Publikováno Duben 22, 200718 r Mám problém, natočím a chytí a otáčky padají na 800 a tam se samozřejmě studený neudrží. Prostě to do zahřátí nechce držet víc. Vyměněna lambda sonda.
Duben 22, 200718 r Mám problém, natočím a chytí a otáčky padají na 800 a tam se samozřejmě studený neudrží. Prostě to do zahřátí nechce držet víc. Vyměněna lambda sonda. A co čidlo teploty vody? Nebo si někde může přisávat...
Duben 22, 200718 r to nevím, kde je čidlo teploty vody? Je to tohle v kroužku a dá se vyměnit bez vypouštění vody, práce na dvě minuty...ale s jistotou ti nemůžu říct že je to právě tohle, ještě by to mohlo být čidlo teploty nasávaného vzduchu, to je za klapkou...
Duben 22, 200718 r předpokládám, že se vyšroubuje a znovu našroubuje nějakým běžným klíčem Nářadí nepotřebuješ, je tam taková sponka, kterou jen vytáhneš, vyškubneš čidlo, dáš nový a zpátky sponku a je hotovo.
Duben 22, 200718 r Autor opravdu vytrhnout čidlo? předpokládám, že je to i čidlo co snímá teplotu na palubce a samozřejmě i pro ŘJ motoru, taky mi to někdo říkal že by to mohlo být tím, v kelly maj čidlo teploměru za 236 kč tak snad je to ono
Duben 22, 200718 r opravdu vytrhnout čidlo? předpokládám, že je to i čidlo co snímá teplotu na palubce a samozřejmě i pro ŘJ motoru, taky mi to někdo říkal že by to mohlo být tím, v kelly maj čidlo teploměru za 236 kč tak snad je to ono To čidlo má dva okruhy, jeden pro budíky a druhej pro ŘJ, takže ti budíky můžou ukazovat dobře, ale do ŘJ jdou blbosti, až to čidlo uvidíš tak ti dojde jak to tam je, je to opravdu na dvě minuty...vytáhneš takovou "závlačku" a potom to čidlo jenom vytáhneš...
Duben 22, 200718 r To čidlo má dva okruhy, jeden pro budíky a druhej pro ŘJ, takže ti budíky můžou ukazovat dobře, ale do ŘJ jdou blbosti, až to čidlo uvidíš tak ti dojde jak to tam je, je to opravdu na dvě minuty...vytáhneš takovou "závlačku" a potom to čidlo jenom vytáhneš... Přesně jak píše stihacka, drží to kromě závlačky pak už jen na těsnění. Ale než bych začal s tímto radši bych to napíchnul na komp a kromě výpisu paměti závad zkontroloval hodnoty základních čidel, to přisávání nebo váha jsou také horcí kandidáti...
Duben 23, 200718 r Autor To čidlo má dva okruhy, jeden pro budíky a druhej pro ŘJ, takže ti budíky můžou ukazovat dobře, ale do ŘJ jdou blbosti, až to čidlo uvidíš tak ti dojde jak to tam je, je to opravdu na dvě minuty...vytáhneš takovou "závlačku" a potom to čidlo jenom vytáhneš... Přesně jak píše stihacka, drží to kromě závlačky pak už jen na těsnění. Ale než bych začal s tímto radši bych to napíchnul na komp a kromě výpisu paměti závad zkontroloval hodnoty základních čidel, to přisávání nebo váha jsou také horcí kandidáti... to na compu bylo, vyměnila se lambda sonda která ukazovala zhovadilosti a jinak dobrý
Duben 23, 200718 r Jinak dobrý - tzn. že si projel měřené hodnoty podle dílenské příručky a všechny byly v mezích? Proč potom zamýšlíš výměnu teplotního čidla když ukazuje dobře?
Duben 23, 200718 r Jinak dobrý - tzn. že si projel měřené hodnoty podle dílenské příručky a všechny byly v mezích? Proč potom zamýšlíš výměnu teplotního čidla když ukazuje dobře? Tak v tom případě jestli to ukazovalo lambdu a po výměně nedošlo ke změně chování, tak to bude pravděpodobně váha, ta kolikrát neukazuje chybu, ale je v háji...
Duben 27, 200718 r Jinak dobrý - tzn. že si projel měřené hodnoty podle dílenské příručky a všechny byly v mezích? Proč potom zamýšlíš výměnu teplotního čidla když ukazuje dobře? Tak v tom případě jestli to ukazovalo lambdu a po výměně nedošlo ke změně chování, tak to bude pravděpodobně váha, ta kolikrát neukazuje chybu, ale je v háji... Jj mrkni na mě http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=17742 Pak mi to začalo za studena i chcípat a doslova všelijak blbnout. Vag napsal vadná lambda ale to bylo hned vyvráceno mechanikem. Při špatné směsi prý pak lambda háže kraviny. Zkus tu váhu a pak jestli ti nasávání všude dobře těsní.
