deko Vloženo 3. Duben 2009 Vloženo 3. Duben 2009 Kup si na to nytovacku. A pak jestli mas 8 ci 9 kolco, tak si porid Sram spojku. Ohledne zkracovani - ja si vzdy hned po koupi zkracuji rezer. Od vyroby jsou vzdy dlouhe. 3 clanky jdou pryc. Je to lepe napruzene. Citovat
houmr Vloženo 3. Duben 2009 Autor Vloženo 3. Duben 2009 tak dnes som bol prvy krat na biku a zaroven zahajil sezonu, super pocasie konecne Citovat
Vinca Vloženo 4. Duben 2009 Vloženo 4. Duben 2009 nytovacku mam, je to dobra vec, vzdycky jsem to spojoval kladivkem a dulcikem apod. ale jak oddelam ty dva clanky, kdyz je to z nytovane? odvrtat?pouzit nytovacku? ja mam tuto nytovacku http://www.ivelo.cz/domaci-dilna/demontaz-montaz-retezu a s tim pujdou i odstranit ty dva clanky? Citovat
vrkal Vloženo 4. Duben 2009 Vloženo 4. Duben 2009 Ohledne zkracovani - ja si vzdy hned po koupi zkracuji rezer. Od vyroby jsou vzdy dlouhe. 3 clanky jdou pryc. Je to lepe napruzene. tak toto je jedna z nej pěkných blbostí, co jsem v poslední době slyšel. Je logické, že řetězy jsou z výroby delší, neboť každý má jiné převody(velikost kazety a převodníků). Délka řetězu se nastavuje jak je uvedeno tady: http://www.ivelo.cz/domaci-dilna/demontaz-montaz-retezu a nebo se přiměří starý origo řetěz, pokud nebyl zkracovaný, či prodlužovaný. Krátit řetěz kvůli lepšímu napětí, je blbost. Trpí tím pružina v přehazce a navíc se tato dostává do pozic, díky krátkému řetězu, které ji nesvědčí. Teda pokud nemáte sjezdový speciál, kde hrozí velké riziko pádu řetězu. Ale proti gustu žádný ..... Co se týká toho nýtování, tak jedine s nýtovačkou rozdělávat řetěz. A musím souhlasit s tou rychlospojkou. Sám ji používám několik let a není nad to, když se může rychle rozdělat řetěz(např čištění). Těch pár korun za to stojí a hlavně, máš ji na pořád. A ještě jedna věc, pokud pořádně neumíš dělat s nýtovačkou, tak si to nejdříve vyzkoušej na kousku starého řetězu, aby jsi pak neměl problémy. Důležité je, aby se pak snýtovaný článek hýbal jako ostatní(pokud nepoužiješ zníměnou rychlospojku). Je nutné najít to správné místo, jak moc má být nýt zatlačen do protějšího článku, aby se zase nevytlačil druhou stranou ven. Citovat
deko Vloženo 5. Duben 2009 Vloženo 5. Duben 2009 (editace) Slozil jsem uz par radek kol a vesmes se musel retez zkracovat. Pri prevodech 22 -34 je retez vzdy zkracen o 2 clanky. Vzdy se drzet pravidlem, dat prevdy -prostredni talir a vzadu nejvetsi, tak reter by mel byt vkladkach kolmo. Pruzina v prehazce netrpi. Kdo ale jezdi krvave prevody vpredu nejvetsi a vzadu taky co nejlehci prevody, tak zkracovani nedoporucuji. Nytovani si zkus na starem retezu. Pri zpetne montazi, pokud nepouzijes spojku, se jeste hodi nytovany clanek "prohybat". Jak to budu zase nekomu delat, tak to tu cvaknu. Jinak vcera vyjizdka v beskych. Jsou stale jeste neprujezdne. Editováno: 5. Duben 2009, autor: deko Citovat
Vinca Vloženo 6. Duben 2009 Vloženo 6. Duben 2009 muze te me prosim nekdo nakreslit nebo zakrouzkovat, kde mam hledat ten pravy uhel na tomto odkazu? Myslim spravna delka retezu. diky. http://www.ivelo.cz/domaci-dilna/demontaz-montaz-retezu Citovat
mischicka Vloženo 6. Duben 2009 Vloženo 6. Duben 2009 Tady, to má být 90°, tenhle případ je moc dlouhý řetěz, ten druhý v tom návodu krátký. Citovat
