Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Mám problém, natočím a chytí a otáčky padají na 800 a tam se samozřejmě studený neudrží. Prostě to do zahřátí nechce držet víc. Vyměněna lambda sonda.

Mám problém, natočím a chytí a otáčky padají na 800 a tam se samozřejmě studený neudrží. Prostě to do zahřátí nechce držet víc. Vyměněna lambda sonda.

A co čidlo teploty vody? Nebo si někde může přisávat...

  • Autor

to nevím, kde je čidlo teploty vody?

to nevím, kde je čidlo teploty vody?

Je to tohle v kroužku a dá se vyměnit bez vypouštění vody, práce na dvě minuty...ale s jistotou ti nemůžu říct že je to právě tohle, ještě by to mohlo být čidlo teploty nasávaného vzduchu, to je za klapkou...

post-5997-1177269442_thumb.jpg

  • Autor

předpokládám, že se vyšroubuje a znovu našroubuje nějakým běžným klíčem

předpokládám, že se vyšroubuje a znovu našroubuje nějakým běžným klíčem

Nářadí nepotřebuješ, je tam taková sponka, kterou jen vytáhneš, vyškubneš čidlo, dáš nový a zpátky sponku a je hotovo. :palec2:

  • Autor

opravdu vytrhnout čidlo? předpokládám, že je to i čidlo co snímá teplotu na palubce a samozřejmě i pro ŘJ motoru, taky mi to někdo říkal že by to mohlo být tím, v kelly maj čidlo teploměru za 236 kč tak snad je to ono

  • Autor

jak tam kuwa drží to čidlo? to je tam jen tak lehounce nalisovaný?

  • Autor

to nebude velká investice chvála bohu

post-1509-1177272378.gif

post-1509-1177272526.gif

post-1509-1177272745.gif

Upraveno od Kony

opravdu vytrhnout čidlo? předpokládám, že je to i čidlo co snímá teplotu na palubce a samozřejmě i pro ŘJ motoru, taky mi to někdo říkal že by to mohlo být tím, v kelly maj čidlo teploměru za 236 kč tak snad je to ono

To čidlo má dva okruhy, jeden pro budíky a druhej pro ŘJ, takže ti budíky můžou ukazovat dobře, ale do ŘJ jdou blbosti, až to čidlo uvidíš tak ti dojde jak to tam je, je to opravdu na dvě minuty...vytáhneš takovou "závlačku" a potom to čidlo jenom vytáhneš...

To čidlo má dva okruhy, jeden pro budíky a druhej pro ŘJ, takže ti budíky můžou ukazovat dobře, ale do ŘJ jdou blbosti, až to čidlo uvidíš tak ti dojde jak to tam je, je to opravdu na dvě minuty...vytáhneš takovou "závlačku" a potom to čidlo jenom vytáhneš...

Přesně jak píše stihacka, drží to kromě závlačky pak už jen na těsnění. Ale než bych začal s tímto radši bych to napíchnul na komp a kromě výpisu paměti závad zkontroloval hodnoty základních čidel, to přisávání nebo váha jsou také horcí kandidáti...

  • Autor
To čidlo má dva okruhy, jeden pro budíky a druhej pro ŘJ, takže ti budíky můžou ukazovat dobře, ale do ŘJ jdou blbosti, až to čidlo uvidíš tak ti dojde jak to tam je, je to opravdu na dvě minuty...vytáhneš takovou "závlačku" a potom to čidlo jenom vytáhneš...

Přesně jak píše stihacka, drží to kromě závlačky pak už jen na těsnění. Ale než bych začal s tímto radši bych to napíchnul na komp a kromě výpisu paměti závad zkontroloval hodnoty základních čidel, to přisávání nebo váha jsou také horcí kandidáti...

to na compu bylo, vyměnila se lambda sonda která ukazovala zhovadilosti a jinak dobrý

Jinak dobrý - tzn. že si projel měřené hodnoty podle dílenské příručky a všechny byly v mezích? Proč potom zamýšlíš výměnu teplotního čidla když ukazuje dobře? :huh:

Jinak dobrý - tzn. že si projel měřené hodnoty podle dílenské příručky a všechny byly v mezích? Proč potom zamýšlíš výměnu teplotního čidla když ukazuje dobře? :huh:

Tak v tom případě jestli to ukazovalo lambdu a po výměně nedošlo ke změně chování, tak to bude pravděpodobně váha, ta kolikrát neukazuje chybu, ale je v háji...

Jinak dobrý - tzn. že si projel měřené hodnoty podle dílenské příručky a všechny byly v mezích? Proč potom zamýšlíš výměnu teplotního čidla když ukazuje dobře? :huh:

Tak v tom případě jestli to ukazovalo lambdu a po výměně nedošlo ke změně chování, tak to bude pravděpodobně váha, ta kolikrát neukazuje chybu, ale je v háji...

Jj mrkni na mě

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=17742

Pak mi to začalo za studena i chcípat a doslova všelijak blbnout. Vag napsal vadná lambda ale to bylo hned vyvráceno mechanikem. Při špatné směsi prý pak lambda háže kraviny. Zkus tu váhu a pak jestli ti nasávání všude dobře těsní.

  • Autor
Jinak dobrý - tzn. že si projel měřené hodnoty podle dílenské příručky a všechny byly v mezích? Proč potom zamýšlíš výměnu teplotního čidla když ukazuje dobře? :huh:

Tak v tom případě jestli to ukazovalo lambdu a po výměně nedošlo ke změně chování, tak to bude pravděpodobně váha, ta kolikrát neukazuje chybu, ale je v háji...

