Přejít na obsah

Octavia 1.4 MPI 44kW


bronchosan

Doporučené příspěvky

Tohle už mám za sebou... čím ti dělá auto radost? Tím když ho řídíš a je to potěšení. A kdy je to potěšení? Když to jede.....A když řídíš tak nevidíš ty elektrony 215 a spojlery, koncovky výfuků a začerněný lampy - takže to je všechno k ničemu, protože takhle vyfešákovaná 1,4 ti žádnou radost nepřinese. Leda že by jste se kochali pohledem z vnějšku na stojící auto, ale já ho tedy mám na ježdění....

Body? Mít silný auto neznamená jet před radarem 200.... je to o tom jak se se silným autem jede.....

Rozvodový řetěz = nezničitelný motor? 95% motorů má dneska řemen a nic se neděje pokud ho vyměníš v termínu. Ty jsou dneska 120 000 a víc a to už musíš řetěz vyměnit taky pokud nechceš poslouchat zvuk jak od tankovýho pásu....

O1 je kus pořádnýho auta a kdo to má na přiblížení z bodu A do bodu B a nic jiného neočekává je 1,4 příjemně levná varianta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle už mám za sebou... čím ti dělá auto radost? Tím když ho řídíš a je to potěšení. A kdy je to potěšení? Když to jede.....A když řídíš tak nevidíš ty elektrony 215 a spojlery, koncovky výfuků a začerněný lampy - takže to je všechno k ničemu, protože takhle vyfešákovaná 1,4 ti žádnou radost nepřinese. Leda že by jste se kochali pohledem z vnějšku na stojící auto, ale já ho tedy mám na ježdění....

Body? Mít silný auto neznamená jet před radarem 200.... je to o tom jak se se silným autem jede.....

Rozvodový řetěz = nezničitelný motor? 95% motorů má dneska řemen a nic se neděje pokud ho vyměníš v termínu. Ty jsou dneska 120 000 a víc a to už musíš řetěz vyměnit taky pokud nechceš poslouchat zvuk jak od tankovýho pásu....

O1 je kus pořádnýho auta a kdo to má na přiblížení z bodu A do bodu B a nic jiného neočekává je 1,4 příjemně levná varianta

Nu jo od majitele 1.8Turbo snad jinej názor ani očekávat nelze.Je jasné že 110Kw a 44Kw je propastný rozdíl. Kdy je to potěšení?Když to jede...a copak ona 44Kw nejede? to jako stojí na místě? Pro někoho je potěšení když to jede třeba těch 90Km/h pěkně pohodička, fajn muzika k tomu a to 44Kw zvládá taky(maximálku má tuším 155Km/h)

Ten nezničitelnej motor jsem myslel tak že nemá co přeskočit a co se strhat. a výměna řetězu?Kamarád má na Felicii 1.3 50Kw 230tis. Km a řetěz má původní.Nejde jenom o řemen ale taky o napíncí kladku...jinak v blízkém okolí znám dva případy ruplého řemene (daleko před termínem výměny) a zničeného motoru..nechci strašit ale obě auta měli motor 1.8Turbo!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau :-) Jasně že 1,4 jede, ale víš co... já jsem starej a prošel jsem cestou přes 1000 MB (37KW), 120 (40kw), favorita (45KW), jettu 66kw, toledo 74kw až po O1 110kw. A tohle je první auto, se kterým nezažívám předjížděcí trauma... Jezdím piáno 90 -100, ale pak dojedeš něco fakt loudavýho a potřebuješ to předjet. Se všema předchozíma autama se mi občas stávalo, že jsem to podcenil, nebo něco nečekaně vyjelo proti a měl jsem nervy jestli to stihnu. Jó vždycky jsem se stresoval spíš víc a zbytečně a zařadil jsem se i bez myšky, ale 1,8t je první auto kde jsem tohle nezažil. A proč? Protože jeho akcelerační schopnosti jsou vyšší než můj pud sebezáchovy - tzn že by zvládlo předjet víc, než jsem ochotnej do toho jít já. Takže i kdybych to hodně blbě odhadl tak mě z toho vytáhne. Samozřejmě toho nezneužívám, nechci lekat ty proti aby na mě blikali - netušíc že nemusí brzdit, protože se stačím zařadit daleko před nimi... tohle nedělám... Myslím že se tomu v odborné terminologii říká pasívní bezpečnost.

jasně že řetěz je bezpečnější než řemen, ale jsem hodně přesvědčen že za přetrženými řemeny je vždy něco né úplně košér - zfalšovaná serviska, neznačkové napínací kladky... i jezdecký styl (rázy do motoru prudkým puštěním spojky) a kdyby se opravdu detailně a poctivě dohledalo, tak tam nějaký ten škraloup kolem toho řemenu najdeš a proto prasknul...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to asi potkávám u supermarketů důchodce, kterým velká nepřipadla.

PS: Tento motor se nedával a nedává do Okty II, protože tam se sice dává 1.4, ale je to 16V 59kW. Staré škodovácké MPi by tam vrazil jen opravdový blázen ;)

U těchle větších aut jako je Octa by měli tyhle minimotory zakázat, dyk je to přímo nebezpečný... :kol-124:

K tomu by stačil tříkvalt :smich:

A na dálnici stožár s plachtou, aby to po větru aspoň trošku jelo :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...