Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Nikto nic?

  • 2 týdny později...

Ahoj kluci, tohle mi vypsala diagnostika, nevíte někdo co by tó mohlo dělat? auto jede normálně, žadné změny během jízdy se neprojevují. Najeto je 132000 km.

17559 - rada valcu 1 - prizpusob. smesi rozsah 1: meze chude smesi nedosazeno

P1151 - 35-00 - -

16804 - rada valcu 1: katalyzatorovy system - mala ucinnost

P0420 - 35-00 - -

Co lambdy?

  • 4 týdny později...
Zdar všichni. Mám prosbu. Napíchnul jsem octu na vag a napsalo mi to tohle:

Adresa 01 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 038 906 018 GM

Komponent: G200SG 2162

Kódování: 00002

Opravna #: WSC 31480

1 Nalezeny chyby:

01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru

27-00 - nesmyslny signal

Readiness: N/A

Ve VISU jsem si našel, že to může bát zkrat, přerušené vedení, vadný alternátor nebo regulátor dobíjení. Jenže nedávno byl alternátor měněný, dráty zkontrolovaný, kontakty očištěný a celkově proměřený a vše ok. Nemáte někdo zkušenost, čím by to mohlo být? Eventuelně co je to ta svorka DF?

Resil jsem ted stejny problem na passatu B4, sel jsem po kabeu od DF az ke konektoru na prevodovce a nic jsem nenasel , ale po vytahnuti kabeloveho svazku z uchytu jsem zjistil ze kabely od konektoru vedouci do svazku jsou prodrene a nejspis se skratovavaly. Nebylo to vubec videt az kdyz jsem skutecne odtahl svazek od prevodovky a odmotal kousek izolace. Tak to snad nekomu pomuze.

  • 2 týdny později...

16786 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Prutok prilis velky

co by dle této chyby mohlo být špatné, na co bych se měl podívat a co opravit?

To se mi stalo taky. Prodrene a zkratovane kabely ale tady to asi bude zasekli ventil zpetneho vedeni vyfuk plynu... :p

Chlapci, kupim VAG kabel na fabiu ...USB. Ak niekto máte ozvite sa...najlepsie MT, BB, ZA...Dík :feve: :feve:

Ja mám kábel s tejto firmy a som spokojný.Majú zastúpenie myslím v Čadci ale skús tam zavolať alebo email :palec2:

http://www.mtaplus.cz/

Dík Vikino, pozeral som na stránku, ale ako kontakt na Slovensku je uvedený Tvrdošín...písal si Čadca a ja by som tam mal mať cestu. Nevieš náhodou či to tam tiež nie je?? Dík :feve:

Možno som si to poplietol vieš mne sa už dosť vecí pletie :wallbash:

Ale veď tam napíš a za 2-3 dni máš kábel doma alebo behni do toho Tvrdošína veď to z Čadce nie je tak daleko urobíš si výlet :p:palec2:

Jasne , ved to neva...objednám to...Dík :feve:

  • 3 týdny později...

Zdravim vsechny, dnes se mi na FI 1,2HTP rozblikala kontrolka baterie. Udelal jsem test VAGem a vypadla mi chyba 01117, Signál zatížení pro svorku DF alternátoru - nesmyslný signál. Ve VISu jsou mozne priciny Altik, regulator napajeni atd... Nemuze to byt treba ze mi uplne odesla baterie? Napeti tam bylo 11,9 a pak to slo dost rapidne dolu. Behem zkusebni jizdy mi vypadl posilovac/rozsvitily se bagy atd... Poradte pls jestli mam koupit novou baterku (puvodni ma 5 let) a pak to zkusit, nebo to rovnou odvezt do servisu?

PS: ve ctvrtek manzelce ukrali penezenku i s dokladama od auta a dneska tohle...

x-x-x-x-x

oprava: ted jsem si precetl par prispevku vyse... Takze to bude asi lepsi hodit rovnou do servisu, co?

Upraveno od Crake

Crake : zober hustomer a odmeraj hustotu kyseliny v jednotlivych clankoch.

hned zistis, ci nie je niektory clanok K.O.

a hned by si vedel, ci treba novu baterku !

nespekuluj, ale meraj !

