Milhausek Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 centrál je na adrese 46 - komfortní jednotka.. nespojuješ se náhodou s adresou 35 - centrální zamykání? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladzik Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 centrál je na adrese 46 - komfortní jednotka.. nespojuješ se náhodou s adresou 35 - centrální zamykání? Ahoj prosim kde se prekope jednotka na automaticke uzavreni okenek pri zamknuti auta ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 30. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2010 Nevíte někdo co znamená ve VAG-COM na adese ,,04" ta dvě okýnka s teplotou?Ta první je asi motoru a ta druhá?Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 1. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2010 Je to teplota nasáváného vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 1. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2010 Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
markyz1977 Vloženo 6. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2010 1,4 MPi 44kW 2001 Jde překodovat přístrojovka, aby nefungovala check kontrolka ? Když vyndám katík a odpojím lamdu za ním je jasný že bude furt svítit. Jak jí napořád deaktivovat nevíte někdo ? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel1978 Vloženo 8. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 Ahoj, podařilo se někomu docílit toho, aby se mu přestalo neustále rozsvěcet kontrolka motoru? Vždy vymažu chyby (viz pŕíloha) a do 100km opět rozsvícený motor. Dokáže někdo poradit? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 8. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 vyčistit vedení egr, vyčistit egr ventil, udělat základní nastavení egr.. pokud nepomůže tak egr.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel1978 Vloženo 8. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 (editace) vyčistit vedení egr, vyčistit egr ventil, udělat základní nastavení egr.. pokud nepomůže tak egr.. Ahoj, díky za radu, koukám že máš v profilu diagnostika vw group, dá se na vagu u vw passat změnit nastaveni otvirani centralu a to tak ze pri otevreni se mi otevre pouze ridic, musim zmacknout 2x abych otevrel vse, nejhorsi a to mi leze na nervy je, ze kdyz si otevru, nekam dojedu a chci vzadu otevrit, temer vzdy zapomenu na to ze nemam odemknuty cely auto a vracim se do dveri u ridice zmacknout knoflik na otevreni vsech zamku, da se toto prenastavit? Diky P.S. taky by me zajimalo jestli jde zrusit zcela sviceni kontrolky motoru na pristrojovce Editováno: 8. Listopad 2010, autor: pavel1978 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 8. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 otevírání jde zrušit, kontrolka ne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
birko2 Vloženo 13. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2010 (editace) dravím!Mam stale plroblem so servom wag mi vypisal chybu VAG-COM verze: Release 409.1-S Číslo dílu: 6Q0 423 156 AG Díl a/nebo verze: LenkhilfeKYO V958 Kódování: 10140 Číslo dílny: WSC 00000 Nalezena 1 chyba: 00816 - Power Steering Sensor (G250) 30-00 - Open or Short to B+ podotykam snímač som vymenil za druhy funkčni z druheho auta ,vymazal som chyby a stale svieti kontrolka a servo ide v nudzovom režime,oleja je dost,už som zufaly čim to može byt,snad mal niekto podobny problem a poradí........vopred dakujem !!!! Editováno: 14. Listopad 2010, autor: birko2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
birko2 Vloženo 14. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2010 (editace) nikto nemal podobny problem?? Editováno: 14. Listopad 2010, autor: birko2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Coudy Vloženo 19. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2010 16521 - rada valcu 1 - sonda 2: signal prilis maly P0137 - 35-10 - - - Sporadická 17584 - rada valcu 1: lambda-regulace za katalyzatorem - regulacni meze dosazeno P1176 - 35-10 - - - Sporadická 16686 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu P0302 - 35-10 - - - Sporadická 16500 - cidlo teploty chladici kapaliny (G62): neverohodny signal P0116 - 35-10 - - - Sporadická Čidlo teploty chladiacej kvapaliny - vymenené... Tieto problémy nastávajú, keď vonku prší, resp. pršalo... alebo je tam veľká vlhkosť... Inakšie, auto ide normálne... (( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2010 (editace) jaký máš rok výroby, popř. máš vyvěšený kabel (hodně se to tu řešilo)? edit: tak teď jsem si přečetl že už to v káblovém svazku řešíš a že je tam i odpověď . Ještě mě napadlo, jestli parkuješ venku, zda nemáš nakousaný nějaký kabel od všetečných hlodavců. Popř. projít konektory a prostříknout kontoxem. Editováno: 19. Listopad 2010, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Coudy Vloženo 19. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2010 Dal som to aj tam, aj tu... tak sa uvidí... Dúfam, že nie je neskoro... lebo osem rokov je osem rokov. (( Tak držte palce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2010 Coudy, když odpovídáš na poslední příspěvek, používej zelené tlačítko Přidat odpověď (dole) a ne tlačítko Odpovědět s citací, nebo si vysloužíš varování od moderátora. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Coudy Vloženo 20. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2010 Ďakujem, už sa to nebude opakovať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 8. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2010 Rád bych dostal nějakou informaci na jaký kanály se zaměřit pro zjištění nějakých závažných chyb - jestli nějaký jsou . Jedu se podívat na Fabii 11/2007 1.4 59kW. Zásuvka by snad měla být jako v Oct1 2000, takže i VAG 409 by měl načíst jednotky...je tomu tak? Pochopitelně jestli bude smáznutá paměť závad asi nic nenačtu, ale udělám diag hned po příjezdu ze zkušebky, tak by se eventuelně mělo něco chytit(kdyby tam něco měo být) Díky za jakýkoliv info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 8. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2010 Asi aj sam vieš že VAGom moc si nepomožeš skor a sa zameraj na ložiska kol štabiku a uloženia pred napr. Pri kupe je podstatny prvy dojem či ťa ta kara chyti. Fabia je potvora možna problem sa ukaže až doma u noveho majitela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 8. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2010 Zásuvka by snad měla být jako v Oct1 2000, takže i VAG 409 by měl načíst jednotky...je tomu tak? Pochopitelně jestli bude smáznutá paměť závad asi nic nenačtu, ale udělám diag hned po příjezdu ze zkušebky, tak by se eventuelně mělo něco chytit(kdyby tam něco měo být) Díky za jakýkoliv info. zásuvka je za odkládací schránkou, nad levým kolenem řidiče...pokud jsou chyby sporadické, tak se po smáznutí nenačtou, pokud sporadické nejsou, zase vyskočí, navíc můžeš dát test akčních členů - některé chyby se zobrazí až po jeho provedení když ti to nějakou chybu vyhodí, hodí se ti program VIS ( Vag Info System) - spoustu věcí se v něm dozvíš včetně toho, co který kód chyby znamená Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slavka Vloženo 25. Únor 2011 Sdílet Vloženo 25. Únor 2011 Chlapi při testu sondy před katem mi ukazuje při 700 otáčkách teplotu 544 stupnů a test se ani nespustí.Podle DP by tam mělo být asi 385 stupnů. To samé mi ukazuje při testu katu mělo by být 520 ale mně to ukazuje 550 a vyšší až 670 při zvýšování otáček. Chci se zeptat co měří nebo odkud se bere ta teplota? Ani sonda ani kat. neprošli testem. Jěšte přidám číslo readiness kodu 00100101. Jestli má někdo nějaký tip budu rád. dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 11. Březen 2011 Sdílet Vloženo 11. Březen 2011 Ahoj vsetci... Dnes som kukal do vagu a v elektronike1 a vo vedeni gateway K-CAN com nasiel chybu 01314,ktora nejde ani vymazat... Kto mi poradi,co s tym? Diki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alexa Vloženo 29. Březen 2011 Sdílet Vloženo 29. Březen 2011 Číslo dílu řídícího modulu: 6Y0 820 045 Komponent a/nebo - verze: Klimaanlage X0840 Kódodvání softwaru: Kód opravny: 2 Nalezeny chyby: 00819 - Vysokotlaky snimac (G65) 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky 00819 - Vysokotlaky snimac (G65) 31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky 2 Nalezeny chyby: 16785 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Prutok prilis maly P0401 - 35-00 - - 16502 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Signal prilis velky P0118 - 35-10 - - - Sporadicky Dakujem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Březen 2011 Sdílet Vloženo 30. Březen 2011 a nějaké projevy motoru?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alexa Vloženo 30. Březen 2011 Sdílet Vloženo 30. Březen 2011 Egr ventil mam zaslepen, preto ta chyba. Teplota na budikoch ukazuje rucicka drzi. Jedna sa mi hlavne o klimu,minuli rok doplnena a teraz zase nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.