MichalF Vloženo 6. Duben 2009 Vloženo 6. Duben 2009 Tak uz mam take nejake KM zasebu .. s P2M & M2C jsme zaradili v Doksech, mimonske letiste a okoli ... moc pekne !!! Citovat
mischicka Vloženo 8. Duben 2009 Vloženo 8. Duben 2009 Krkonoše ? Kde to je a proč ta pani tlačí? Citovat
MichalF Vloženo 8. Duben 2009 Vloženo 8. Duben 2009 Muj dnesni prvni pokus vyslap do Jizerek ... daleko jsem se nedostal http://danbal.rajce.idnes.cz/Jizerky_prvni...kus_-_7.4.2009/ Citovat
MichalF Vloženo 9. Duben 2009 Vloženo 9. Duben 2009 SOBOTA 11.4.2009 13:00 DOKSY - VYJIZDKA NA KOLECH - MTB Takze kdyby se nekdo chtel pridat, tak planujem takovou nejakou peknou projizdku, zadne silenstvi, proste pohodicka pokec obcas nejaka zastavka na odpocinek atp. Sraz tady : http://www.mapy.cz/#x=133630880@y=13766545...preparknem%20;) Pokud bychom se tam nevesli, tak o kousek niz je velka plocha na parking. Kdo ma napad kudy kam jet, tak sem hodte nejaky mapky s nacrtem kudy pls Zatim prislibena ucast : M2C, P2M, Baurak, MichalF Citovat
Tomas_ek Vloženo 9. Duben 2009 Vloženo 9. Duben 2009 popřemýšlím jestli je možný stihnout i toto, když jedu do Příbrami Citovat
MichalF Vloženo 9. Duben 2009 Vloženo 9. Duben 2009 Nehraj kina a pojed ... Pribram ... no fuj ... to tam jako jedes tou zelenou pleckou jo ? To zrus ! Citovat
baurak Vloženo 9. Duben 2009 Vloženo 9. Duben 2009 popřemýšlím jestli je možný stihnout i toto, když jedu do Příbrami co tam ty voe, vem kolo a udelej taky jednou neco pro sve telo Citovat
HjM Vloženo 9. Duben 2009 Vloženo 9. Duben 2009 chlapi, chci se zeptat, po kolika najetých km by se měl měnit řetěz?? Citovat
MichalF Vloženo 9. Duben 2009 Vloženo 9. Duben 2009 Nejde asi uplne obecne rict, ale rika se, ze okolo 2000km nekdo rika 3000km ... kazdopadne zajit do nejakeho bike servisu a tam ti retez promeri a reknou ti. Citovat
P2M Vloženo 9. Duben 2009 Vloženo 9. Duben 2009 Doufám, že příloha HTML je košér tady Tak to vymyslel MichalF Citovat
MichalF Vloženo 9. Duben 2009 Vloženo 9. Duben 2009 Se mi to nejak nezobrazi ... asi budes muset ruco obr po obrazku:D ... Hmmmmm Úseky cesty typu "Vozová" je jich tam nejak moc ... co sem na to koukal ja tak to vsecko vypadalo jako lesni ... ale kdo vi co pocitaj jako vozovou Citovat
P2M Vloženo 9. Duben 2009 Vloženo 9. Duben 2009 (editace) So noch einmal... Statistika Název Hodnota Délka trasy 61.19 km Úseky cesty typu "Pěší" 1.5 km (2 %) Úseky cesty typu "Lesní/polní" 10.37 km (17 %) Úseky cesty typu "Vozová" 41.51 km (68 %) Úseky cesty typu "Silnice III.třídy/MK" 4.02 km (7 %) Úseky cesty typu "Silnice II. třídy" 3.78 km (6 %) Stoupání v úsecích 28.34 km (46 %) Klesání v úsecích 28.49 km (47 %) Maximální výška 430 m n.m. ("v úseku (11001648) -> (11001684)") Minimální výška 268 m n.m. ("(11002407)") Převýšení 162 m Celkem nastoupáno výškových metrů 844 m (sklon 3 %) Celkem sjeto výškových metrů 844 m (sklon 3 %) Maximální sklon do kopce 25.4 % (0.1 km v úseku (11002330) -> (11002333)) Maximální sklon z kopce 25 % (0 km v úseku (11002341) -> (11002340)) Editováno: 9. Duben 2009, autor: P2M Citovat
deko Vloženo 9. Duben 2009 Vloženo 9. Duben 2009 2-3tis? to je na silnici ne. Kdyz ho setrim tak se vejdu do 1,3tis. jiank vesmes po 600km terenu Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.