cermo7 Vloženo 5. Červen 2012 Sdílet Vloženo 5. Červen 2012 Dobry. Mam problem s imobilizerom na Fabii 1,4mpi 50kW, 2002. Diagnostika vypisala ze je prilis slaby signal. Vedel by mi niekto s tym pomoct? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cermo7 Vloženo 5. Červen 2012 Sdílet Vloženo 5. Červen 2012 Dobry. Mam problem s imobilizerom na Fabii 1,4mpi 50kW, 2002. Diagnostika vypisala ze je prilis slaby signal. Vedel by mi niekto s tym pomoct? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sturgeon Vloženo 7. Červen 2012 Sdílet Vloženo 7. Červen 2012 Měl by to dělat kablík co vede ze snímacího kroužku na spínačce do budíků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 27. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2012 VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Model: 6Y - Skoda Fabia Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69 Adresa 09 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Q0 937 049 D Komponent: 0000 BN-SG. 1S34 Kódování: 25610 Opravna #: WSC 19300 1 Nalezeny chyby: 01314 - rid.jedn. motoru 49-10 - bez komunikace - Sporadicky Přeskoč adresu 15-Airbagy Adresa 17 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Y0 920 860 M Komponent: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07 Kódování: 00102 Opravna #: WSC 20320 TMBJY46Y443922485 SKZ7Z0C2099869 1 Nalezeny chyby: 01314 - rid.jedn. motoru 49-10 - bez komunikace - Sporadicky Adresa 19 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6N0 909 901 Komponent: 003A GATEWAY CAN 1S34 Kódování: 00012 Opravna #: WSC 19300 1 Nalezeny chyby: 01314 - rid.jedn. motoru 49-10 - bez komunikace - Sporadicky Adresa 44 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Q0 423 156 R Komponent: LenkhilfeKYO V913 Kódování: 10140 Opravna #: WSC 13765 1 Nalezeny chyby: 01314 - rid.jedn. motoru 49-10 - bez komunikace - Sporadicky Adresa 46 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Q0 959 433 H Komponent: 2Q Komfortgerát 0002 Kódování: 00067 Opravna #: WSC 13765 0 Nalezeny chyby: Konec ------------------------------------------------------- Jaktože mám tolik jednotek bez komunikace? Že by protože zrovna tyhle nemám, nějak se mi to nezdá. Klíček jsem měl v druhé poloze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 27. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2012 (editace) To jako nemáš servo a digitální palubovku? Problém bych viděl v tom kabelu nebo softu. Editováno: 27. Červenec 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 27. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2012 Používám černý KKL z aukra, ale myslím že je dobrý. Dělal jsem z něj zakladní nastavení škrtící klapky a nikdy jsem neměl s ním žadné problémy. Až na to že to zobrazuje bez komunikace při autoscanu. Soft mám Vag-com 304. Co mám dělat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 27. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2012 (editace) Nevím já používám Hex-Can a soft VCDS 10.6.5. Na Fabii s KKL kabelem? Při tom nastavení klapky si mazal i adaptační hodnoty? Editováno: 27. Červenec 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 27. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2012 jj dělal, dal jsem příslušný kanal v nastavení hodnot kliknul na adptovat, zobrazilo se mi zelene políčko a frčelo to jako fík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 28. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2012 Skus načíst jednotky, každou zvlášť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 Tak jendotky jdou v pohodě načíst každá zvlášt, komunikujou v pohodě, ale pořád mi to píše tyhle chybové hlášky. Jediné co mě napadá, že jsem cca před měsícem a půl dodělával k neorigo DO blinkry, ale vše jsem udělal podle návodu a vše funguje jak má. Jsou tam ochrané diody, a když jsem to pájel tak konektor jsem měl odpojený. Nevím jak se toho zbavit :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janko Sokol Vloženo 16. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2012 Ja mam 1.4 16V HTP 2002 75kW a tiež mi šklbe s motorom a je lenive a vykon ja tiez slaby. Otacky na volnobehu mi kolíšu v rozmedzí 7 až 11 tis.ot, pricom normal je 10 tis. ot stabilnych. Motor zacne mať normalny chod az nad 25 tis.ot. Niekedy sa stane na križovatke že mi skape motor a nenastartujem :/ az po niekolkych minutach a pokusoch. ZATIAL NEMAM RIESENIE :/ :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janko Sokol Vloženo 16. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2012 Dobry. Mam problem s imobilizerom na Fabii 1,4mpi 50kW, 2002. Diagnostika vypisala ze je prilis slaby signal. Vedel by mi niekto s tym pomoct? Dakujem Ja mam 1.4 16V HTP 2002 75kW a ten isty problem s IMMOM , kablik (4,50€) + robota to nebude zbytocne vyhodene prachy . Pobucham po pristrojovke pri citani kluca a IMMO naskoci , Chyba je v pristrojovke , idem ju vymenit, lebo som skusal druhu pristrojovku a problem zmizol. Len potrebujes manika co vie konfigurovat elektroniku cez Vag Commander a koli jednemu autu sa to uciť nebudem tak si radsej zaplatim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 17. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2012 (editace) Otacky na volnobehu mi kolíšu v rozmedzí 7 až 11 tis.ot, pricom normal je 10 tis. ot stabilnych. Motor zacne mať normalny chod az nad 25 tis.ot.No 25 TISÍC OTÁČEK NA FABII TO BY BYL ŘÁDNY FRMOL, TO BY SI SE ASI JMENOVAL NIKI LAUDA. Editováno: 17. Srpen 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 18. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2012 Janko, nech si vyčíst pamět závad. Pravděpodobně bude zlý EGR ventil a při té příležitosti si nech vyčistit škrtící klapku, uvidiš že to bude lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alias116 Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 Zdravím mám už půl roku (tak dlouho mám tohle auto ) problém s chybou 1 Nalezeny chyby: 17559 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 1 Nedosazena mez chude smesi P1151 - 35-00 - - fabia combi r.v.2001 1.4 55kw 16V 155000km chyba smazána už 7 krát ( vždy vydrželo bez chyby do 200km od smazani teď ani ne 20km a kontrolka check ->auto je pak zdechlé jak by táhlo kamion ) poradíte na jake pojistky či co jineho si mohu doma v garaži zkontrolovat ? ten papír s chybou a možné příčiny jsem již čelt , lambdy OK ,vyfuk asi ok , před touhle chybou se mi jednou zobrazila 16786 pak již ne jake maji být blok naměřených hodnot 074 a 075 ?díky za reakce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 Neříkám že to bude ono, ale jednomu to u nás psalo takové pitominy když měl ucpaný katalyzátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alias116 Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 Neříkám že to bude ono, ale jednomu to u nás psalo takové pitominy když měl ucpaný katalyzátor. no vyzkouším , jak ho pročistit ? :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 (editace) Už mám čas dohledám to v dílenské příručce. Mrkni do dílenské příručky, je tam víc možnosti. Ten kat to nebude, chtělo by změřit tlak paliva. Editováno: 1. Září 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikeee3nec Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 Dobrý den, prosil bych o radu ohledne chyby na VAGu. Pise mi to Ventil AGR (N18) Zkrat ke kostre. Pali mi to pojistku c.7 (servorizeni, elektronika motoru). Rozdelal jsem kabelovy svazek ke AGR ventilu, prosel kabely ale vypadaji OK. Mohlo by to zpusobovat nejake spatne ukostreni v motor. prostoru? Dik za rady a napady. (Servis beru jako posledni moznost) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 Napiš číslo chyby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikeee3nec Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 17809 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Láďa M. Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Zdravím dělal jsem diagnostiku na autě a mám tyto chyby: Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 036 906 034 BL Komponent: MARELLI 4LV 3389 Kódování: 00031 Opravna #: WSC 13765 TMBNC46Y5Y3080746 SKZ7Z0Y0574631 5 Nalezeny chyby: 18057 - Pohon datove sbernice Chybi odezva rid.jednotky ABS P1649 - 35-00 - - 17526 - rada 1 -sonda 2: topny okruh Preruseni P1118 - 35-00 - - 17524 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Preruseni P1116 - 35-00 - - 17513 - rada 1 -sonda 2: topny okruh Zkrat na plus P1105 - 35-00 - - 17604 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Elektricka zavada P1196 - 35-00 - - Readiness: 1010 0101 Tu první chybu nevím asi špatný kontakt a ty poslední jsou asi špatné lambda sondy myslím, že obě je to tak? Děkuji za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Dobrý den, prosil bych o radu ohledne chyby na VAGu. Pise mi to Ventil AGR (N18) Zkrat ke kostre. Pali mi to pojistku c.7 (servorizeni, elektronika motoru). Rozdelal jsem kabelovy svazek ke AGR ventilu, prosel kabely ale vypadaji OK. Mohlo by to zpusobovat nejake spatne ukostreni v motor. prostoru? Dik za rady a napady. (Servis beru jako posledni moznost) ne to ti bude způsobovat samotný EGR ventil, pomůže jedině výměna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikeee3nec Vloženo 4. Září 2012 Sdílet Vloženo 4. Září 2012 ne to ti bude způsobovat samotný EGR ventil, pomůže jedině výměna je ale zajimave, ze kdyz odpojim kabel od egr, dam novou pojistku a otocim klickem do polohy 1 tak to okamzite vyskratuje. Cekal bych, ze to bude zkratovat jen pri zapojenem EGR, pokud by byla chyba v nem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 4. Září 2012 Sdílet Vloženo 4. Září 2012 Tak jsi si odpověděl sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.