Jj mrkni na mě

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=17742

Pak mi to začalo za studena i chcípat a doslova všelijak blbnout. Vag napsal vadná lambda ale to bylo hned vyvráceno mechanikem. Při špatné směsi prý pak lambda háže kraviny. Zkus tu váhu a pak jestli ti nasávání všude dobře těsní.

tak jsem provedl čištění klapky, váhy, mimochodem mám prasklý kroužek na čidle váhy tak ho musím koupit, a furt to dělá a furt to dělá. Čidlo teploty nepomohlo

  • Autor

no ještě mě napadá že nechám nastavit klapku, že jako jestli nezapomněla hodnotu přes tisíc otáček než se ohřeje :feve:

Bude to asi na 90% prasklá odbočka z té silné hadice od filtrboxu

  • Autor
Bude to asi na 90% prasklá odbočka z té silné hadice od filtrboxu

Cosby tu mám novou, samozřejmě ji zkontroluju

  • Autor

Takže pánové bude to asi váha

Co takhle těsnění na sacím potrubí.Falešný sání je sviňa.To byl totiž můj problém.

  • 2 týdny později...
  • Autor

Takže vyměněna váha, na vagu nastavena klapka. Poté jsem dost znervozněl protože si to dělalo ještě chvíli. Pak se to naučilo (asi) a teď po studeným startu drží kolem 1000 - 1100 a po chvíli jízdy klesá. Bylo fakt zajímavý, že se to ten motor i po tom nastavení klapky učil. Mimochodem rozdíl po výměně lambdy a váhy vzduchu co se týče stability motoru je hodně znát. Jeví se mi to celý takový sehranější.

Takže vyměněna váha, na vagu nastavena klapka. Poté jsem dost znervozněl protože si to dělalo ještě chvíli. Pak se to naučilo (asi) a teď po studeným startu drží kolem 1000 - 1100 a po chvíli jízdy klesá. Bylo fakt zajímavý, že se to ten motor i po tom nastavení klapky učil. Mimochodem rozdíl po výměně lambdy a váhy vzduchu co se týče stability motoru je hodně znát. Jeví se mi to celý takový sehranější.

No tak další úspěšně opravený, to co popisuješ je správné chování, studený asi 1100 a klesá...

  • Autor
Takže vyměněna váha, na vagu nastavena klapka. Poté jsem dost znervozněl protože si to dělalo ještě chvíli. Pak se to naučilo (asi) a teď po studeným startu drží kolem 1000 - 1100 a po chvíli jízdy klesá. Bylo fakt zajímavý, že se to ten motor i po tom nastavení klapky učil. Mimochodem rozdíl po výměně lambdy a váhy vzduchu co se týče stability motoru je hodně znát. Jeví se mi to celý takový sehranější.

No tak další úspěšně opravený, to co popisuješ je správné chování, studený asi 1100 a klesá...

To jo ale že to byly nervy, prachů jak sviňa a klapka nastavená a ono si to asi 10 startování za studena dělalo furt, jářku, že se na to nevykašlu. Normálně si to polítávalo a kleslo pak na 800 a tam se to tlouklo. Potom z čista jasna pohoda na studené starty. Absolutně nechápu jak ta ŘJ fachá. Ta se to normálně učí. Nebo jestli i po vymazání závad a nastavení klapky měla nějaké naučené jednotky, fakt nevím. Je to podivný, ale spokojenost že jede.

To je jako s tou spojkou, jediný auto co bere nahoře. Přesednu do manželčinýho a bere normálně. Já to snesu, ovšem žena todle přesedání težce ;) .

Takže vyměněna váha, na vagu nastavena klapka. Poté jsem dost znervozněl protože si to dělalo ještě chvíli. Pak se to naučilo (asi) a teď po studeným startu drží kolem 1000 - 1100 a po chvíli jízdy klesá. Bylo fakt zajímavý, že se to ten motor i po tom nastavení klapky učil. Mimochodem rozdíl po výměně lambdy a váhy vzduchu co se týče stability motoru je hodně znát. Jeví se mi to celý takový sehranější.

No tak další úspěšně opravený, to co popisuješ je správné chování, studený asi 1100 a klesá...

To jo ale že to byly nervy, prachů jak sviňa a klapka nastavená a ono si to asi 10 startování za studena dělalo furt, jářku, že se na to nevykašlu. Normálně si to polítávalo a kleslo pak na 800 a tam se to tlouklo. Potom z čista jasna pohoda na studené starty. Absolutně nechápu jak ta ŘJ fachá. Ta se to normálně učí. Nebo jestli i po vymazání závad a nastavení klapky měla nějaké naučené jednotky, fakt nevím. Je to podivný, ale spokojenost že jede.

To je jako s tou spojkou, jediný auto co bere nahoře. Přesednu do manželčinýho a bere normálně. Já to snesu, ovšem žena todle přesedání težce ;) .

Pokud nebyly vymazaný adaptační hodnoty, tak je to vlstně normální že to ze začátku blblo, protože se to naučilo na stav kterej byl předtím a teď když si to opravil tak tomu chvíli trvalo než se to naučilo na novej stav, s tím "učením" máš pravdu, je to tak, jednotka se učí na tvůj styl jízdy, pokud budeš jezdit v klidu tak to zas nepojede tolik nahoře a naopak, samozřejmě v omezeným rozsahu, takže bych doporučil vymazat ty hodnoty a znova učit jednotku na nový.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.