najmis Vloženo 30. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2007 JJ. Jak rychleji pustím spojku při přezazování, ať řadím nahoru či dolů a nenechám ji takový lehký prokluz, tak mi v tom taky dost třískne. To bych viděl na ty vůle v té spojce na hřídeli. Ale dělá to POUZE při řazení, né při přidání a ubrání plynu. Ještě k tomu dunění při 1500. Jak jsem měl vzduch. vložku KN, tak se mi zdal ten motor živější ale dunivější. Možná to bylo i tím, že mezi vzuchovou vložkou a obalem byla fuga. Prostě ty dvě pacičky na obalu byly nějak vytlačené a jak se sešrouboval vzducháč celý do kupy, tak tam byla fuga po obvodě 1- 2 mm. Přisávalo to falešný vzduch a možná i dunělo. Sítko na váze bylo celé zajebané od mušek a prachu. KN vložku jsem vyhodil, filtr po obvodě utěsnil a je klid. K tomu bouchání...je to docela blbá závada,protože sundávat převodovku,spojku a pak zjistit že to třeba není ono... taky mě napadlo jestli to třeba není v převodovce...hodně se tady psalo že podobné bouchání dělají matice na poloosách..neměnil jsi je..? Jinak filtr jsem dával novej nějak na začátku co se auto zprovoznilo a právě si nejsem jistej ale myslím že to nedělalo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 30. Duben 2007 Sdílet Vloženo 30. Duben 2007 No do tisicihranu na lamele moc nevidim , to uz je na me trosku moc, co se tyka cvakani tak sem se s tim taky nesetkal....kazdopadne dunivy zvuk si pamatuju jen jednou a to kdyz se mi nejak povolila objímka na jednom spoji ve vyfukovém vedení, ale tak blbe ze dunelo jen v nizkém spektru otacek, a od toho se cely vyfuk nejak kouzelne chvej a znelo to jak klice kdyz cinkas...ale to asi nebude tvuj problem. P.S myslim ze to byla ta stredni cast vyfuku (resp. vedení), terminologii moc neovladam, prece jenom jsem ridic uzivatel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 A ten vyfuk co tam mas? Ten je cely z RS? nemuze to byt treby tim? Ze by mel pri nizsich otackach motoru moc veliky odpor a dusil se motor a projevovalo se to dunivym zvukem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 1. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 A ten vyfuk co tam mas?Ten je cely z RS? nemuze to byt treby tim? Ze by mel pri nizsich otackach motoru moc veliky odpor a dusil se motor a projevovalo se to dunivym zvukem? no výfuk jsem dával RS...středový díl,který má normálně PD sem vyhodil páč RS ho nemá..muže to někde kolem převlečné spojky podfukovat..to je možný,ale že by bránil splodinám....???spíš myslím že je víc pruchozí než normální..má taky větší pruměr..jen od turba po kat sem nechal puvodní potrubí...je v nich rozdíl 5 mm muže to nějak vadit...?ale jde to z menšího pruměru na větší(smer splodin).. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 2. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2007 nikdo nic...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gosh Vloženo 23. Září 2010 Sdílet Vloženo 23. Září 2010 Mám podobný pocit u F1 Combi 1,9TDI motor ATD. Taky mi pripada ze do 2000tis/ot to auto nejak moc duni a nejede. Samozrejmne po nem nechci aby od 1500ot vystrelilo jako z praku ale na diesel mi prijde tak nejak uduseny. Nehledne na to ze pri 90km/h toci na 5ku 1750ot/min a i pri konstantni rychlosti na tempomat mi pripada jako by se ten motor trapil a duni. Auto ma za 5let najeto 53000km, coz nasvědčuje tomu ze se s tim jezdilo malo a asi i dost kratke trasy po meste. Má Fabie 1 dvouhomtnostní setvák? Nemůže tento být na cestě do věčných lovišt a jak to případně ověřit? Nedávno jsem zaslepil EGR, kvůli tomu že udajně v nižších otáčkách lépe pojede, ale rozdíl jsem nezpozoroval. Jinak všechny filtry a olej jsou krátce po výměně (cca. 500km) Vy co mate F1 1,9TDI jak se vám zdá motor mezi 1500-2000tis./ot? