Přejít na obsah

Kto tu je bajker


houmr

Doporučené příspěvky

Ne nepletes ,ale k 520,540 a mozna i jinym se dodava takovy plastovy adapter ,ktery se nacvakne na pedal a muzes jezdit v klasických teniskách.A kdyz to nechces tak se jednoduse vycvakne.

Jeste pridam par fotek pro predstavu

tyto mam taky PD, jsou vynikajici, ale est-li nekdo rad rajcuje po tvrdsim kopcovitem,lesnim terenu, tak bych je nedoporucoval, myslim tim extremni teren, protoze jsem jel nejakou kopcovitou, drnitou cestickou a porad jsem musel vycvakavat nohu, protoze jsem padal, jak jsem jel pomaly, nebo jsem se asekl o drn ci koren. Aspon to je muj nazor nebo se to pouziva i v extremnim terenu?ty PD a ty botky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U naspalu nemusis uvazovat drzeni nohou na slapkach,tim je pak efektivnejsi slapani.Podavas vetsi výkon.Ja ,i kdyz by se to nemelo delat tak v narocnych terenních výjezdech si pomaham tim,ze i druhou nohou taham kliku nahoru.

I pri sjezdu je vyhoda ,ze si muzes korigovat zadek,takze ti to zbytecne neustreluje a jizda je bezpecnejsi.

A nakonec se co nejrychleji je naucit vytrhavat ,at si nerozbijes cunu.

Ja jen pro predstavu pouzivam shimano 520,plne dostacujici po 5tis. km bez vule a mam je nastavene uplne natvrdo.

mluvil jsi , za tahas kliku nahoru, tim myslis, ze ti nohy jedou jakou by do kruhy, kde jednou nohou jedes dole a druhou si pomahas navrch? me se to spis osvedcilo po rovinach, kdyz uz mam toho plny kecky, tak zapojim "kruh".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tyto mam taky PD, jsou vynikajici, ale est-li nekdo rad rajcuje po tvrdsim kopcovitem,lesnim terenu, tak bych je nedoporucoval, myslim tim extremni teren, protoze jsem jel nejakou kopcovitou, drnitou cestickou a porad jsem musel vycvakavat nohu, protoze jsem padal, jak jsem jel pomaly, nebo jsem se asekl o drn ci koren. Aspon to je muj nazor nebo se to pouziva i v extremnim terenu?ty PD a ty botky?

Ted nevim jak to myslis,ale me se v terenu velmi osvedcily.Vyhoda u nich je ,ze se da nastavit tvrdost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zvané " kulaté šlapání" je základ, tak by se správně mělo jezdít, jinak pedály se dají štelovat, kdy mají vyhazovat, takže každý si to muže nastavit individuálně a třeba i podle terénu.... na začátku sebou párkrat švihneš, ale pak si přivykneš a ta nohá vyjede mnohem líp než z klasickejch klipsen, to je hlavní výhoda a pak to nasazovaní, kdo má pořád utahovat ty klipsny, v nějakém členitém terenu, když se občas musí pěšky nebo je fronta v kopci a musíš po svých:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U naspalu nemusis uvazovat drzeni nohou na slapkach,tim je pak efektivnejsi slapani.Podavas vetsi výkon.Ja ,i kdyz by se to nemelo delat tak v narocnych terenních výjezdech si pomaham tim,ze i druhou nohou taham kliku nahoru.

I pri sjezdu je vyhoda ,ze si muzes korigovat zadek,takze ti to zbytecne neustreluje a jizda je bezpecnejsi.

A nakonec se co nejrychleji je naucit vytrhavat ,at si nerozbijes cunu.

Ja jen pro predstavu pouzivam shimano 520,plne dostacujici po 5tis. km bez vule a mam je nastavene uplne natvrdo.

vyčerpávajicí odpověď, ale s tím pomáhánít při tahání nahoru, bych to moc nepřeháněl, bo bych Vám přál jaká potom je prča, když se díky té síle co zabíráte nahoru vycvakne bota z pedálu...jednou se mi to stalo a od té doby si radši nechávám zajít chuť....a ještě jedna výhoda nášlapných pedálu, která sice moc s pedály nesouvisí je ta, že boty ,které používáte k nášlapným pedálům Vám krásně drží klenbu nohy a díky tomu je jízda na kole příjemnější, než jak jezdí někteří v teniskách, kdy mají nohu prohlou a díky tomu pak pěkně bolí plosky...takže kdo jezdí trošku více na kole, tak investice do nášlapů se mu vyplatí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam dotazeny spd na max. co to jde ,a nekdy mam problem je i nacvaknout nebo vycvaknout. lol Jen to tahani nepouzivejte u klik na 4-hran.Rychle u nich dochazí k vuli.

