Březen 30, 201114 r no vidíš už to z tebe leze , čék by tady vypisoval sáhodlouhé romány co s tím a tobě jde akorát o klimu tady máš co píše VIS
Duben 5, 201114 r Zdravim, mám problém, motor z ničeho nic nedá víc než 3200ot/min koupil jsem si kabel a diag mi hlasi VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 03E 906 033 A Komponent a/nebo - verze: 1.2l/4V SIMOS3 G00HS4672 Kódodvání softwaru: 00021 Kód opravny: WSC 13765 Dodatečná informace: TMBJY16Y343919950 SKZ7Z0C2098380 2 Nalezeny chyby: 16725 - Snimac polohy vackovych hridelu: (G40) Nesmyslny signal P0341 - 35-00 - - 18045 - Pohon datove sbernice Chybi odezva elektronickeho central.elektrickeho rozvodu P1637 - 35-00 - - Koupil jsem novy snimac vacky ale zadna zmena, nemate nekdo tip?
Duben 5, 201114 r tohle samé se stalo jednomu známemu a dělali jsme rozvody jelikož byl řetěz vytahanej a napínak vybroušenej že to prostě přeskočilo, po výměně oleje a rozvodového řetězu na 1.2HTP jezdí a vše je ok
Duben 6, 201114 r Taky mě to napadlo, protože čidlo hlasí jen málo odlišné hodnoty nez je napsané rozmezí v DP, ale ptal jsem se technika z autorizovaného servisu a ten mi říkal že rozvody se u tohohle motoru vůbec nedoporučujou měnit
Duben 6, 201114 r no dobře jestli to chápu je tam řetěz a napínací lišta ta je s plastu časem se zedře a nenapíná dost a pak to přeskočí. my jsme to dělali na tom silnějším motoru myslím že to byyl ten 47kW, anebo se mohlo stát že olej. čerpadllo je slabé a nemá tlak na dotlačení toho napínáku, nebo je sám napínak špatný, nejezdi do autor. servise a zeptej se jinde, myslím že tady na foru je někde topic co jse tomu věnuje. moc se oto nezajímám bo mám jiný motor
Duben 14, 201114 r Dobrý den, rád bych se zeptal na vaši radu ohledně posilovače řízení. Byl jsem na AVG, protože mi začala svítit kontrolka serva, když sem byl s autem na geometrii. AVG napsalo chybu 00816 a tak mi řekli v servise, že mám jen dolít hydraul. kapalinu, tak sem to udělal a opravdu přestala svítit, ale po pár dnech se opět rozsvítila. Tak sem to znovu zkontroloval jestli tam něco neuniká, ale nádržka byla plná. Někdy se mi zdá, že jde trošku ztuha, ale většinou jen když parkuji, prosím vás o radu co stím asi může být děkuji. Mám Fabia 1,9 TDI 2002 9OKw
Květen 12, 201114 r Zdravím chlapy jsem tu novej ale snad poradítě. Mám Škoda fabia rok výroby 2000. 1.4 mpi 44kw napíchl jsem to na diagnostiku wag a zobrazují se mi tyto chyby: 16 556 řada válcu 1:systém odměřování paliva:systém příliš bohatý 16 518 řada válcu 1:systém odměřování paliva: žádná aktivita 16 514 řada válcu 1:chyba v elektronickém obvodu Díky za rady Upraveno Květen 12, 201114 r od Fabia2000
Květen 13, 201114 r tipoval bych to na vadný vstřikovač na prvním válci Takže novej vstřikovací ventil?
Květen 13, 201114 r Má někdo zkušenosti s touto diagnostikou??? díky http://www.torriacars.cz/www-torriacars-cz/eshop/1-1-Autodiagnostika/2-2-Autodiagnostika-VW/5/509-V302-V-checker-profi-autodiagnostika-VW-group
Květen 15, 201114 r Zdravim,lze zjistit pres OBD2 kolik motohodin ma muj motor? taky jsou jine programy pro diagnostiku nez VAG-com? Dikes
Květen 15, 201114 r Takže novej vstřikovací ventil? ještě bych to ověřil prohozením vstřikovačů mezi sebou, zda se chyba "přestěhuje"
Květen 15, 201114 r Můj názor je ale ten že chyba s označením řada válcu 1, neznamená že to je zrovná 1.vstřikovač, zkusil bych těsnost vstřiků atd. zkus kouknout do DP, já řešil chybu 16554 taky to bylo něco s řadou valcu 1 a přehodli jsme vstřiky mezi sebou a pořád se to rozsvěcovalo a ta jedna a ta samá chyba, těsnost vstřiků byla ok. nakonec jsem zjistil že byl díravej vlnovec na výfuku vyměnil jsem a musím zaklepat ale zatím se chyba neobjevila a to jsou to už 2roky
Květen 15, 201114 r co je Dp? a prosímtě kterej je vstřík na prvním válci?pořadí... Upraveno Květen 15, 201114 r od Fabia2000
Květen 15, 201114 r DP je dílenká příručka. Jinak řada válců 1 opravdu neudává, že je vadný zrovna 1. vstřik, u Fabie to je vcelku jedna, ta má jenom jednu řadu válců, to je spíš pro víceválcové motory. Jinak vstřik prvního válce je ten vlevo když stojíš před motorem.
Květen 15, 201114 r DP je dílenká příručka. Jinak řada válců 1 opravdu neudává, že je vadný zrovna 1. vstřik, u Fabie to je vcelku jedna, ta má jenom jednu řadu válců, to je spíš pro víceválcové motory. Jinak vstřik prvního válce je ten vlevo když stojíš před motorem. díky
Květen 25, 201114 r Takže chlapy chyba nakonec byla v lambda sondě.Jestli můžu poradit nepořizovat od Auto kelly.Zítra jdu reklamovat.
Červen 3, 201114 r dneska projíždím VAGem svý auto a ejhle na adr. 09 Elektronika toto: Číslo dílu řídícího modulu: 6Q2 937 049 B Komponent a/nebo - verze: BORDNETZ-SG. 2S05 Kódodvání softwaru: 16396 Kód opravny: WSC 25852 1 Nalezeny chyby: 00907 - Regulace zatizeni pri zaberu 35-00 - - a nejde smáznout ve vis 3.0 mi nic nevypíše, setkal jste se stím někdo?
Červen 15, 201114 r Chlapy nevítě někdo mám diagnostiku V-checker 302 nevíte někdo jestli se dá zjistit skutečný stav km???dostanu se na km na palubní desce ale potřeboval bych na tom centrálním počítači??? díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.