Moloch Vloženo 24. Duben 2007 Sdílet Vloženo 24. Duben 2007 Nechcu tady rozvadet diskuzi jaka se strhla v clanku: spotreba ruznych motoru, ohledne kvalit/nekvalit toho 3 valce, v HTPecku sem jel a nikdy bych si ho nekoupil, mam fabku v SDIcku a nemenil bych, kazdy si kupuje auto co nejvice vyhovuje jeho potrebam (alespon ja to tak delam) najezdim dene okolo 100 km, takze diesel byl pro me jasna volba a jelikoz nejsem zavodnik a spise sem chtel bezproblemovy motor z malou spotrebou, tak sem koupil sdi. Autor tehle diskuse psal ze si koupil auto do mesta a najednou zistil ze pomaly mestsky zpusob jizdy bude muset vymenit za dlouhodobe jizdy ve velkych rychlostech, takze muj nazor je ze ma na tohle naprosto nevhodny motor a ja osobne bych prodal a koupil neco vhodnejsiho na dalnice. Ale pokud nekoho muj nazor poburuje nebo mu nejak vadi, tak si pro me za me v tech HTP motorech jezdete treba tou dvoustovkou (jak tady na foru nekteri psali ) a rocne s nim najezdete treba 90 tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 24. Duben 2007 Sdílet Vloženo 24. Duben 2007 Nechcu tady rozvadet diskuzi jaka se strhla v clanku: spotreba ruznych motoru, ohledne kvalit/nekvalit toho 3 valce, v HTPecku sem jel a nikdy bych si ho nekoupil, mam fabku v SDIcku a nemenil bych, kazdy si kupuje auto co nejvice vyhovuje jeho potrebam (alespon ja to tak delam) najezdim dene okolo 100 km, takze diesel byl pro me jasna volba a jelikoz nejsem zavodnik a spise sem chtel bezproblemovy motor z malou spotrebou, tak sem koupil sdi. Autor tehle diskuse psal ze si koupil auto do mesta a najednou zistil ze pomaly mestsky zpusob jizdy bude muset vymenit za dlouhodobe jizdy ve velkych rychlostech, takze muj nazor je ze ma na tohle naprosto nevhodny motor a ja osobne bych prodal a koupil neco vhodnejsiho na dalnice. Ale pokud nekoho muj nazor poburuje nebo mu nejak vadi, tak si pro me za me v tech HTP motorech jezdete treba tou dvoustovkou (jak tady na foru nekteri psali ) a rocne s nim najezdete treba 90 tkm polovicne suhlasim, nesuhlasim iba s tymto ze by mal vymenit auto. Totiz ak po roku zisti ze bude zase iba mestky provoz, tak zase preda kupi a tak dookola? Ak by mal dotycny istotu ze bude takto jazdit 3-4r a nabeha viacej ako 30tkm/rok, tak ano, ale co ak po roku a pol zisti ze sa mu to preklopi do povodnych kolaji? co potom s autom primarne urcenym na dialnice, teda silnicnym korabom o objeme 2,5 litra f nafte velkosti Audi 6 v mestskej premavke?, da sa, ale kto to bude zivit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moloch Vloženo 24. Duben 2007 Sdílet Vloženo 24. Duben 2007 No ono zase na dalnici nemusis mit zrovna nejakou 2,5 litrovou audinu (pokud teda neplanujes prumernou rychlost 250 km/hod). Auto rozhodne nemusis menit kazdy rok, podle toho co zrovna jezdis. Spise sem to myslel konkretne k tomu HTP motoru, ktery je primarne urcen k mestskemu provozu. Ono pokud budes mit auto nejakou ja nevim 1.4 benzin tak ti je vicemene jedno jestli jezdis dalnice nebo mesto. Jen ciste ten 3 valec je urcen do mesta, ale rikam i s nim muzes pochopitelne jezdit dalky, otazkou jen zustava jak dlouho to vydrzi a hlavne za kolik budes jezdit, ono pak jezdit dene 200 km s prumernou spotrebou 12 litru... nevim no abys pak nemusel vydelavat jen na auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 24. Duben 2007 Sdílet Vloženo 24. Duben 2007 Moloch : SDI je auto pro dojíždění za prací, rozhodně bych s ním nechtěl absolovovat 800 km v kuse co týden... ( a