Malta Vloženo 30. Březen 2011 Sdílet Vloženo 30. Březen 2011 no vidíš už to z tebe leze , čék by tady vypisoval sáhodlouhé romány co s tím a tobě jde akorát o klimu tady máš co píše VIS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asphalt Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 Zdravim, mám problém, motor z ničeho nic nedá víc než 3200ot/min koupil jsem si kabel a diag mi hlasi VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 03E 906 033 A Komponent a/nebo - verze: 1.2l/4V SIMOS3 G00HS4672 Kódodvání softwaru: 00021 Kód opravny: WSC 13765 Dodatečná informace: TMBJY16Y343919950 SKZ7Z0C2098380 2 Nalezeny chyby: 16725 - Snimac polohy vackovych hridelu: (G40) Nesmyslny signal P0341 - 35-00 - - 18045 - Pohon datove sbernice Chybi odezva elektronickeho central.elektrickeho rozvodu P1637 - 35-00 - - Koupil jsem novy snimac vacky ale zadna zmena, nemate nekdo tip? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 tohle samé se stalo jednomu známemu a dělali jsme rozvody jelikož byl řetěz vytahanej a napínak vybroušenej že to prostě přeskočilo, po výměně oleje a rozvodového řetězu na 1.2HTP jezdí a vše je ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asphalt Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 Taky mě to napadlo, protože čidlo hlasí jen málo odlišné hodnoty nez je napsané rozmezí v DP, ale ptal jsem se technika z autorizovaného servisu a ten mi říkal že rozvody se u tohohle motoru vůbec nedoporučujou měnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 no dobře jestli to chápu je tam řetěz a napínací lišta ta je s plastu časem se zedře a nenapíná dost a pak to přeskočí. my jsme to dělali na tom silnějším motoru myslím že to byyl ten 47kW, anebo se mohlo stát že olej. čerpadllo je slabé a nemá tlak na dotlačení toho napínáku, nebo je sám napínak špatný, nejezdi do autor. servise a zeptej se jinde, myslím že tady na foru je někde topic co jse tomu věnuje. moc se oto nezajímám bo mám jiný motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alesdaniel Vloženo 14. Duben 2011 Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 Dobrý den, rád bych se zeptal na vaši radu ohledně posilovače řízení. Byl jsem na AVG, protože mi začala svítit kontrolka serva, když sem byl s autem na geometrii. AVG napsalo chybu 00816 a tak mi řekli v servise, že mám jen dolít hydraul. kapalinu, tak sem to udělal a opravdu přestala svítit, ale po pár dnech se opět rozsvítila. Tak sem to znovu zkontroloval jestli tam něco neuniká, ale nádržka byla plná. Někdy se mi zdá, že jde trošku ztuha, ale většinou jen když parkuji, prosím vás o radu co stím asi může být děkuji. Mám Fabia 1,9 TDI 2002 9OKw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 14. Duben 2011 Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 špatný snímač úhlu natočení volantu nebo shnilé kably vedoucí k servu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k.o.z.e.l Vloženo 21. Duben 2011 Sdílet Vloženo 21. Duben 2011 uměl by mi někdo rychle najít chybu 9572 ve VISu ? Jde o Octavii II RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Duben 2011 Sdílet Vloženo 21. Duben 2011 VIS 3.0 chyba nenalezena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia2000 Vloženo 12. Květen 2011 Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 (editace) Zdravím chlapy jsem tu novej ale snad poradítě. Mám Škoda fabia rok výroby 2000. 1.4 mpi 44kw napíchl jsem to na diagnostiku wag a zobrazují se mi tyto chyby: 16 556 řada válcu 1:systém odměřování paliva:systém příliš bohatý 16 518 řada válcu 1:systém odměřování paliva: žádná aktivita 16 514 řada válcu 1:chyba v elektronickém obvodu Díky za rady Editováno: 12. Květen 2011, autor: Fabia2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 13. Květen 2011 Sdílet Vloženo 13. Květen 2011 tipoval bych to na vadný vstřikovač na prvním válci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia2000 Vloženo 13. Květen 2011 Sdílet Vloženo 13. Květen 2011 tipoval bych to na vadný vstřikovač na prvním válci Takže novej vstřikovací ventil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia2000 Vloženo 13. Květen 2011 Sdílet Vloženo 13. Květen 2011 Má někdo zkušenosti s touto diagnostikou??? díky http://www.torriacars.cz/www-torriacars-cz/eshop/1-1-Autodiagnostika/2-2-Autodiagnostika-VW/5/509-V302-V-checker-profi-autodiagnostika-VW-group Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
