Přejít na obsah

Kto tu je bajker


houmr

Doporučené příspěvky

Ohledne zkracovani - ja si vzdy hned po koupi zkracuji rezer. Od vyroby jsou vzdy dlouhe. 3 clanky jdou pryc. Je to lepe napruzene.

tak toto je jedna z nej pěkných blbostí, co jsem v poslední době slyšel. Je logické, že řetězy jsou z výroby delší, neboť každý má jiné převody(velikost kazety a převodníků). Délka řetězu se nastavuje jak je uvedeno tady: http://www.ivelo.cz/domaci-dilna/demontaz-montaz-retezu a nebo se přiměří starý origo řetěz, pokud nebyl zkracovaný, či prodlužovaný. Krátit řetěz kvůli lepšímu napětí, je blbost. Trpí tím pružina v přehazce a navíc se tato dostává do pozic, díky krátkému řetězu, které ji nesvědčí. Teda pokud nemáte sjezdový speciál, kde hrozí velké riziko pádu řetězu. Ale proti gustu žádný .....

Co se týká toho nýtování, tak jedine s nýtovačkou rozdělávat řetěz. A musím souhlasit s tou rychlospojkou. Sám ji používám několik let a není nad to, když se může rychle rozdělat řetěz(např čištění). Těch pár korun za to stojí a hlavně, máš ji na pořád. A ještě jedna věc, pokud pořádně neumíš dělat s nýtovačkou, tak si to nejdříve vyzkoušej na kousku starého řetězu, aby jsi pak neměl problémy. Důležité je, aby se pak snýtovaný článek hýbal jako ostatní(pokud nepoužiješ zníměnou rychlospojku). Je nutné najít to správné místo, jak moc má být nýt zatlačen do protějšího článku, aby se zase nevytlačil druhou stranou ven.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Slozil jsem uz par radek kol a vesmes se musel retez zkracovat. Pri prevodech 22 -34 je retez vzdy zkracen o 2 clanky. Vzdy se drzet pravidlem, dat prevdy -prostredni talir a vzadu nejvetsi, tak reter by mel byt vkladkach kolmo. Pruzina v prehazce netrpi. Kdo ale jezdi krvave prevody vpredu nejvetsi a vzadu taky co nejlehci prevody, tak zkracovani nedoporucuji.

Nytovani si zkus na starem retezu. Pri zpetne montazi, pokud nepouzijes spojku, se jeste hodi nytovany clanek "prohybat". Jak to budu zase nekomu delat, tak to tu cvaknu.

Jinak vcera vyjizdka v beskych. Jsou stale jeste neprujezdne.

Editováno: , autor: deko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SOBOTA 11.4.2009 13:00 DOKSY - VYJIZDKA NA KOLECH - MTB

Takze kdyby se nekdo chtel pridat, tak planujem takovou nejakou peknou projizdku, zadne silenstvi, proste pohodicka pokec obcas nejaka zastavka na odpocinek atp.

Sraz tady : http://www.mapy.cz/#x=133630880@y=13766545...preparknem%20;)

Pokud bychom se tam nevesli, tak o kousek niz je velka plocha na parking.

Kdo ma napad kudy kam jet, tak sem hodte nejaky mapky s nacrtem kudy pls ;)

Zatim prislibena ucast : M2C, P2M, Baurak, MichalF

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

So noch einmal...

Statistika

Název Hodnota

Délka trasy 61.19 km

Úseky cesty typu "Pěší" 1.5 km (2 %)

Úseky cesty typu "Lesní/polní" 10.37 km (17 %)

Úseky cesty typu "Vozová" 41.51 km (68 %)

Úseky cesty typu "Silnice III.třídy/MK" 4.02 km (7 %)

Úseky cesty typu "Silnice II. třídy" 3.78 km (6 %)

Stoupání v úsecích 28.34 km (46 %)

Klesání v úsecích 28.49 km (47 %)

Maximální výška 430 m n.m. ("v úseku (11001648) -> (11001684)")

Minimální výška 268 m n.m. ("(11002407)")

Převýšení 162 m

Celkem nastoupáno výškových metrů 844 m (sklon 3 %)

Celkem sjeto výškových metrů 844 m (sklon 3 %)

Maximální sklon do kopce 25.4 % (0.1 km v úseku (11002330) -> (11002333))

Maximální sklon z kopce 25 % (0 km v úseku (11002341) -> (11002340))

Editováno: , autor: P2M
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...