Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tohle už mám za sebou... čím ti dělá auto radost? Tím když ho řídíš a je to potěšení. A kdy je to potěšení? Když to jede.....A když řídíš tak nevidíš ty elektrony 215 a spojlery, koncovky výfuků a začerněný lampy - takže to je všechno k ničemu, protože takhle vyfešákovaná 1,4 ti žádnou radost nepřinese. Leda že by jste se kochali pohledem z vnějšku na stojící auto, ale já ho tedy mám na ježdění....

Body? Mít silný auto neznamená jet před radarem 200.... je to o tom jak se se silným autem jede.....

Rozvodový řetěz = nezničitelný motor? 95% motorů má dneska řemen a nic se neděje pokud ho vyměníš v termínu. Ty jsou dneska 120 000 a víc a to už musíš řetěz vyměnit taky pokud nechceš poslouchat zvuk jak od tankovýho pásu....

O1 je kus pořádnýho auta a kdo to má na přiblížení z bodu A do bodu B a nic jiného neočekává je 1,4 příjemně levná varianta

Tohle už mám za sebou... čím ti dělá auto radost? Tím když ho řídíš a je to potěšení. A kdy je to potěšení? Když to jede.....A když řídíš tak nevidíš ty elektrony 215 a spojlery, koncovky výfuků a začerněný lampy - takže to je všechno k ničemu, protože takhle vyfešákovaná 1,4 ti žádnou radost nepřinese. Leda že by jste se kochali pohledem z vnějšku na stojící auto, ale já ho tedy mám na ježdění....

Body? Mít silný auto neznamená jet před radarem 200.... je to o tom jak se se silným autem jede.....

Rozvodový řetěz = nezničitelný motor? 95% motorů má dneska řemen a nic se neděje pokud ho vyměníš v termínu. Ty jsou dneska 120 000 a víc a to už musíš řetěz vyměnit taky pokud nechceš poslouchat zvuk jak od tankovýho pásu....

O1 je kus pořádnýho auta a kdo to má na přiblížení z bodu A do bodu B a nic jiného neočekává je 1,4 příjemně levná varianta

Nu jo od majitele 1.8Turbo snad jinej názor ani očekávat nelze.Je jasné že 110Kw a 44Kw je propastný rozdíl. Kdy je to potěšení?Když to jede...a copak ona 44Kw nejede? to jako stojí na místě? Pro někoho je potěšení když to jede třeba těch 90Km/h pěkně pohodička, fajn muzika k tomu a to 44Kw zvládá taky(maximálku má tuším 155Km/h)

Ten nezničitelnej motor jsem myslel tak že nemá co přeskočit a co se strhat. a výměna řetězu?Kamarád má na Felicii 1.3 50Kw 230tis. Km a řetěz má původní.Nejde jenom o řemen ale taky o napíncí kladku...jinak v blízkém okolí znám dva případy ruplého řemene (daleko před termínem výměny) a zničeného motoru..nechci strašit ale obě auta měli motor 1.8Turbo!!!!

čau :-) Jasně že 1,4 jede, ale víš co... já jsem starej a prošel jsem cestou přes 1000 MB (37KW), 120 (40kw), favorita (45KW), jettu 66kw, toledo 74kw až po O1 110kw. A tohle je první auto, se kterým nezažívám předjížděcí trauma... Jezdím piáno 90 -100, ale pak dojedeš něco fakt loudavýho a potřebuješ to předjet. Se všema předchozíma autama se mi občas stávalo, že jsem to podcenil, nebo něco nečekaně vyjelo proti a měl jsem nervy jestli to stihnu. Jó vždycky jsem se stresoval spíš víc a zbytečně a zařadil jsem se i bez myšky, ale 1,8t je první auto kde jsem tohle nezažil. A proč? Protože jeho akcelerační schopnosti jsou vyšší než můj pud sebezáchovy - tzn že by zvládlo předjet víc, než jsem ochotnej do toho jít já. Takže i kdybych to hodně blbě odhadl tak mě z toho vytáhne. Samozřejmě toho nezneužívám, nechci lekat ty proti aby na mě blikali - netušíc že nemusí brzdit, protože se stačím zařadit daleko před nimi... tohle nedělám... Myslím že se tomu v odborné terminologii říká pasívní bezpečnost.

jasně že řetěz je bezpečnější než řemen, ale jsem hodně přesvědčen že za přetrženými řemeny je vždy něco né úplně košér - zfalšovaná serviska, neznačkové napínací kladky... i jezdecký styl (rázy do motoru prudkým puštěním spojky) a kdyby se opravdu detailně a poctivě dohledalo, tak tam nějaký ten škraloup kolem toho řemenu najdeš a proto prasknul...

Na predjizdeni je nejhorsi, kdyz prelezas mezi vice auty ruznych vykonu.

S oct 1.4 si muzes troufnout leda tak na traktor. Nebo alespon ja bych si na vic s tim netroufl. :)

Tak to asi potkávám u supermarketů důchodce, kterým velká nepřipadla.

PS: Tento motor se nedával a nedává do Okty II, protože tam se sice dává 1.4, ale je to 16V 59kW. Staré škodovácké MPi by tam vrazil jen opravdový blázen ;)

U těchle větších aut jako je Octa by měli tyhle minimotory zakázat, dyk je to přímo nebezpečný... :kol-124:

K tomu by stačil tříkvalt :smich:

A na dálnici stožár s plachtou, aby to po větru aspoň trošku jelo :smich:

  • 12 let později...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.