Publikováno Prosinec 11, 200618 r Nevi nekdo jaky je predepsany interval vymeny rozvodaku pro 2.0 mpi / 85kw? Kdyz jsem se pri posledni prohlidce v 75000 km ptal, tak mi to v autorizovanem servisu nikdo nebyl schopen rict, jen me ujistovali, ze se to urcite pri kazde prohlidce kontroluje, cemuz teda moc neverim.
Prosinec 12, 200618 r Nesmysl, to by jsi pak mohl olej měnit co 10tkm, svíčky co 40tkm, filtr co půl roku a tak bych mohl pokračovat. Trošku zbytečné nemyslíš. Já se držím servisního plánu, zatím se mi to vždy vyplatilo.
Prosinec 12, 200618 r Musím souhlasit s Pavou...uznávám,že roztrženej rozvoďák je hrozná věc ale zase ne třeba to tak přehánět a měnit rozvody v 60tis. Podlě mě je dobré to občas zkontrolovat. Ale rozhodně bych neměnil při 60tis. Osobně mám najeto 83tis a rozvody jsem ještě neděl..koukal jsem na řemeny a jsou stále naplé a nelítají...ještě musím zkontrolvat kladky...
Prosinec 12, 200618 r a kolik vubec stoji novy rozvody? nevím to přesně tak doufám,že mě někdo opraví...ale origo servis tak do 10tis....
Prosinec 12, 200618 r a kolik vubec stoji novy rozvody? Original servis Skoda Original rozvody = 7000 Kc + prace = asi 2000 Kc Bez original rozvody = 4560 Kc
Prosinec 13, 200618 r co myslis tym bez original rozvody? odporucate robit vymenu rozvodov len v autorizovanom skoda servise?
Prosinec 13, 200618 r Souhlas s Lugem, cena za rozvody v autorizovaném servisu Škoda do 10 tKč. Výhodou je záruka a originální náhradní díly. Nějaký garážista, když něco po*ere, bude se při pozdější reklamaci vzhledem ke škodě, která může na motoru vzniknout kroutit jako had.
Prosinec 13, 200618 r Nesmysl, to by jsi pak mohl olej měnit co 10tkm, svíčky co 40tkm, filtr co půl roku a tak bych mohl pokračovat. Trošku zbytečné nemyslíš. Já se držím servisního plánu, zatím se mi to vždy vyplatilo. Rikam, je to kazdeho vec, rozvody po 90tis.km a lepsi po 60tis.km. Skodovka uvedi, ze by se olej mel spravne menit kazdy rok, ale kdyz nenajedu za rok 15tis.km, tak to prece menit nebudu. Beztak po roce na display naskoci service, pak se to vymaze a jezdi se dal az do 15tis.
Prosinec 13, 200618 r co myslis tym bez original rozvody?odporucate robit vymenu rozvodov len v autorizovanom skoda servise? pokud chces, mas jako zakaznik moznost si vybrat, jestli chce originalni dily skoda nebo neoriginalni dily, ale je to uplne stejny, protoze skodopvka si da jen na ten samy rozvodak svoje logo.
Prosinec 13, 200618 r No olej bych v motoru víc jak rok nebo 15 000km nenechával... Jinak s těma origo dílama, kupříkladu spojka, jakej je rozdíl mezu spojkovou sadou Sachs a spojkovou sadou Sachs s nápisem Škoda na krabici? Žádnej, jen ta Škodovácká je dražší...
Prosinec 13, 200618 r To máš pravdu, ale konkrétně u těch rozvodů nevím, která firma je dělá pro škodovku. Výrobců bude určitě více, někteří lepší, jiní horší. Nějaký garážník z důvodu super ceny tam narve nějakou ne zrovna dobrou sadu a na problém je zaděláno. U škodovky je kvalita v rámci možností zaručena, včetně jistoty kvalitního náhradního dílu.
Prosinec 13, 200618 r S tím máš pravdu, já osobně kupuju jen řemeny Gates nebo Continental, kladky SKF. Když vidím co se taky prodává a odkuď to je dílo kolikrát...
