Přejít na obsah

Závit u vypouštěcího šroubu


kadlec

Doporučené příspěvky

už se vám někomu stalo, že jste strhnuli závit vypoušťáku oleje?

když jsem to povoloval, tak to šlo dost ztuha,ale zašroubovat to šlo dost lehce akorát se mi to nedaří kloudně dotáhnout, šroub je OK, takže bude asi chybka v závitu ve vaně

ted mi olej lehounce kape

tož co s tím, ted mám strach to eště dotahovat aby šroub tlakem oleje nevyzkočil úplně :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už se vám někomu stalo, že jste strhnuli závit vypoušťáku oleje?

když jsem to povoloval, tak to šlo dost ztuha,ale zašroubovat to šlo dost lehce akorát se mi to nedaří kloudně dotáhnout, šroub je OK, takže bude asi chybka v závitu ve vaně

ted mi olej lehounce kape

tož co s tím, ted mám strach to eště dotahovat aby šroub tlakem oleje nevyzkočil úplně :)

Sundat vanu a dát tam "heliko" vložku. Je k tomu potřeba závitník pro danou vložku, vložka samotná(je to takový jakoby pérko) a přípravek kterým se to natočí do toho novýho závitu. Po týhle úpravě je ten závit mnohem pevnější než původní, ale není to zas tak levná záležitost, spíš jestli to maj někde v servisu a půjčili by vercajk...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se dělá spec.závit,tak ho závitník tahá ven.Pokud se tam případně nějak¨é smítko dostane ,tak zůstane dole a při vypouštění oleje se vyplaví.Ale nestává se to....

Tak možná že jo, ale ono kolikrát ty vany maj okolo toho vypoušťáku zevnitř nálitek tak že ty největší sr..ky tam zůstanou... Ale stejně to je jediná volba s tou vložkou...teda krom nový vany :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak zkusím dát otázečku v servisu kolik by to koštovalo

ta sada od wuthu je něco jako tmel který nahradí závit nebo jak to vypadá

třebas jestli něco nemá i Retech

každopádně hliníková vana je dle mě řešení na pikaču zvlášt když se u auta dělá olej co 3 měsíce

to je pak otázka času kdy jde závit ven :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak zkusím dát otázečku v servisu kolik by to koštovalo

ta sada od wuthu je něco jako tmel který nahradí závit nebo jak to vypadá

třebas jestli něco nemá i Retech

každopádně hliníková vana je dle mě řešení na pikaču zvlášt když se u auta dělá olej co 3 měsíce

to je pak otázka času kdy jde závit ven :(

No tak to jestli je to tak vytížený auto že za 3 měsíce najede 15tis.km tak to uznávám že to je otázka času kdy to povolí, ale jestli tam dáš tu vložku jak jsem ti napsal, tak to tam bude už navždy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak zkusím dát otázečku v servisu kolik by to koštovalo

ta sada od wuthu je něco jako tmel který nahradí závit nebo jak to vypadá

třebas jestli něco nemá i Retech

každopádně hliníková vana je dle mě řešení na pikaču zvlášt když se u auta dělá olej co 3 měsíce

to je pak otázka času kdy jde závit ven :(

No tak to jestli je to tak vytížený auto že za 3 měsíce najede 15tis.km tak to uznávám že to je otázka času kdy to povolí, ale jestli tam dáš tu vložku jak jsem ti napsal, tak to tam bude už navždy...

no už tak vytížený není, ted mám výměnu 1x do roka

to bych vydržel ty kapání i dolejvat,ale zbytečně to bude dole opatlaný a mám strach abych šroub nevyhrkal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem stejný problém 2 dny před odjezdem na dovolenou... lol

Už jsem to chtěl zalepit Loctitem 638, co máme na hydralické závity - čoveče drží to jako hrom a je to potom zralý na plamen.

Šlo mi o to, abych vydržel dovolenou. Ale den na to jsem v servisu nechal udělat úpravu nového závitu + nový výpustný šroub ze Š-Fabia. Celková cena opravy cca 800,- Kč.

Bavil jsem se o tom v servisu a bylo mi řečeno, že je to konstrukční chyba Škody a proto byla udělána tato opravárenská sada.

Tak držím palce :palec2:

Editováno: , autor: kops
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to řešil minulý týden, ale tak trochu spartánsky, prostě jsem tomu 16-kou závitníkem přeřízl díru, dal novej šrou a basta. teď jde o to jak to dlouho vydrží! Akorát je na ojeb ten přístup k tomu a ten závitník mít do čeho chytit aby se tam dalo točit :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
Měl jsem stejný problém 2 dny před odjezdem na dovolenou... lol

Už jsem to chtěl zalepit Loctitem 638, co máme na hydralické závity - čoveče drží to jako hrom a je to potom zralý na plamen.

Šlo mi o to, abych vydržel dovolenou. Ale den na to jsem v servisu nechal udělat úpravu nového závitu + nový výpustný šroub ze Š-Fabia. Celková cena opravy cca 800,- Kč.

Bavil jsem se o tom v servisu a bylo mi řečeno, že je to konstrukční chyba Škody a proto byla udělána tato opravárenská sada.

Tak držím palce :palec2:

co obsahuje ta opravarenska sada na vanu ? Sroub z Fabie je jiny ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Riesil som to najprv utesnenim,potom navrtanim noveho ale metrickeho zavitu to vydrzalo asi 3 vymeny oleja,potom som vymenil vanu. a je pokoj

Pri takej častej výmene by mu to odišlo znovu aj na novej. Lepšie ten Wurth, alebo ak máš nejakého známeho, ať vytočí na sústruhu mosadz. vložku, dalej princip ako u Wuthu - narezat závit ako je na vložke atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

No tak to taky řeším.

Minulý rok jsem koncem roku měnil olej v motoru (auto jsem koupil na jaře v bazaru), už při povolování

šroubu na vypuštění oleje bylo jasné že něco je špatně.Šroub šel moc zlehka. Po vypuštění oleje jsme šroub znovu zkoušeli

zašroubovat a nedal se dotáhnout,protáčel se. Závit ve vaně v háji.

Potřeboval jsem nutně odjet,tak jsme utrhli ze starýho pytle kousek jutoviny,vypadá jak konopí,namotali na závit šroubu a pod hlavičku šroubu namotali ještě proužek slabé gumy,ustřižený ze starých rukavic.

Utáhnul jsem to jen lehce, tak jak to šlo aby to alespoň trochu drželo.

Už s tím mám najeto asi 2000. km a drží. Ale věřit se tomu nedá.

Taky hledám jak to vyřešit pořádně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

ta 16-ka šroub+Cu podložka, který jsem po přeříznutí závitu šel koupit do autorizáku tehdy stál, a ted si radši sedněte, 109 kč :aggressive: a přitom je to odborně zváno,jenom- unifikovaný šroub pro automobilový průmysl :D

Editováno: , autor: dick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

no takže si odpovím. Dělá to Škoda servis Autoplus II v Mostě. Je to bez demontáže vany, skoro na počkání, celkem jsem platil 677 Kč. Rozhodně ale doporučuju opravu závitu pomocí ocelové závitové vložky od firmy WÜRTH. Ve většině servisů totiž musíte nechat auto do druhého dne, demontují vanu a vyřežou nový závit do hliníku, takže je jen otázka času, kdy se ten závit při výměně oleje strhne znova. Ta ocelová závitová vložka WÜRTH rozhodně drží víc než závit v hliníku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...