Přejít na obsah

Trippling


Georg

Doporučené příspěvky

Objednaval jsem 000 998 229 A, to je s kabelazi, ktera je zakoncena konektorem a kontakty (viz odkaz v mem prispevku vys). Pokud bys objednal 000 998 229, tedy bez A dostanes kabelaz bez konektoru. Konektor jsem ale stejne odriznul a naletoval primo. To proto, ze nemam poradnej vypichovak (kontakty jsou pomerne velky a jen tak nejdou ven bez vypichovaku) navic za vystraznim trojuhelniku neni moc mista a bal sem se ze se konektor nevejde mezi ofuky. Potreboval bych jeste zjistit, jesi se patice rele opravdu da dat do releboxu. Mam kratkou kabelaz a jelikoz je priletovana jen tak to nevyzkousim usadit :-) Pokud by to tedy taky nekdo koupil, byl bych rad kdyby to vyzkousel do boxu. Nerad bych zbytecne prodluzoval kabelaz a pak zjistil ze ho do boxu stejne nedam ;-)

post-2805-1199915656_thumb.jpg

Editováno: , autor: tomina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby nekdo montoval tenhle tripling, mozna mu prijde vhod navod:

Za vystraznym trojuhlenikem se nachazi vsechny potrebne vodice: +, -, L a P blinkr a comm. Mam tazne a zapojeni se s nim nijak nelisi. Jestli koupite verzi A tak to dostanete i s konektory, takze bude potreba vypichovak. Ja sem nakonec konektory uriznul a naletoval. V baleni se nachazi i navod, barvy jsou stejne jako v pripade Golfa, ale oznaceni pinu je jine, navic maji chybu v barve vodice v prilozenem schema!

V moji octavce - m.r. 2001 jsou barvy nasledujici:

funkce, oznaceni na rele - barva vodice v aute, barva vodice na rele

comm, 49a - cerno-bilo-zelena, bilo-zelena

pravy blinkr, 49R - cerno-zelena, zelena

levy blinkr, 49L - cerno-bila!!!, bila

kostra, 31 - hneda, hneda

stale plus, 15 - cerno-bila!!!, cerno-bila

U te cerno-bile je jediny problem, oba vodice jsou identicke, ale jeden je stale plus pri zapnutem klicku a druhy je levy blinkr, tohle je potreba zmerit voltmetrem. Plusy vedou do spinace dva - jeden cerveny drat kde je plus i bez klicku a uz zminovany cerno-bily s plusem spinanym, na ten je potreba zapojit rele. Jelikoz je za vystraznym trojuhlenikem jen 7dratu a zadne kriticke vedeni, neni snad co znicit v nejhorsim pripade vyhori pojistka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TAK NEVIM ZNAMY DELA VE SKODE A NA TENTO DIL SEM SE HO PTAL A RIKAL ZE SE JENOM PREHAZUJE NIC SE NEDODELAVA A CENU MI RIKAL 650 TAK BUD KECA NEBO MA KAZDA POBOCKA JINE CENY,KAZDOPADNE TO ZJISTIM PRISTI MESIC SI TO TAKY CHCI PORIDIT

Nic se prehodit neda, zadne podobne rele v aute neni. Jedine rele co ma neco spolecneho s blinkrama je za trojuhelnikem na palubovce a za to ho urcite nevymenis uz jenom kvuli tomu ze tohle blikat neumi. 650Kč je zrejme skutecna cena, ale bez patice rele a bez kabelaze. S nejvetsi pravdepodobnosti ti nerikal pravdu uz jenom kvuli tomu, ze se s rele dodava i navod na montaz pro Golfa a Passata a ani tam nelze nic jenom zamenit. Pokud mas k dispozici vypichovak, neni potreba nic letovat, jen vypichnout piny z konektoru prerusovace a dat tam draty z triplingu. Vypichnute piny se daj do prilozeneho konektoru a vse ze zapoji. Blby je, ze kabelaz je tak kratka ze rele nedas do rele boxu. Jestli budes rele kupovat, mohl by si zkusit dat jeho patici do rele boxu? jestli tam opravdu pasuje, pokud ano kabelaz prodlouzim a dam si ho tam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic se prehodit neda, zadne podobne rele v aute neni. Jedine rele co ma neco spolecneho s blinkrama je za trojuhelnikem na palubovce a za to ho urcite nevymenis uz jenom kvuli tomu ze tohle blikat neumi. 650Kč je zrejme skutecna cena, ale bez patice rele a bez kabelaze. S nejvetsi pravdepodobnosti ti nerikal pravdu uz jenom kvuli tomu, ze se s rele dodava i navod na montaz pro Golfa a Passata a ani tam nelze nic jenom zamenit. Pokud mas k dispozici vypichovak, neni potreba nic letovat, jen vypichnout piny z konektoru prerusovace a dat tam draty z triplingu. Vypichnute piny se daj do prilozeneho konektoru a vse ze zapoji. Blby je, ze kabelaz je tak kratka ze rele nedas do rele boxu. Jestli budes rele kupovat, mohl by si zkusit dat jeho patici do rele boxu? jestli tam opravdu pasuje, pokud ano kabelaz prodlouzim a dam si ho tam.