Prosinec 15, 200618 r Menil jsem rozvody, rozvodak jsem kupoval zn. GOOD YEARa kladky byly taky od nejake zname nemecke fabriky
Prosinec 15, 200618 r No olej bych v motoru víc jak rok nebo 15 000km nenechával...Jinak s těma origo dílama, kupříkladu spojka, jakej je rozdíl mezu spojkovou sadou Sachs a spojkovou sadou Sachs s nápisem Škoda na krabici? Žádnej, jen ta Škodovácká je dražší... Presne tak, skodovka to ma predrazeny ty nahradni dily (fuj :-), ale zase, kdyz chcete menit celozivotni dily napr. pistni krouzky nebo tesneni pod hlavou, tak je nejhlepsi si tam dat originalni dily skoda, radeji vrazit do takovych veci prachy, mate jistotu, ze se vam to snad nevy...e. :-)
Prosinec 15, 200618 r Nevi nekdo jaky je predepsany interval vymeny rozvodaku pro 2.0 mpi / 85kw? Kdyz jsem se pri posledni prohlidce v 75000 km ptal, tak mi to v autorizovanem servisu nikdo nebyl schopen rict, jen me ujistovali, ze se to urcite pri kazde prohlidce kontroluje, cemuz teda moc neverim. Meni se po 90tis.km, ale lepsi je vymenit ho v 60tis.km! Nesmysl, to by jsi pak mohl olej měnit co 10tkm, svíčky co 40tkm, filtr co půl roku a tak bych mohl pokračovat. Trošku zbytečné nemyslíš. Já se držím servisního plánu, zatím se mi to vždy vyplatilo. olej po 15tis. km lepe po 10tis. km vzduchový filtr po 60tis. km nejlepe po 30tis. km svicky po 60tis. km nejlepe po 30tis. km rozvody po 90tis. km nejlepe po 60 tis. km (jen rada)
Prosinec 15, 200618 r Olej Shell Helix 5w40+ olejový filtr+ pylový filtr měním po 15 000km, vzduchový filtr po 30 000km, svíčky po 60 000km, brzdovka co dva roky, na olej v převodovce a palivák se chytám (:
Prosinec 16, 200618 r Chlapi jak tady čtu o tom rozvoďáku tak musím říct, že ten můj hodně přesluhuje. mam nalítáno 117 litrů a v autorizovaným servisu mi řekli, že je do 120 čas, že se mění na tom mím autě ve 120 tisících. Ale zase můj táta má najeto cca150 tisíc, je to služební auto, servisováno v autorizovaném servisu bez ohledu na cenu. A co vím tak rozvoďák neměnili na 100%. Ale už jsem říkal, že bych ho měl asi vyměnit
Prosinec 16, 200618 r Rozvody s řemenem obvykle přežívají celé auto, proto u správně navrženého benzínového motoru s klidným chodem a malými pasivními odpory není ani stanoven servisní interval. U té 1,4 jde evidentně o nějakou vadnou sérii kladek, což je od škodovky sviňárna, že na to prdí. Ano riziko poruchy je tím mírně zvýšené, ale měnit kvůli tomu předčasně celé rozvody není zcela adekvátní. Celá chyba může být i v konstrukci té kladky, nebo jejím poddimenzování, to pak riziko nesníží ani výměna. Je to jako s žárovkou H7, můžeš měnit jak chceš a stejně nevíš dne ani hodiny... Osobně aspoň jednou ročně shodím vzducháč a pak ten horní plastový kryt řemenu - jde to udělat prakticky bez jakéhokoliv nástroje, zatím byl vždy jak nový (mám ovšem najeto jen 50tkm). Taky to chce poslouchat motor a nebrat na lehkou váhu změny jeho zvuku.
Prosinec 16, 200618 r Rozvody s řemenem obvykle přežívají celé auto, proto u správně navrženého benzínového motoru s klidným chodem a malými pasivními odpory není ani stanoven servisní interval. U té 1,4 jde evidentně o nějakou vadnou sérii kladek, což je od škodovky sviňárna, že na to prdí. Ano riziko poruchy je tím mírně zvýšené, ale měnit kvůli tomu předčasně celé rozvody není zcela adekvátní. Celá chyba může být i v konstrukci té kladky, nebo jejím poddimenzování, to pak riziko nesníží ani výměna. Je to jako s žárovkou H7, můžeš měnit jak chceš a stejně nevíš dne ani hodiny...Osobně aspoň jednou ročně shodím vzducháč a pak ten horní plastový kryt řemenu - jde to udělat prakticky bez jakéhokoliv nástroje, zatím byl vždy jak nový (mám ovšem najeto jen 50tkm). Taky to chce poslouchat motor a nebrat na lehkou váhu změny jeho zvuku. Carlo, jako vždy perfektní
Prosinec 16, 200618 r Měl bych dotaz k té kontrole rozvodu....taky na mě koukám stylem jak popisoval Carlo..ale je nějaká možnost kouknout na to jak vypadají kladky? Nebo to vyžaduje už moc velkou demontáž ?
Prosinec 16, 200618 r Tak stěmi rozvody výměna 90.tis. a pak po 30 - 60.tis. mají to skoro všechny servisi co vím takle od kolegu automechaniků a ty žárovky praskají kvůli podpětí a přepětí je to hold vše elektronika,měl jsem 120l,favorita a feldu a tam sem je měnil jen zdůvodu že měli už nižší svitivost mam těd roomstra tak jsem zvědav kdy praskne první.to je teď u všech škodovek fábií,octavie,superba a roomstra.Většinou stačí koupit naše narvy vydží stejně jako ty cizí naše jsou levnější,a stím praskáním to je i u cizích mam v praci iveco a tam praskaj jako prd tak někdy 2 do měsíce.
Prosinec 16, 200618 r Tak stěmi rozvody výměna 90.tis. a pak po 30 - 60.tis. mají to skoro všechny servisi co vím takle od kolegu automechaniků a ty žárovky praskají kvůli podpětí a přepětí je to hold vše elektronika,měl jsem 120l,favorita a feldu a tam sem je měnil jen zdůvodu že měli už nižší svitivost mam těd roomstra tak jsem zvědav kdy praskne první.to je teď u všech škodovek fábií,octavie,superba a roomstra.Většinou stačí koupit naše narvy vydží stejně jako ty cizí naše jsou levnější,a stím praskáním to je i u cizích mam v praci iveco a tam praskaj jako prd tak někdy 2 do měsíce. Ty žárovky byly zmíněny jako příklad, tohle téma je o rozvodech. Raději než o žárovkách, piš bez chyb.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.