Přejít na obsah

Chyby na VAG


mirecoslav

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

vyčistit vedení egr, vyčistit egr ventil, udělat základní nastavení egr.. pokud nepomůže tak egr..

Ahoj, díky za radu, koukám že máš v profilu diagnostika vw group, dá se na vagu u vw passat změnit nastaveni otvirani centralu a to tak ze pri otevreni se mi otevre pouze ridic, musim zmacknout 2x abych otevrel vse, nejhorsi a to mi leze na nervy je, ze kdyz si otevru, nekam dojedu a chci vzadu otevrit, temer vzdy zapomenu na to ze nemam odemknuty cely auto a vracim se do dveri u ridice zmacknout knoflik na otevreni vsech zamku, da se toto prenastavit?

Diky

P.S. taky by me zajimalo jestli jde zrusit zcela sviceni kontrolky motoru na pristrojovce

Editováno: , autor: pavel1978
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dravím!Mam stale plroblem so servom wag mi vypisal chybu

VAG-COM verze: Release 409.1-S

Číslo dílu: 6Q0 423 156 AG

Díl a/nebo verze: LenkhilfeKYO V958

Kódování: 10140

Číslo dílny: WSC 00000

Nalezena 1 chyba:

00816 - Power Steering Sensor (G250)

30-00 - Open or Short to B+

podotykam snímač som vymenil za druhy funkčni z druheho auta ,vymazal som chyby a stale svieti kontrolka a servo ide v nudzovom režime,oleja je dost,už som zufaly čim to može byt,snad mal niekto podobny problem a poradí........vopred dakujem !!!!

Editováno: , autor: birko2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

16521 - rada valcu 1 - sonda 2: signal prilis maly

P0137 - 35-10 - - - Sporadická

17584 - rada valcu 1: lambda-regulace za katalyzatorem - regulacni meze dosazeno

P1176 - 35-10 - - - Sporadická

16686 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu

P0302 - 35-10 - - - Sporadická

16500 - cidlo teploty chladici kapaliny (G62): neverohodny signal

P0116 - 35-10 - - - Sporadická

Čidlo teploty chladiacej kvapaliny - vymenené... Tieto problémy nastávajú, keď vonku prší, resp. pršalo... alebo je tam veľká vlhkosť... Inakšie, auto ide normálne... :(((

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jaký máš rok výroby, popř. máš vyvěšený kabel (hodně se to tu řešilo)?

edit: tak teď jsem si přečetl že už to v káblovém svazku řešíš a že je tam i odpověď ;) . Ještě mě napadlo, jestli parkuješ venku, zda nemáš nakousaný nějaký kabel od všetečných hlodavců. Popř. projít konektory a prostříknout kontoxem.

Editováno: , autor: Malta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Rád bych dostal nějakou informaci na jaký kanály se zaměřit pro zjištění nějakých závažných chyb - jestli nějaký jsou ;) . Jedu se podívat na Fabii 11/2007 1.4 59kW. Zásuvka by snad měla být jako v Oct1 2000, takže i VAG 409 by měl načíst jednotky...je tomu tak? Pochopitelně jestli bude smáznutá paměť závad asi nic nenačtu, ale udělám diag hned po příjezdu ze zkušebky, tak by se eventuelně mělo něco chytit(kdyby tam něco měo být) Díky za jakýkoliv info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zásuvka by snad měla být jako v Oct1 2000, takže i VAG 409 by měl načíst jednotky...je tomu tak? Pochopitelně jestli bude smáznutá paměť závad asi nic nenačtu, ale udělám diag hned po příjezdu ze zkušebky, tak by se eventuelně mělo něco chytit(kdyby tam něco měo být) Díky za jakýkoliv info.

zásuvka je za odkládací schránkou, nad levým kolenem řidiče...pokud jsou chyby sporadické, tak se po smáznutí nenačtou, pokud sporadické nejsou, zase vyskočí, navíc můžeš dát test akčních členů - některé chyby se zobrazí až po jeho provedení ;) když ti to nějakou chybu vyhodí, hodí se ti program VIS ( Vag Info System) - spoustu věcí se v něm dozvíš včetně toho, co který kód chyby znamená ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Chlapi při testu sondy před katem mi ukazuje při 700 otáčkách teplotu 544 stupnů a test se ani nespustí.Podle DP by tam mělo být asi 385 stupnů.

To samé mi ukazuje při testu katu mělo by být 520 ale mně to ukazuje 550 a vyšší až 670 při zvýšování otáček. Chci se zeptat co měří nebo odkud se bere ta teplota? Ani sonda ani kat. neprošli testem.

Jěšte přidám číslo readiness kodu 00100101. Jestli má někdo nějaký tip budu rád. dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Číslo dílu řídícího modulu: 6Y0 820 045

Komponent a/nebo - verze: Klimaanlage X0840

Kódodvání softwaru:

Kód opravny:

2 Nalezeny chyby:

00819 - Vysokotlaky snimac (G65)

07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky

00819 - Vysokotlaky snimac (G65)

31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky

2 Nalezeny chyby:

16785 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Prutok prilis maly

P0401 - 35-00 - -

16502 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Signal prilis velky

P0118 - 35-10 - - - Sporadicky

Dakujem za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...