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 23. Září 2010 Sdílet Vloženo 23. Září 2010 Přátelé okřídleného šípu, taktéž vlastním 1.9 TDI 74kW. Po městě jezdím jezdím, když to jde 50 na čtverku (tachometrově 55). Je to kolem těch 1500 otáček. Jemná práce s plynem. Ten motor musí pracovat klidně, pak je to v pořádku. V okamžiku, kdy se mění podmímky a je zapotřebí, když jedeš za čtyři, přidat plyn, je jasné, že motoru se to v těchto otáčkách a zařazené rychlosti nebude líbit.Dunění a vibrace zákonitě muší přijít. Je to diesel PD a ne comon rail, ten má krouťák už v těch 1500ot/min Doufám, že mne tady nebudete pranýřovat, že jsem objevil Ameriku a že jste to nevěděli. To jsou moje laické postřehy. Také hodně záleží co natankujete. Přeji Vám netunerům, aby zvuk vašich motorů zněl jako let kolibříka. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prema1 Vloženo 25. Září 2010 Sdílet Vloženo 25. Září 2010 Také vlastním Fabii 1,9tdi. Mě to také duní do 2000ot, nikdy nejezdím pod 1800ot. Ale horší je rachtání když jezdím po parkovišti jezdím na 1.st. na volnoběh a hledám místo. To jsou strašný zvuky. Když pak přidám ta je klid, a jak pustím plyn tak opět začne rachtat jako prase. Mám podezření na spojkovou lamelu, nebo něco na spojce. Protože když vyšlápnu spojku tak je ticho. Podle mě to je tím že to bývalá majitelka podtáčela, nána spořivá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Premik22 Vloženo 8. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 Mám fabii 1,9 TDi PD 74kW a na volnoběh oproti 96kW TDi jede motor pěkně tiše žádná mlátička na obilí, mám najeto 100tis km. Když ji naložím na volnoběh turbína hezky sviští už od spodu. Nejprv jsem měl taky pocit, když jsem auto zánovní koupil, že je buď motor stočený nebo nevím proč když je to TDi tak to na 4 stupeň v 60km/h při cca 1400ot/min nechce táhnout. V kabině sice nic nerezonuje ani nedrnčí, ale kdo má cit pro motor tak cítí, že auto je na hranici podtočení. Raději jedu 65-70km/h na 4kvalt, když mám jet 50-60 jedu na trojku. PDčko není starý 1,9TDi z Venta, kdy se mohlo jet na volnoběh na trojku.Mmotor nabírá opravdu na životu až od 1800-2000 ot. Nad 2000 ideální otáčky motoru. Mám octavii 1,8T a upřímně, ve fabii mezi 2500-3500otáčkami fabka letí jako střela a člověk nemusí pořád řadit jako s benzínem. S fabii si vystačím po okreskách a vsích s 3 a 4 kvaltem.Každopádně motor nepodtáčímí. Mám MAXIdot a svižná jízda měří 5,8l/100km, umím zajet s lehčí nohou i za průměrnou 4,8-5,1l/100km. na nádrž ujedu cca 900km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosumberak Vloženo 6. Únor 2014 Sdílet Vloženo 6. Únor 2014 Ahoj, nechci zakládat nové téma, tak napíšu po 4 letech sem :-) Mám krátce fabii 1.4 tdi 55kw a taky mě trochu trápí dunění přesně při 1500 otáčkách. Neříkám, že v nich jezdím běžně - snažím se vždy jezdit mezi 1800-2500, ale samozřejmě se někdy v 1500 ocitnu - rozjíždění, jízda s mírného kopečka na 4 apod... zkrátka 1500 je nějaká magická hranice, kdy se mi auto rozduní a nepříjemně to rezonuje celým autem....např. při 1400 to nědělá a při 1550 a výš taky ne.. zkrátka vždy při 1500 to hnusně duní a pak je to ok.. vím, že jste tu jmenovali některé součástky, ale nevím jestli to platí i pro 1.4tdi 55kw.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 7. Únor 2014 Sdílet Vloženo 7. Únor 2014 Mazec videt sve prispevky po 7 letech:-) Ale k tematu no trivalec vydaval celkem bezne tyto zvuky co si pamatuji to byl takoby pojizdny vibrator:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.