myslím, že ani ty ne ) Fabka2004: Máš dobré argumenty, ale 2,5 lt je pro snoby - chápu, je to modla, má to více než 2x větší objem než modla českých chalupářu (Fabia 1.2 HTP v provedení Combi) Prostě každé auto má určité využítí, jen to HTP má smůlu, že je nejlevnější. Thomas : Nevím, jestli čip je tím nejlepším řešením - podle mě, pokud nezasáhněš nějak jinak do motoru, tak se to rapidně nezlepší... furt to bude žrát ve 140 tak 10 +- 2 litry ( i s čipem), záleží jen na nákladu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 25. Duben 2007 Sdílet Vloženo 25. Duben 2007 ak je 1,2 litrove HTP urcene primarne do mesta (kubaturou), tak kubatury nad 2 litre su primarne urcene na dialnicu a najviacej dialnicnej jazde vyhovuju kubatury nad 2 litre teda 2,5 ci trojliter a prevazne naftaky. Cokolvek medzi 1,2 az 2 litre je urcene urcne na okresky..... Sice sa to neda takto zaskatulkovat ale stipka pravdy na tom bude. Kazde z uvedenych zvladne ako mesto tak dialnicu, akurat tym ze niesu primarne urcene na dialnicu (HTP) a trojlitrove naftaky tiez niesu v osobakoch beznej strednej triedy urcene do mesta, tak z toho plynu aj ich nevyhody pri trvalom prevadzkovani. Iste kratkodobe prevadzkovanie mimo ich primarne urcenenie sa na nicom tak hrozne neprejavi, maximalne trosku na penazenke, ale motorizacii ako takej to absolutne neublizi, a ak tak v absolutnych cislach okolo 1 az 3% zvysene opotrebovanie... ale doteraz nepoznam motor, kde by sa menil najprv motor z dovodu opotrebovania skor ako akekolvek ine casti ako podvozok, karoseria, elektrika a pod. Nabeh km sa najviacej prejavi na podvozku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 25. Duben 2007 Sdílet Vloženo 25. Duben 2007 ak je 1,2 litrove HTP urcene primarne do mesta (kubaturou), tak kubatury nad 2 litre su primarne urcene na dialnicu a najviacej dialnicnej jazde vyhovuju kubatury nad 2 litre teda 2,5 ci trojliter a prevazne naftaky.Cokolvek medzi 1,2 az 2 litre je urcene urcne na okresky..... Sice sa to neda takto zaskatulkovat ale stipka pravdy na tom bude. Kazde z uvedenych zvladne ako mesto tak dialnicu, akurat tym ze niesu primarne urcene na dialnicu (HTP) a trojlitrove naftaky tiez niesu v osobakoch beznej strednej triedy urcene do mesta, tak z toho plynu aj ich nevyhody pri trvalom prevadzkovani. Iste kratkodobe prevadzkovanie mimo ich primarne urcenenie sa na nicom tak hrozne neprejavi, maximalne trosku na penazenke, ale motorizacii ako takej to absolutne neublizi, a ak tak v absolutnych cislach okolo 1 az 3% zvysene opotrebovanie... ale doteraz nepoznam motor, kde by sa menil najprv motor z dovodu opotrebovania skor ako akekolvek ine casti ako podvozok, karoseria, elektrika a pod. Nabeh km sa najviacej prejavi na podvozku Tady se člověk pobaví, tak použití auta vůbec nezáleží na jeho obsahu, proboha, co je to za bludy, to jako 1,4 TDI je na okresky kvůli objemu? hmmm, osobně jezdím HTP klidně s HTP dálnici 2x až 3x týdně HK - Praha, zrovna tak jako s 2,5TDI po městě a do práce, výsledek, HTP dlouhodobě 6,5 l/100km, TDI 8,5-9l/100km, já se teda objemem motoru nezabývám. Mimochodem HTP má dnes 130K km a pořád jezdí, stejně jako 150K km u TDI. Dotyčnému rada: Klidně jezdi s HTP dálnice, uděláš si tak představu sám a rady typu prodat a koupit jiné bych zatím nechal stranou, cena u TDI je o dost větší, pokud budeš nakupovat přes leasing, tak je ještě násobená procenty leasingu a než tě cenový rozdíl doběhne v úspoře paliva, tak tak určitě vydržíš platit víc za benzin každý měsíc a postupně z výdělku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomas_HTP Vloženo 25. