Maverick Vloženo 26. Únor 2011 Sdílet Vloženo 26. Únor 2011 Pri tech parametrech motoru (+26kW a +52 Nm proti serii) ty jizdni vykony teda nic moc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 26. Únor 2011 Sdílet Vloženo 26. Únor 2011 Ten motor má sice 302 Nm, ale v 5000 otáčkách, v normální RS je 250 Nm při 2000-4500 otáčkách, takže to se mohlo hodně podepsat na zrychlení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 26. Únor 2011 Sdílet Vloženo 26. Únor 2011 Za predpokladu, ze je to fakt Cimbu, ma sice 302 Nm v 5000 ot, ale 300 Nm od 2000 ot./min, viz prilozeny graf Cimbu. Pak jsou ty jizdni vykovy fakt slabota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 27. Únor 2011 Sdílet Vloženo 27. Únor 2011 podla mna sa zrychlenie seriovej Fabie RS meralo na najmensich diskoch a pneu - teda 185/55 R15. Tato ma kolesa omnoho sirsie a tazsie - 215mm a 18" urobi svoje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 27. Únor 2011 Sdílet Vloženo 27. Únor 2011 Na konci 1 strany: http://www.impa.sk/?no=200807 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rejdn Vloženo 27. Únor 2011 Sdílet Vloženo 27. Únor 2011 Dix1: Jak je tato kombinace nádherná na S2000 tak na "obyčejné sériové" RS to vypadá divně. Prostě rozšířené blatníky udělají svoje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 28. Únor 2011 Sdílet Vloženo 28. Únor 2011 Jestli se ti líbí nárazníky a prahy alá S2000, tak napiš do Benet aumotive, jestli by ti je neprodali, když už je vyrábí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 21. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2011 Neví někdo, jaký typ předních brzd měla první generace FIRS. U té druhé jsou prý oproti ostatním motorizacím s 288x25 kotouči jiné.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 U FII RS jsou stejny trmeny i kotouce jako u bezne serie s rozmerem 288x25mm, trmeny se lisi jen cervenym lakovanim. Stejne brzdy mela i FI RS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 U FII/R (a podle všeho i FI 2.0 a RS) jsou psane C54-II, teď se z papíru od Škody dočítám FN3 se stejným rozměrem. Vzadu jsou uváděné totožné kotouče jako u ostatních. Jaký je obecně rozdíl mezi jednotlivými typy brzd? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 Nemam ted pristup k podkladum, ale kontroloval jsem to podle cisel dilu v Etce. A ty jsou stejny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 Tak je tam asi chyba. Pak nemají mít zmatek v servisech, když ani učební literatura není v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.