PS. to nebyla chyba v technice ,ale v uzivateli ,ze se to vycvaklo

Editováno: , autor: deko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Az bude cas tak udelam nejake poradne fotos ;)

chtělo by to i foto z druhé strany, ať vydíme kliky a ostatní.... :p

PS: nevadí ti to lanko od zadní kotoučové brzdy, co visí prohlé pod horní rámovou trubkou??....já bych ho nějak uchytil, třeba průhlednou páskou, to aby jsi někde(něčím) nezavadil a problém je na světě... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dneska jsem zjistil, ze me velice boli svaly za zapestim, mysli te, ze to spravi napr. kdyz zvyhnu trochu riditka ci predstavec? Je to hrozne, uz jsem nevedel, jak bych ty riditka chytl ci ty berany :feve:

taky to může být tím, že máš třeba hodně zvedlé rohy/pokud je máš), hodně se jich držíš a tím dochází k přetěžování zápěstních šlach. A nebo špatnou geometrií...já teď přeskládal kolo na vhodnější velikost rámu a paráda...tak bych si pohrál s nastavením...a ještě jedna věc, vždycky tě bude trochu bolet zápěstí, musíš si ho občas uvolnit a procvičit......jak napsal(a) mischicka, jarní nezvyklost je jarní nezvyklost, potřeba to rozhýbat...a proto ještě jedna věc(už kolikátá) :p , kolik z vás, když vyjíždí se nejdřív protáhne jednoduchými cviky, ať needá na kolo úplně stuhlý?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam dotazeny spd na max. co to jde ,a nekdy mam problem je i nacvaknout nebo vycvaknout. lol Jen to tahani nepouzivejte u klik na 4-hran.Rychle u nich dochazí k vuli.

PS. to nebyla chyba v technice ,ale v uzivateli ,ze se to vycvaklo

tak už vím proč tady někdo pořád padá, má moc utahlou pružinu u SPD a nestíhá se vycvaknout, aby předešel pádu.... :palec2: Jojo, někdo se holt nepoučí.........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky to může být tím, že máš třeba hodně zvedlé rohy/pokud je máš), hodně se jich držíš a tím dochází k přetěžování zápěstních šlach. A nebo špatnou geometrií...já teď přeskládal kolo na vhodnější velikost rámu a paráda...tak bych si pohrál s nastavením...a ještě jedna věc, vždycky tě bude trochu bolet zápěstí, musíš si ho občas uvolnit a procvičit......jak napsal(a) mischicka, jarní nezvyklost je jarní nezvyklost, potřeba to rozhýbat...a proto ještě jedna věc(už kolikátá) :p , kolik z vás, když vyjíždí se nejdřív protáhne jednoduchými cviky, ať needá na kolo úplně stuhlý?

ja si myslim,ze zas moc se procvicovat nemusi, staci v klidu vyjet, pomalicku a postupne se dostavat do sveho varu ne? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky to může být tím, že máš třeba hodně zvedlé rohy/pokud je máš), hodně se jich držíš a tím dochází k přetěžování zápěstních šlach. A nebo špatnou geometrií...já teď přeskládal kolo na vhodnější velikost rámu a paráda...tak bych si pohrál s nastavením...a ještě jedna věc, vždycky tě bude trochu bolet zápěstí, musíš si ho občas uvolnit a procvičit......jak napsal(a) mischicka, jarní nezvyklost je jarní nezvyklost, potřeba to rozhýbat...a proto ještě jedna věc(už kolikátá) :p , kolik z vás, když vyjíždí se nejdřív protáhne jednoduchými cviky, ať needá na kolo úplně stuhlý?

Jáá jo..páč vim zue je toten nejlehci zpusob jak si neco nataahnout.. kdyz sem hraval fotbal..nebo pak florbal..slo to hned videt :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky to může být tím, že máš třeba hodně zvedlé rohy/pokud je máš), hodně se jich držíš a tím dochází k přetěžování zápěstních šlach. A nebo špatnou geometrií...já teď přeskládal kolo na vhodnější velikost rámu a paráda...tak bych si pohrál s nastavením...a ještě jedna věc, vždycky tě bude trochu bolet zápěstí, musíš si ho občas uvolnit a procvičit......jak napsal(a) mischicka, jarní nezvyklost je jarní nezvyklost, potřeba to rozhýbat...a proto ještě jedna věc(už kolikátá) :p , kolik z vás, když vyjíždí se nejdřív protáhne jednoduchými cviky, ať needá na kolo úplně stuhlý?

Jo malou rozcvicku si dam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja si myslim,ze zas moc se procvicovat nemusi, staci v klidu vyjet, pomalicku a postupne se dostavat do sveho varu ne? ;)

no, ono nikdy není nad malou rozsvičku....autu taky za studena hned nedáváš co proto.......stačí když se protáhneš před vyjetím a svaly už reagují na to, že nějaká zátež bude, bo jsou trošku zahřáté...někdo si může sice říct, že však nejsme žádní závodníci, ale já říkám, za sebe, že je to lepší. Ať si každý vyzkouší a uvidí.....

PS: a taky nbní od věci ještě se protáhnout po jízdě, ať se svaly zase nezkracují....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chtělo by to i foto z druhé strany, ať vydíme kliky a ostatní.... :p

PS: nevadí ti to lanko od zadní kotoučové brzdy, co visí prohlé pod horní rámovou trubkou??....já bych ho nějak uchytil, třeba průhlednou páskou, to aby jsi někde(něčím) nezavadil a problém je na světě... :palec2:

nedaval by som tam ziadnu priesvitnu pasku, v cyklo servise maju take plastove drziaky na tieto vedenia, pouzivaju sa na uchytenie hadicky kotucov na vidlici. jednoducho strhnes foliu pod ktorou je lep a cely drziak nalepis kde chces prichytit tu hadicku toto by som tam dal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nedaval by som tam ziadnu priesvitnu pasku, v cyklo servise maju take plastove drziaky na tieto vedenia, pouzivaju sa na uchytenie hadicky kotucov na vidlici. jednoducho strhnes foliu pod ktorou je lep a cely drziak nalepis kde chces prichytit tu hadicku toto by som tam dal.

aj kdyby tam tu plastovou pasku, (vypada to jak utahujici se naramek) tak co? me by to nevadilo a hlavne, ze by to drzelo, o to jde ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...