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 25. Duben 2007 No abych řekl pravdu, tak z našich dálnic strach nemám, tam člověk hodí tempomat na 125 km/h a nijak moc nepřekáží, ale horší je to po německých dálnicích. Mám tam už celkem dost nalítáno s firemními OII 1,9 TDI, takže vím jak se tam jezdí. I když tak jsou dost často 3 pruhy tak v prostředním se jezdí tak těch 130 -140 a v levém jezdí většinou jen kamiony. Samozřejmě že plynulou jízdou mezi kamiony se dá jet, ale k tomu abych je předjel potřebuji alespoň trošku akcelerace a ta už ve 120 není. No zkusím si to ještě nanečisto na našich cestách a holt když to nepůjde, zkusím auto prodat (přišla mi nabídka z bazaru na 280 000,-) nějaký ten desetitisíc přidat a koupit cca 2 roky starou Fabku Combi 1,9 TDI :-(( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 25. Duben 2007 Sdílet Vloženo 25. Duben 2007 No abych řekl pravdu, tak z našich dálnic strach nemám, tam člověk hodí tempomat na 125 km/h a nijak moc nepřekáží, ale horší je to po německých dálnicích.Mám tam už celkem dost nalítáno s firemními OII 1,9 TDI, takže vím jak se tam jezdí. I když tak jsou dost často 3 pruhy tak v prostředním se jezdí tak těch 130 -140 a v levém jezdí většinou jen kamiony. Samozřejmě že plynulou jízdou mezi kamiony se dá jet, ale k tomu abych je předjel potřebuji alespoň trošku akcelerace a ta už ve 120 není. No zkusím si to ještě nanečisto na našich cestách a holt když to nepůjde, zkusím auto prodat (přišla mi nabídka z bazaru na 280 000,-) nějaký ten desetitisíc přidat a koupit cca 2 roky starou Fabku Combi 1,9 TDI :-(( No upřímně jel jsem včera se služební fabkou 1.2 47KW (najeto 50tis) po dálnici HK-Praha udržoval jsem 140km/h(dle gps 132km/h) snažil se předvídat abych nemusel zpomalovat a spotřeba (čistě jen dálnice) cca 100km 8.4litrů (stejným tempem se svojí 1.4 74KW za 6.4). Myslím že u HTP je ok hranice 120km/h to se dá jet za 6.5-7litrů (dálnice) ale pak to jde rychle nahoru.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moloch Vloženo 25. Duben 2007 Sdílet Vloženo 25. Duben 2007 to marvin: no nevim proc bych nemel chtit absolvovat ve svojem kombajnu 1,9 sdi tydne 800 km. ja s nim ted najezdim tydne tak okolo 600-700 km a jsem s nim naprosto spokojeny, mozna jen obcas trosku schazi to turbajdo ale jinak neznam zadny duvod proc s nim nejezdit tydne 800. Mi trosku vysvetli proc bych s nim nemel tolik najezdit, at sem chytrejsi to Thomas HTP: jak pises obcas jezdis z 1,9 tdi oktou, takze asi rozdil v tech dvou motorech dobre znas a jelikoz vis jak to na nemeckych dalnicich vypada, tak prodej bude asi tvoje jedine reseni a taky nejchytrejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudas.mp Vloženo 25. Duben 2007 Sdílet Vloženo 25. Duben 2007 ak je 1,2 litrove HTP urcene primarne do mesta (kubaturou), tak kubatury nad 2 litre su primarne urcene na dialnicu a najviacej dialnicnej jazde vyhovuju kubatury nad 2 litre teda 2,5 ci trojliter a prevazne naftaky.Cokolvek medzi 1,2 az 2 litre je urcene urcne na okresky..... Sice sa to neda takto zaskatulkovat ale stipka pravdy na tom bude. Kazde z uvedenych zvladne ako mesto tak dialnicu, akurat tym ze niesu primarne urcene na dialnicu (HTP) a trojlitrove naftaky tiez niesu v osobakoch beznej strednej triedy urcene do mesta, tak z toho plynu aj ich nevyhody pri trvalom prevadzkovani. Iste kratkodobe prevadzkovanie mimo