Publikováno Duben 16, 200619 r Stává se mi, že otočím klíček a začne mi blikat kontrolka imobilizéru. Vyndám klíč a při dalším zasunutí a otočení je to OK. Někdy ale musím proceduru opakovat i třikrát. Co s tím? Jde to nějak opravit, nebo se to musí vyměnit. A vlastně co?
Duben 17, 200619 r Stává se mi, že otočím klíček a začne mi blikat kontrolka imobilizéru. Vyndám klíč a při dalším zasunutí a otočení je to OK. Někdy ale musím proceduru opakovat i třikrát. Co s tím? Jde to nějak opravit, nebo se to musí vyměnit. A vlastně co? Udajne to z 90% dela nejaky spojovaci kabel mezi spinackou a pristrojovkou,aspon toto mi rekli v servisu.V origo skoda je prej oprava za 800,- vcetne dane.
Duben 18, 200619 r Autor Jo a když to bliká, tak nejde nastartovat. Doufám, že to bude jen ten kablík.
Duben 19, 200619 r Bohužel to může být také ta skleněná tyčinka v klíčích (imobilizér). Já mám klíče dva, jeden chybuje přesně tak jak popisuješ. Někdy nejde (když se rozbliká kontrolka na palubovce nenačte imbo), potom stačí zkusit znovu a zase funguje, ale druhý klíč jde naprosto bez problémů. Mohlo se klidně stát, že ti ty klíče upadly a poškodily tu tyčinku - kamarádovi tak odešel klíč na Felicii, když mu klíče manželka házela z bytu na zem...
Duben 19, 200619 r To se mi stává taky. Ale zkoušel jsem i rezervní klíč a dělá to furt, mě řekli, že oprava je docela drahá tak na to peču zas tak to nevadí dělá to už rok a poslední dobou se to docela zlepšilo už to dělá jen občas
Duben 19, 200619 r Autor No strejc to měl taky. Dal to do origo servisu a oni mu tam mněnili nějaké kolečko u klíče. Pak mu to přestalo. Ale ani mi nechce říct kolik to stálo. Ale je pravda, že mu to už nedělá. Ale věřit jim, to se mi už jednou nevyplatilo. Vymněnili na co mohli a za chvíli to bylo zase. Nemyslím tohle.
Duben 22, 200619 r Stává se mi, že otočím klíček a začne mi blikat kontrolka imobilizéru. Vyndám klíč a při dalším zasunutí a otočení je to OK. Někdy ale musím proceduru opakovat i třikrát. Co s tím? Jde to nějak opravit, nebo se to musí vyměnit. A vlastně co? Na Oct.I mi to tiez robilo a v servise mi vymenili spojovaci kabel medzi spinacou skrinkou a pristrojovkou.Po vymene sa to uz neopakovalo a zaplatil som nieco do 300,-Sk(uz si nepamätam kolko to presne bolo,ale nie viac nez som uviedol)
Květen 2, 200619 r Propojeni spinacky s pristrojovkou, je to nejaky nahradni dil nebo jen kabely? ZVladnu to sam? Auto na zitra potrebuju :/ EDIT: tak jsem tam byl zase a kurna uz naskocila.. ale budu to muset vyresit Upraveno Květen 2, 200619 r od Levisek
Duben 7, 200718 r Mám problém s Octavkou r.v. 2000, 1.9Tdi 66kw AGR. Auto je dovezeno z D. Mám jen jeden klíč a docela často se mi stává, že nenastaruju. Jakmile strčím klíč do zapalování, tak mi ta oranžová kontrolka se symbolem "!" začne blikat, místo aby se rozsvítila a zhasla. Nevím co mám dělat. Prosím o radu Děkuji. PS: Klíček jsem už i rozebral a vyčistil prach, ale nepomohlo to. Může se to stávat proto, že bliká INSP servis a auto mě tímto nutí tento servis udělat? Mám to auto chvíli a ježtě jsem ho neudělal, nebyl čas. Max do 5ti dnů ho udělám. Pomohlo by vymazat tento servis? Prosím o radu. Díky
Duben 7, 200718 r podle me ti blbne ta civka u spinacky,me to delalo,mel jsem povystrcenej konektor,ale nez jsem to rozdelaval,tak jsem se na to ptal a ty civky imob nekdy blbnou,tak vymena.Ale ja mel dva klice a oba jsem zkousel,tim jsem zavrhl moznost spatneho cipu v klici
Duben 8, 200718 r Jo jo mi dělá to samé....taky nevím co stím..takže asi ta cívka jo? A na kolik výjde ta oprava cca??