urcite to tam zkusim dat a dam vedet

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tripling origo z VW (000 998 229 A) nedočiahne do relé boxu a to z prostého dôvodu. Ono je to z VW robené na Golf IV alebo Passat B5 a tieto autá majú inde umiestnený spínač výstražných smeroviek (bližšie k relé boxu), tak do VW je tá dĺžka kabeláže akurát.

Určite museli vo VW na Š-Octaviu 1 v tej chvíli omylom zabudnúť :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud objednavas jen samotne rele, tak je to jedno. To s A se standartne dodava v sade s origo kabelazi do passata a golfa, bez A se dodava v sade s univerzalni kabelazi. Takze nejspis budou mit samotne rele jen bez A a pokud obe verze tak vem to levnejsi (pokud bude rozdil ale nemel by bejt). Obe maji stejnou funkci a zapojeni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud objednavas jen samotne rele, tak je to jedno. To s A se standartne dodava v sade s origo kabelazi do passata a golfa, bez A se dodava v sade s univerzalni kabelazi. Takze nejspis budou mit samotne rele jen bez A a pokud obe verze tak vem to levnejsi (pokud bude rozdil ale nemel by bejt). Obe maji stejnou funkci a zapojeni.

Ceny jsou asi stejný tak vezmu to který zrovna bude když je to teda jedno. Kabeláž si vyrobim sám za pět drátů a patici se mi nechce dávat pětset. A jak ti to funguje? Neni tam třeba problém s tou citlivostí na aktivaci?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hoši vy*erte se už na to, já vám povím jedno, nejsem elektronik takže tem drátkům nerozumím, ale plyne mi z toho jedno-Galaxy zbytečně dělá problém tam kde se to dá zřejmě urovnat a rozumně domluvit, a je taky fakt, že"udělat mu to někdo"mimo toto fórum, tak mu nezbude nic jiného nez zakroutit hlavou. Tak kurva buidte soudní, k sobě vstřícní, když ostatní jsou rádi, že mají nového dodavatele....bože můj...vždyť na tom stejně nikdo z vás nezbohatne, to se raději pýchou zadusíte nebo co??

Mimo temu ale sa mi paci ako pises> napises vy*erte z * a kurva kludne nechas, ty budes nejaky srandista :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tripling se aktivuje pokud podrzis packu blinkru min cca na dobu pulbliku blinkru, je jedno kdy packu pustis muzes ji tedy pustit behem prvniho druhyho i tretiho bliku ve vsech pripadech blikne 3x. Pokud prepnes na druhy blinkr, tripling se vypne okamzite.

Prosimtě kde si to objednával? Já to včera scháněl ve dvou servisech a vubec nevěděli o co jde. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koupil sem to ve Skoda servisu, musis rict ze to je na Volkswagna a to cisilo dilu. Jinak to nenajdou.. V Etce to normalne je, takze to musej najit i tam.

A to si byl někde v Praze jo? Já byl na jarově a tam to v životě neměli. Tak nevim!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to trochu poladil. Měl jsem tan mastavených 200 ms a to bylo dost náročný v provozu nepřekročit. Několikrát se mi stalo, že to neblikalo, protože jsem páčku podržel trochu dýl. Nastavil jsem čas na 400 ms a zdá se, že to je ten správný čas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten čas se na tom tištáku nastavuje tím jakej pin od švába připájíš

nicméně asi po 2 měs provozu mi zůstalo viset relé a blikal jsem furt dokud jsem nevyndal pojistku, pak se rele odlepilo, ale po týdnu odešlo úplně

takže jdu do origo 3plingu

Mas origo VW tripling nebo ten tistak co tu nekdo prodava? Muzu se zeptat, jak si nastavil ten cas?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...