ich primarne urcenenie sa na nicom tak hrozne neprejavi, maximalne trosku na penazenke, ale motorizacii ako takej to absolutne neublizi, a ak tak v absolutnych cislach okolo 1 az 3% zvysene opotrebovanie... ale doteraz nepoznam motor, kde by sa menil najprv motor z dovodu opotrebovania skor ako akekolvek ine casti ako podvozok, karoseria, elektrika a pod. Nabeh km sa najviacej prejavi na podvozku Tady se člověk pobaví, tak použití auta vůbec nezáleží na jeho obsahu, proboha, co je to za bludy, to jako 1,4 TDI je na okresky kvůli objemu? hmmm, osobně jezdím HTP klidně s HTP dálnici 2x až 3x týdně HK - Praha, zrovna tak jako s 2,5TDI po městě a do práce, výsledek, HTP dlouhodobě 6,5 l/100km, TDI 8,5-9l/100km, já se teda objemem motoru nezabývám. Mimochodem HTP má dnes 130K km a pořád jezdí, stejně jako 150K km u TDI. Plne souhlasim pokud nekdo ma nutkani drtit dalnice 200km/h at si koupi neco silnejsiho ale pokud jezdi kazdy dle predpisu a rozumne tak HTP je plne dostacujisi mel jsem pred HTP Octavii 1,6 100ps jezdila docela slusne ale spotreba to byla hrozna a diesel patri do traktoru a ne do auta ale kazdy si prece muze koupit co chce a co mu vyhovuje Dotyčnému rada: Klidně jezdi s HTP dálnice, uděláš si tak představu sám a rady typu prodat a koupit jiné bych zatím nechal stranou, cena u TDI je o dost větší, pokud budeš nakupovat přes leasing, tak je ještě násobená procenty leasingu a než tě cenový rozdíl doběhne v úspoře paliva, tak tak určitě vydržíš platit víc za benzin každý měsíc a postupně z výdělku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moloch Vloženo 25. Duben 2007 Sdílet Vloženo 25. Duben 2007 nafta patri do traktoru jo? hmm hele jako na tohle ani nejak reagovat nebudu, spise mi to pripada, jako takova snad slepa zavist nad tim ze si nekdo koupil 3 valcovy benzin kvuli pojistky a zahy zjistil, ze pojistovny jako wustenrot pojistuji auta podle vykonu a ne podle objemu motoru. A precejenom si pridam: ja osobne jezdim velice svizne a 50 je pro me jen cislo v kolecku a podobne jezdim i na dalnicich a nemluve o rozjezdech na krizovatkach. I presto mam prumer spotrebu 5l ( a overenou ). az tohle dokazes s tim tvojim skvelym vynikajicim supr benzinem, tak si muzem promluvit. A jeste ta tvoje nevim odkud vzata nesmyslnost, ze na obsahu motoru nezalezi... no tohle je fakt silne kafe, uz sem slysel hodne bludu a blbosti ale tohle je snad jeden z nejvecich nesmyslu. Nerikam ze na dalnici potrebujes zrovna nejaky 2,5 litr ale pokud chce jezdit na dalnicich s 1,2 a navic 3 valcem. tak si to uzij, mi cesta s timhle motorem stacila jen jednou. Ale jako ja vam to neberu, ja chapu ze kazdy si obhajuje svoje, jen tady nesirte nesmysly ze 1,2 je na dalnice. To uz by ty automobilky mohly rovnou zacit vyrabet do tech aut nejake 2 takty o objemu 0,5 a byly by to auta do mesta a na dalnice by vyrabely motory o objemu 0,6 to by prece stacilo ne? neni nad jizdu s motorem na pokraji zhrouceni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 25. Duben 2007 Sdílet Vloženo 25. Duben 2007 to marvin: no nevim proc bych nemel chtit absolvovat ve svojem kombajnu 1,9 sdi tydne 800 km. ja s nim ted najezdim tydne tak okolo 600-700 km a jsem s nim naprosto spokojeny, mozna jen obcas trosku schazi to turbajdo ale jinak neznam zadny duvod proc s nim nejezdit tydne 800. Mi trosku vysvetli proc bych s nim nemel tolik najezdit, at sem chytrejsi Moloch : přečti si můj příspěvek pořádně ! ... a zvlášť slovo v KUSE !