adasek Vloženo 30. Duben 2007 Sdílet Vloženo 30. Duben 2007 Nevim si rady.Mam octavku combi 1,9tdi.Dnes jsem jel do Liberce a ukazatel teploty po pulhodine jizdy se ani nepohnul.Zastavil jsem,znovu jsem nastartoval a rucicka hned ukazala 90stupnu.Po 30min mi za jizdy uplne klesla na zacatek.Mam strach abych neodvaril motor.Pri jizde jsem se dival jestli motor neni nejak extreme zahratej a zdal se mi jako normalni pri jizde.Je chyba nekde v elektrice,nebo muze to spusobit treba slaba baterka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 30. Duben 2007 Sdílet Vloženo 30. Duben 2007 Nevim si rady.Mam octavku combi 1,9tdi.Dnes jsem jel do Liberce a ukazatel teploty po pulhodine jizdy se ani nepohnul.Zastavil jsem,znovu jsem nastartoval a rucicka hned ukazala 90stupnu.Po 30min mi za jizdy uplne klesla na zacatek.Mam strach abych neodvaril motor.Pri jizde jsem se dival jestli motor neni nejak extreme zahratej a zdal se mi jako normalni pri jizde.Je chyba nekde v elektrice,nebo muze to spusobit treba slaba baterka? Možná že ti spíš odcházej budíky, někde se řešilo padání ručiček, tak mě to napadlo, ale nevím jestli to je ono... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohuš75 Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 Nevim si rady.Mam octavku combi 1,9tdi.Dnes jsem jel do Liberce a ukazatel teploty po pulhodine jizdy se ani nepohnul.Zastavil jsem,znovu jsem nastartoval a rucicka hned ukazala 90stupnu.Po 30min mi za jizdy uplne klesla na zacatek.Mam strach abych neodvaril motor.Pri jizde jsem se dival jestli motor neni nejak extreme zahratej a zdal se mi jako normalni pri jizde.Je chyba nekde v elektrice,nebo muze to spusobit treba slaba baterka? co třeba termostat???? zaseklý v poloze otevřeno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 bud je to cidlo teploty nebo to padani raficek,spis to cidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camron Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 (editace) Ty ručičky spíš padaly u těch Octavií před faceliftem. Spíš bych to viděl na čidlo teploty nebo špatný termostat. Mně to dělalo to samé, po určité době se ta ručička už nehla vůbec a zůstávala v základní poloze (měl jsem rozpadlý termostat). Nezaregistroval jsi to, že by ti furt běžela vrtule chladiče? Častěji než obvykle? To by též mohlo být jedním ze znaků. Editováno: 1. Květen 2007, autor: camron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adasek Vloženo 1. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 Ty ručičky spíš padaly u těch Octavií před faceliftem. Spíš bych to viděl na čidlo teploty nebo špatný termostat. Mně to dělalo to samé, po určité době se ta ručička už nehla vůbec a zůstávala v základní poloze (měl jsem rozpadlý termostat). Nezaregistroval jsi to, že by ti furt běžela vrtule chladiče? Častěji než obvykle? To by též mohlo být jedním ze znaků. Mam octavku combi 1,9tdi 4*4 2002.Jak to myslis s tou vrtuli chladice,kdyby to byl ten termostat,jak se to da zjistit a koik asi stoji starsi.diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camron Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 Ty ručičky spíš padaly u těch Octavií před faceliftem. Spíš bych to viděl na čidlo teploty nebo špatný termostat. Mně to dělalo to samé, po určité době se ta ručička už nehla vůbec a zůstávala v základní poloze (měl jsem rozpadlý termostat). Nezaregistroval jsi to, že by ti furt běžela vrtule chladiče? Častěji než obvykle? To by též mohlo být jedním ze znaků. Mam octavku combi 1,9tdi 4*4 2002.Jak to myslis s tou vrtuli chladice,kdyby to byl ten termostat,jak se to da zjistit a koik asi stoji starsi.diky. Proč starší? Čím si pomůžeš? Nový na Tdi bude stát kolem 1000,-kč, možná méně. Jinak mně ta vrtule, když jsem měl prasklý termostat, pořád dochlazovala. I když jsem zhasnul motor, tak klidně běžela i 15 minut poté. A to bylo někdy v prosinci! Já ale měl elektronicky řízený termostat, tak nevím, jak to bude u těchto mechanických v TDi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 je to na 99% čidlo teploty. Stojí ve značkovým cca 1200 a vyměnit je ho otázka pěti minut. Neznačkový se dají koupit od 200Kč. Pozor, je několik typů a liší se počtem vývodů - podle roku výroby To čidlo teploty je samostatný pro ten budík, nic jinýho se jím neřídí Jestli motor má 90 stupnů a nebo 150 nepoznáš, jenom koukni jestli máš dost vody v expanzce. Nic na autě neodděláš, nenervuj se. Já s tím jezdil dva měsíce, je to jedna z typických závad . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.