjizdet a do kopce to bude stacit i dvoulitru TDi. a jak mluvil o tom vytaceni to je podle me blbost motor nejlip tahne mezi 2000 a 3500 ot. ani ta hlucnost mi moc nepride po zahrati klape podobne jako 1.9 z ktery vychazi. a vec kterou muzu doporucit je tempomat ten dokaze spotrebu vzdycky o neco snizit. Mohu potvrdit tyto údaje. Doma máme dvě Fab. I. s motorem 1,4 TDi 59 Kw. Jedna běhá do práce denně 7 km a zpět, druhá běhá denně 50 km a zpět. Obě mají najeto cca 235 000 km. Tu, co jezdí 14 km denně jednou za dva týdny protáhnu po dálnici právě těch 100 km, aby se vypálil karbon. Spotřeba u obou aut je trvale v průměru 4,2 - 4,5 km/100 km. Nedá se s tím jezdit jak s 1,9 nebo s 3-litrem. Je to prostě malý diesel, který je hlučnější, ale velmi úsporný a do 130 km/hod. jede "kopec-nekopec". Kombík, co jezdí 100 denně je malinko "čipnutý", takže je v dynamice trochu ostřejší, než ta druhá "pro město". Ještě taky musím dodat, že za tím "čipnutým" občas tahám přívěs se stavebním materiálem. Chce to však splnit několik podmínek: nehonit do otáček za studena, při dojezdu nechat 2 minuty dochladit turbo, olej měnit max. po 15.000 km, naftu dáváme pouze aditivovanou a ještě jen tak pro jistotu VIF (aditivum). Na STK naprosto v pohodě. Mnoho lidí nad tímto motorem ohrnuje nos. Ale jako dopravní prostředek za minimální náklady do práce, pro jednoho člověka to opravdu stačí. Závady: kromě vadného kompresoru klimatizace žádné. Jinak pravidelný servis (olej, filtry, brzdy a po cca 200 tis. měněn olej v převodovce-mechanická). Spojka, turbo, tlumiče, vše původní. Citovat
Jarda-k Vloženo 9. Listopad 2019 Vloženo 9. Listopad 2019 V 19. 7. 2019 na 20:35, Samsebou napsal: Ja mám 1.4 TDI 10 rokov ,nabehane má 350 000 km a všetko je v pohode... Při těchto kilometrech vřele doporučuji výměnu řetězového pohonu vyvažovací hřídele a olejovýho čerpadla. Je to relativně slabší místo tohoto motoru a právě 350 tkm považuju za strop jeho spolehlivé činnosti. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.