Květen 1, 200718 r Autor Jinak dobrý - tzn. že si projel měřené hodnoty podle dílenské příručky a všechny byly v mezích? Proč potom zamýšlíš výměnu teplotního čidla když ukazuje dobře? Tak v tom případě jestli to ukazovalo lambdu a po výměně nedošlo ke změně chování, tak to bude pravděpodobně váha, ta kolikrát neukazuje chybu, ale je v háji... Jj mrkni na mě http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=17742 Pak mi to začalo za studena i chcípat a doslova všelijak blbnout. Vag napsal vadná lambda ale to bylo hned vyvráceno mechanikem. Při špatné směsi prý pak lambda háže kraviny. Zkus tu váhu a pak jestli ti nasávání všude dobře těsní. tak jsem provedl čištění klapky, váhy, mimochodem mám prasklý kroužek na čidle váhy tak ho musím koupit, a furt to dělá a furt to dělá. Čidlo teploty nepomohlo
Květen 1, 200718 r Autor no ještě mě napadá že nechám nastavit klapku, že jako jestli nezapomněla hodnotu přes tisíc otáček než se ohřeje
Květen 1, 200718 r Autor Bude to asi na 90% prasklá odbočka z té silné hadice od filtrboxu Cosby tu mám novou, samozřejmě ji zkontroluju
Květen 9, 200718 r Co takhle těsnění na sacím potrubí.Falešný sání je sviňa.To byl totiž můj problém.
Květen 20, 200718 r Autor Takže vyměněna váha, na vagu nastavena klapka. Poté jsem dost znervozněl protože si to dělalo ještě chvíli. Pak se to naučilo (asi) a teď po studeným startu drží kolem 1000 - 1100 a po chvíli jízdy klesá. Bylo fakt zajímavý, že se to ten motor i po tom nastavení klapky učil. Mimochodem rozdíl po výměně lambdy a váhy vzduchu co se týče stability motoru je hodně znát. Jeví se mi to celý takový sehranější.
Květen 20, 200718 r Takže vyměněna váha, na vagu nastavena klapka. Poté jsem dost znervozněl protože si to dělalo ještě chvíli. Pak se to naučilo (asi) a teď po studeným startu drží kolem 1000 - 1100 a po chvíli jízdy klesá. Bylo fakt zajímavý, že se to ten motor i po tom nastavení klapky učil. Mimochodem rozdíl po výměně lambdy a váhy vzduchu co se týče stability motoru je hodně znát. Jeví se mi to celý takový sehranější. No tak další úspěšně opravený, to co popisuješ je správné chování, studený asi 1100 a klesá...
Květen 21, 200718 r Autor Takže vyměněna váha, na vagu nastavena klapka. Poté jsem dost znervozněl protože si to dělalo ještě chvíli. Pak se to naučilo (asi) a teď po studeným startu drží kolem 1000 - 1100 a po chvíli jízdy klesá. Bylo fakt zajímavý, že se to ten motor i po tom nastavení klapky učil. Mimochodem rozdíl po výměně lambdy a váhy vzduchu co se týče stability motoru je hodně znát. Jeví se mi to celý takový sehranější. No tak další úspěšně opravený, to co popisuješ je správné chování, studený asi 1100 a klesá... To jo ale že to byly nervy, prachů jak sviňa a klapka nastavená a ono si to asi 10 startování za studena dělalo furt, jářku, že se na to nevykašlu. Normálně si to polítávalo a kleslo pak na 800 a tam se to tlouklo. Potom z čista jasna pohoda na studené starty. Absolutně nechápu jak ta ŘJ fachá. Ta se to normálně učí. Nebo jestli i po vymazání závad a nastavení klapky měla nějaké naučené jednotky, fakt nevím. Je to podivný, ale spokojenost že jede. To je jako s tou spojkou, jediný auto co bere nahoře. Přesednu do manželčinýho a bere normálně. Já to snesu, ovšem žena todle přesedání težce .
Květen 21, 200718 r Takže vyměněna váha, na vagu nastavena klapka. Poté jsem dost znervozněl protože si to dělalo ještě chvíli. Pak se to naučilo (asi) a teď po studeným startu drží kolem 1000 - 1100 a po chvíli jízdy klesá. Bylo fakt zajímavý, že se to ten motor i po tom nastavení klapky učil. Mimochodem rozdíl po výměně lambdy a váhy vzduchu co se týče stability motoru je hodně znát. Jeví se mi to celý takový sehranější. No tak další úspěšně opravený, to co popisuješ je správné chování, studený asi 1100 a klesá... To jo ale že to byly nervy, prachů jak sviňa a klapka nastavená a ono si to asi 10 startování za studena dělalo furt, jářku, že se na to nevykašlu. Normálně si to polítávalo a kleslo pak na 800 a tam se to tlouklo. Potom z čista jasna pohoda na studené starty. Absolutně nechápu jak ta ŘJ fachá. Ta se to normálně učí. Nebo jestli i po vymazání závad a nastavení klapky měla nějaké naučené jednotky, fakt nevím. Je to podivný, ale spokojenost že jede. To je jako s tou spojkou, jediný auto co bere nahoře. Přesednu do manželčinýho a bere normálně. Já to snesu, ovšem žena todle přesedání težce . Pokud nebyly vymazaný adaptační hodnoty, tak je to vlstně normální že to ze začátku blblo, protože se to naučilo na stav kterej byl předtím a teď když si to opravil tak tomu chvíli trvalo než se to naučilo na novej stav, s tím "učením" máš pravdu, je to tak, jednotka se učí na tvůj styl jízdy, pokud budeš jezdit v klidu tak to zas nepojede tolik nahoře a naopak, samozřejmě v omezeným rozsahu, takže bych doporučil vymazat ty hodnoty a znova učit jednotku na nový.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.