;)

Takze u mne uz je zahada vyresena... CHcipnul mi alternator, neslo z nej ani kapku elektriky takze bude zitra vymenen v servisu... :(

Edit: ted jsem si ho privezl... Altik je tam ted od Valea + nova baterie...Cela ta sranda 16600,- CZK :(:wacko::ble

Upraveno od Crake

  • 2 týdny později...

zdravím,chci se zeptat,jestli když se provádí diagnostika ,tak jestli mít nastartováno,nebo to není potřeba.děkuji.

stačí zapnuté zapalování, pokud provádíš některé testy nebo měřené hodnoty, tak i nastartováno - dle DP

Zdravim,

jen bych se chtel zeptat na to jak testujete Autoscanem Fabii r.v. O1. Mam VagCom 304Cz a v autoscanu Fabie neni... Davate tedy taky All models to 2002? A kontroluje mi to 9 adres... to je taky v poradku? vis priloha

Jo a mam kabel USB tady na foru koupeny...

posledni otazka. Da se aktivovat pres tento kabel stahovani oken na dalku?

tot zatim vse. Studuji stale VIS

diky vsem

Můžete si to nastavit v textovém dokumentu Auto scan. viz.příloha.

VAG.doc

Upraveno od rokane

Môžeš to popísať presnejšie ako to zmeniť?

Dúfam že som na to došiel: treba si otvoriť VAG a dopísať to do txt dokumentu. Zajtra vyskúšam.

Upraveno od vikino1

Môžeš to popísať presnejšie ako to zmeniť?

Dúfam že som na to došiel: treba si otvoriť VAG a dopísať to do txt dokumentu. Zajtra vyskúšam.

ano,ve složce kde je vag-com je textový dokument autoscan a tam jsem to vložil.přikládám print screen.doc1.doc

Tak som to urobil aj ja ale dal som to na posledné miesto .Tú G1 tam už ale má nejaký VW dúfam,že to vadiť nebude.

chlapci stále mě trápí tento problém, nevíte co s tím?

17559 - rada valcu 1 - prizpusob. smesi rozsah 1: meze chude smesi nedosazeno

P1151 - 35-00 - -

16804 - rada valcu 1: katalyzatorovy system - mala ucinnost

Hledám někoho kdo má VAG ve Frýdku-Místku mám problém s LED kou ve dveřích (pořád svítí) jinak vše funguje jak má (konzultováno s jinými na tomto servru) a s určitosti nevím jestli mi vyhřívají zpětné zrcátka

Díky za pomoc

  • 3 týdny později...

Pozdravujem,

mám Fabiu 1,2./47kW/2004+CIMBU. najazdené 53000 km.

Denne pravidelne dochádzam do práce 60km po okreske, 80-90km/hod., podľa premávky.

Asi pred 1,5 mesiacom som zbadal zvýšenú spotrebu asi o 0,6l/100.

Prestal mi fungovať tempomat, po niekoľkých dňoch sa ale činnosť obnovila - sama od seba a funguje.

Predvčerom mi začala svietiť kontrolka - kontrola elektroniky motora.

Napriek tomu, auti funguje normálne (až na tú spotrebu).

Dnes som bol v servise a zistili túto závadu.

16555 rada válcú 1: systém dávkování paliva, Systém příliš chudý, sporadická, P0171-35

(O zvýšenej spotrebe som ich pred kontrolou informoval).

Závadu vymazali a krútili hlavami, nechápali, že spotreba je vyššia, mala by byť údajne práve nižšia.

Po vymazaní sa auti chová tak, že spotreba na dennej trase výrazne klesla. Porovnávam palubný PC.

Je to možné, aby vymazanie uvedenej závady (zhasnutie kontrolky) ovplyvnili spotrebu?

Vyzerá to na nejakú ducharinu.

Na pondelok ma opätovne pozvali do servisu na kontrolu.

Môže mi prosím niekto vysvetliť príčiny uvedenej závady?

Jeden kolega tu už túto závadu uviedol, ale nikto mu neodpovedal.

Ďakujem

Tak som tu zase, dnes opäť vypadol tempomat - nefunguje.

Zdá sa, že auti ide normálne.

Kontrolka nesvieti...

Poraďte prosím.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.