diselmilka Vloženo 15. Květen 2011 Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 Zdravim,lze zjistit pres OBD2 kolik motohodin ma muj motor? taky jsou jine programy pro diagnostiku nez VAG-com? Dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 15. Květen 2011 Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 Len na servočerpadle možeš pozrieť na motore nie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Květen 2011 Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 Takže novej vstřikovací ventil? ještě bych to ověřil prohozením vstřikovačů mezi sebou, zda se chyba "přestěhuje" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 15. Květen 2011 Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 Můj názor je ale ten že chyba s označením řada válcu 1, neznamená že to je zrovná 1.vstřikovač, zkusil bych těsnost vstřiků atd. zkus kouknout do DP, já řešil chybu 16554 taky to bylo něco s řadou valcu 1 a přehodli jsme vstřiky mezi sebou a pořád se to rozsvěcovalo a ta jedna a ta samá chyba, těsnost vstřiků byla ok. nakonec jsem zjistil že byl díravej vlnovec na výfuku vyměnil jsem a musím zaklepat ale zatím se chyba neobjevila a to jsou to už 2roky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia2000 Vloženo 15. Květen 2011 Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 (editace) co je Dp? a prosímtě kterej je vstřík na prvním válci?pořadí... Editováno: 15. Květen 2011, autor: Fabia2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 15. Květen 2011 Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 DP je dílenká příručka. Jinak řada válců 1 opravdu neudává, že je vadný zrovna 1. vstřik, u Fabie to je vcelku jedna, ta má jenom jednu řadu válců, to je spíš pro víceválcové motory. Jinak vstřik prvního válce je ten vlevo když stojíš před motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia2000 Vloženo 15. Květen 2011 Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 DP je dílenká příručka. Jinak řada válců 1 opravdu neudává, že je vadný zrovna 1. vstřik, u Fabie to je vcelku jedna, ta má jenom jednu řadu válců, to je spíš pro víceválcové motory. Jinak vstřik prvního válce je ten vlevo když stojíš před motorem. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia2000 Vloženo 25. Květen 2011 Sdílet Vloženo 25. Květen 2011 Takže chlapy chyba nakonec byla v lambda sondě.Jestli můžu poradit nepořizovat od Auto kelly.Zítra jdu reklamovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 nejsi první co slyším že v autokelly měli vadnou lambda sondu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 3. Červen 2011 Sdílet Vloženo 3. Červen 2011 dneska projíždím VAGem svý auto a ejhle na adr. 09 Elektronika toto: Číslo dílu řídícího modulu: 6Q2 937 049 B Komponent a/nebo - verze: BORDNETZ-SG. 2S05 Kódodvání softwaru: 16396 Kód opravny: WSC 25852 1 Nalezeny chyby: 00907 - Regulace zatizeni pri zaberu 35-00 - - a nejde smáznout ve vis 3.0 mi nic nevypíše, setkal jste se stím někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia2000 Vloženo 15. Červen 2011 Sdílet Vloženo 15. Červen 2011 Chlapy nevítě někdo mám diagnostiku V-checker 302 nevíte někdo jestli se dá zjistit skutečný stav km???dostanu se na km na palubní desce ale potřeboval bych na tom centrálním počítači??? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 15. Červen 2011 Sdílet Vloženo 15. Červen 2011 A u akeho auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.