Duben 8, 200718 r podle me ti blbne ta civka u spinacky,me to delalo,mel jsem povystrcenej konektor,ale nez jsem to rozdelaval,tak jsem se na to ptal a ty civky imob nekdy blbnou,tak vymena.Ale ja mel dva klice a oba jsem zkousel,tim jsem zavrhl moznost spatneho cipu v klici Diky. Rozebral jsem ten kryt, zahybal konektorama a zatim to zas funguje
Duben 8, 200718 r Jo a ježtě byl jsem na VAGU, nepsalo žádnou závadu, jenom že klíč vydává slabý signál a ten mechanik mi řek že je v klíči slabá baterka. Přece baterka v klíči napájí jen DO a ne čip imobilizéru, ten je úplně mimo ne? Vždyť čip není ničím napájen. To už vím proto, že když jsem montoval do jedne octavky DO start, tak jsem použil takový modul na "občůrání" imobilizéru. Byla to krabička do které se strčil ten čip (popř. celý klíč) a vedl zní takový drát a ten se obmotal kolem spínačky. Tím pádem při DO startu si ŘJ myslela že je klíč ve spínačce. Takže nechápu toho mechanika jak to mohl vůbec vyslovit? Nebo to může mít vliv? To těžko ne? Vždyť pokud není auto vybaveno DO v klíči tak tam žádná baterka není!!!! Upraveno Duben 8, 200718 r od ŠEBLEF
Duben 8, 200718 r no ja jen me to vag ukazal,me to jak to nenastartovalo napsalo- porucha primeho vstrikovani.....
Duben 10, 200718 r baterie je jen na DOto že je mechanik není záruka všech vědomostí No to je fakt a když už sme u toho DO, tak i po výměně baterií mi nefunguje. Nevíte čím by to mohlo hýt? PS: Při jízdě mi cvaká nějaké relátko Upraveno Duben 10, 200718 r od ŠEBLEF
Duben 13, 200718 r baterie je jen na DOto že je mechanik není záruka všech vědomostí No to je fakt a když už sme u toho DO, tak i po výměně baterií mi nefunguje. Nevíte čím by to mohlo hýt? PS: Při jízdě mi cvaká nějaké relátko V žádném případě to nemá nic společného s inspekcí nebo baterií v klíči. Imo je nezávislá, samostatná část a čip funguje na principu rozkmitání. V drtivé většině je vadná cívka u sp. skříňky, souhlasím s vyčištěním konektoru cívky, jen někdy se cívka mění. Zřídka se mění IMO (součást palubního štítu). Čip v klíči jsem nikdy neměnil, musel by být mechanicky poškozen. Jinak pro info: kód čipu klíče se načte při prvním zapnutí klíče na "15" a po celou dobu běhu motoru je IMO mimo provoz. Nikdy nezpůsobí zhasnutí motoru během jízdy. Jinak, zkušenost s dálkovými starty jako je třeba Magicar apod. používají tzv. by-passy, což je vložení čipu nebo klíče do jedotky, která převysílá kód čipu do stávající cívky auta. Pokud se jedná o primitivní cívku a relé - žádný problém. Ale pokud se používá nějaká zesilovací jednotka, kvůli nedostatščné intenzitě signálu, může to způsobit zahlučení orig. cívky auta. Např. u BMW. Tím dojde k nerozeznání a výpadku kódu čipu klíče. Ještě bych chtěl říct, že při výměně cívky je potřeba opatrnosti, protože celkem dobře drží na spínačce a pří demontáži a montáži docházi k velké destrukci cívky. Moje zkušenost. Info na VAG - klíč - slabý signál.
Duben 14, 200718 r SEBLEE. mal som takyto isty problem na vozidle a vymenili mi kablik od cievky imob. do palubovky. je po probleme uz dva roky. nezhasinala kontrolka imob. musel som otacat kluc a boli to nervy. ten kablik ma stal asi 220sk a je pokoj. octavia 1998
Prosinec 26, 200717 r dneska jsem si pujčil O1 od mojich rodičů a ve městě jak jsem chtěl nastartovat tak blikala kontrolka imobilizeru,nic me nenapadlo lepsiho nez zkusit nastartovat tak jsem to asi 3× zkusil ale bez vysledku pak jsem vytahl klič a dal ho zpet do zapalovani a už to nedělalo a už to neblblo,,je to kličem nebo něčim jiným??
Prosinec 26, 200717 r dneska jsem si pujčil O1 od mojich rodičů a ve městě jak jsem chtěl nastartovat tak blikala kontrolka imobilizeru,nic me nenapadlo lepsiho nez zkusit nastartovat tak jsem to asi 3× zkusil ale bez vysledku pak jsem vytahl klič a dal ho zpet do zapalovani a už to nedělalo a už to neblblo,,je to kličem nebo něčim jiným?? uz to tady bylo mockrat, bud slaba cteci civka immo ve spinacce, nebo vadnej kabel mezi spinackou a budikama, novej kabel cca 200,-, asi jednodussi zacit tim kabelem .. pokud se tedy jedna o predfacelift
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.