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moloch Vloženo 26. Duben 2007 Sdílet Vloženo 26. Duben 2007 to marvin: no dobre sem to slovo v kuse prehlidnul, no uprimne takove streky bych nechtel jezdit v zadnem aute, ale kdyz uz bych to jezdit z nejakeho duvodu musel, tak stejne si mi nevysvetlil, proc zrovna v mojem aute bych to jezdti nechtel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomas_HTP Vloženo 2. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2007 Tak je to vyřešeno. V pátek jsem navštívil AAA a téměř jim věnoval svoji 1.2 HTP a včera si dovezl 1.6TDCI Ford Focus II, 2006. Musel jsem sice něco doplatit, ale myslím že to stálo za to. Spotřeba nafty při cestě z Brna (cca 200km) 4.7l dle PP. Když jsem vezl Fabii do AAA tak s klimou ve 130km/h si Fabia brala 10.5!! Jo a zbyly mi doma 4 zimní pneu včetně disků 165 Barum Polaris2, najeto cca 300km. Pokud by měl někdo zájem, tak mi napište na tt.x@seznam.cz nebo brnkněte na 777 815 351 a určitě se nějak domluvíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 2. Květen 2007 Sdílet Vloženo 2. Květen 2007 (editace) Tak je to vyřešeno. V pátek jsem navštívil AAA a téměř jim věnoval svoji 1.2 HTP a včera si dovezl 1.6TDCI Ford Focus II, 2006. Ford Focus Jak na to, od X/98 --> pdf, 149 strán, v CZ : hxxp://rapidshare.com/files/28851776/Focus.rar Editováno: 2. Květen 2007, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 2. Květen 2007 Sdílet Vloženo 2. Květen 2007 ThomasHTP: Vitaj do klubu šťastných majiteľov FoFoII Colins: Škoda, že to je na FoFoI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 2. Květen 2007 Sdílet Vloženo 2. Květen 2007 ak je 1,2 litrove HTP urcene primarne do mesta (kubaturou), tak kubatury nad 2 litre su primarne urcene na dialnicu a najviacej dialnicnej jazde vyhovuju kubatury nad 2 litre teda 2,5 ci trojliter a prevazne naftaky.Cokolvek medzi 1,2 az 2 litre je urcene urcne na okresky..... Sice sa to neda takto zaskatulkovat ale stipka pravdy na tom bude. Kazde z uvedenych zvladne ako mesto tak dialnicu, akurat tym ze niesu primarne urcene na dialnicu (HTP) a trojlitrove naftaky tiez niesu v osobakoch beznej strednej triedy urcene do mesta, tak z toho plynu aj ich nevyhody pri trvalom prevadzkovani. Iste kratkodobe prevadzkovanie mimo ich primarne urcenenie sa na nicom tak hrozne neprejavi, maximalne trosku na penazenke, ale motorizacii ako takej to absolutne neublizi, a ak tak v absolutnych cislach okolo 1 az 3% zvysene opotrebovanie... ale doteraz nepoznam motor, kde by sa menil najprv motor z dovodu opotrebovania skor ako akekolvek ine casti ako podvozok, karoseria, elektrika a pod. Nabeh km sa najviacej prejavi na podvozku Tady se člověk pobaví, tak použití auta vůbec nezáleží na jeho obsahu, proboha, co je to za bludy, to jako 1,4 TDI je na okresky kvůli objemu? hmmm, osobně jezdím HTP klidně s HTP dálnici 2x až 3x týdně HK - Praha, zrovna tak jako s 2,5TDI po městě a do práce, výsledek, HTP dlouhodobě 6,5 l/100km, TDI 8,5-9l/100km, já se teda objemem motoru nezabývám. Mimochodem HTP má dnes 130K km a pořád jezdí, stejně jako 150K km u TDI. Dotyčnému rada: Klidně jezdi s HTP dálnice, uděláš si tak představu sám a rady typu prodat a koupit jiné bych zatím nechal stranou, cena u TDI je o dost větší, pokud budeš nakupovat přes leasing, tak je ještě násobená procenty leasingu a než tě cenový rozdíl doběhne v úspoře paliva, tak tak určitě vydržíš platit víc za benzin každý měsíc a postupně z výdělku. pouzitie auta zalezi aj od obsahu , ale nielen od obsahu, predsalen sa zamysli, ci to co robis, nieje vyhodnejsie v opacnom poradi (HTP do mesta, a TDI na dialnice), ja netvrdim, ze to nejde, ale co je lepsie z hladiska ekonomiky. Sam mam HTP a uzivam ho prevazne na dlhe trate ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 2. Květen 2007 Sdílet Vloženo 2. Květen 2007 tak koukám, že situace se nám trochu dooslila. Jsem rád, že to nakonec takto dopadlo - a jestli dobře nebo špatně, to záleží na majiteli. Má trochu jiné přibližovadlo, se spoustou jiných záludností a nechť si je v klidu odhaluje. Je to jiné auto, v jiné tříde a s jinou kvalitou - ale ať přináší radost. Myslím, že je na čase tuto diskuzi zamknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 3. Květen 2007 Sdílet Vloženo 3. Květen 2007 ThomasHTP: Vitaj do klubu šťastných majiteľov FoFoII Colins: Škoda, že to je na FoFoI tak potom uz iba : http://www.fordfans.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomas_HTP Vloženo 7. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2007 Díky za odkaz na strámky.. Už si poslední dobou říkám že s tím manuálem v ty němčině to není ono.. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kachna80 Vloženo 8. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2010 poridil jsem svoji Tapce tempomat a spotrebe 6l/100km pri 120kmh verim. Sam jsem jel nedavno Innsbruck Ancona, tempomat 120kmh a spotreba 5,8l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 11. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2012 zdravím,i já se přidám,vrátil jsem se z dovčy v Istrii,natočeno 2 300 km a spotřeba 6 l.2 kola na kouli,2 lidi a plný auto krámů a tempomat 120.Cesta tam a zpět vždy na jeden zátah.Používám olej 5W50,VIF,chip Cimbu.Loni přes německo jsem zkusil jet 140 stabilně,spotřeba 7,5 l.F 1,HTP 1.2 combi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOLF10 Vloženo 26. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2012 Zatím jsem jel s Fabií HTP 47kW po dálnici celkem trasa 300 km ,z toho 200km po dálnicích min.130 K/hod a víc a 100km po okreskách ,ale celkem svižně.Spotřeba mi vyšla na 8l LPG to si myslím docela slušné.A to jsem spěchal. Ta stejná spotřeba mi vyšla i na druhým autě VW Golf variant 3 1,8l,který jelo stejnou trasu se mnou.Taky 8l LPG. Potom najeto 200km pouze po okreskách a spotřeba vyšla na 6,4l LPG. Takže za mě ,já jsem spokojený se spotřebou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Halo halo! Tak sme sa začiatkom týždna vrátili z Yugoslávie. Spotrebu počítam cez posledných najazdených 1600 kilometrov. Z toho väčšina bola po dialnici s zakliknutým tempomatom okolo 4000otáčok (čize cca 120-125km/h na tachometri), v aute štyria ludia a plný kufor batožiny. Cez 350kilometrov bola zapnutá klíma na cca 21stupňov, dalej sme absolvovali obrovské zápchy v okolo Koperu pri SLO/CR hraniciach, kde sme dokopy (cestou tam i späť) mohli stáť cca cez 6 hodín a počas tejto doby sme spravili max 30km, čize defakto auto len imrvére stálo so zapnutým motorom. Všehovšudy ked som si doma počítal spotrebu cez kilometre a litre, tak som sa dopracoval k číslu 6.23l/100km, palubák ukazoval 6.0l/100km. Z mojej strany spokojnosť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 Já jezdím dálnice pořád...nemám tempomat,tachometrově jezdím do 140....při předjíždění víc...někdy na pohodu do 120 ti....co jsem počítal tak mě to žere když vyjedu nádrž LPG po dálnici okrsky minimum tak 8,5lpg na 100...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.