Květen 26, 200718 r Tohle už mám za sebou... čím ti dělá auto radost? Tím když ho řídíš a je to potěšení. A kdy je to potěšení? Když to jede.....A když řídíš tak nevidíš ty elektrony 215 a spojlery, koncovky výfuků a začerněný lampy - takže to je všechno k ničemu, protože takhle vyfešákovaná 1,4 ti žádnou radost nepřinese. Leda že by jste se kochali pohledem z vnějšku na stojící auto, ale já ho tedy mám na ježdění.... Body? Mít silný auto neznamená jet před radarem 200.... je to o tom jak se se silným autem jede..... Rozvodový řetěz = nezničitelný motor? 95% motorů má dneska řemen a nic se neděje pokud ho vyměníš v termínu. Ty jsou dneska 120 000 a víc a to už musíš řetěz vyměnit taky pokud nechceš poslouchat zvuk jak od tankovýho pásu.... O1 je kus pořádnýho auta a kdo to má na přiblížení z bodu A do bodu B a nic jiného neočekává je 1,4 příjemně levná varianta
Květen 28, 200718 r Tohle už mám za sebou... čím ti dělá auto radost? Tím když ho řídíš a je to potěšení. A kdy je to potěšení? Když to jede.....A když řídíš tak nevidíš ty elektrony 215 a spojlery, koncovky výfuků a začerněný lampy - takže to je všechno k ničemu, protože takhle vyfešákovaná 1,4 ti žádnou radost nepřinese. Leda že by jste se kochali pohledem z vnějšku na stojící auto, ale já ho tedy mám na ježdění....Body? Mít silný auto neznamená jet před radarem 200.... je to o tom jak se se silným autem jede..... Rozvodový řetěz = nezničitelný motor? 95% motorů má dneska řemen a nic se neděje pokud ho vyměníš v termínu. Ty jsou dneska 120 000 a víc a to už musíš řetěz vyměnit taky pokud nechceš poslouchat zvuk jak od tankovýho pásu.... O1 je kus pořádnýho auta a kdo to má na přiblížení z bodu A do bodu B a nic jiného neočekává je 1,4 příjemně levná varianta Nu jo od majitele 1.8Turbo snad jinej názor ani očekávat nelze.Je jasné že 110Kw a 44Kw je propastný rozdíl. Kdy je to potěšení?Když to jede...a copak ona 44Kw nejede? to jako stojí na místě? Pro někoho je potěšení když to jede třeba těch 90Km/h pěkně pohodička, fajn muzika k tomu a to 44Kw zvládá taky(maximálku má tuším 155Km/h) Ten nezničitelnej motor jsem myslel tak že nemá co přeskočit a co se strhat. a výměna řetězu?Kamarád má na Felicii 1.3 50Kw 230tis. Km a řetěz má původní.Nejde jenom o řemen ale taky o napíncí kladku...jinak v blízkém okolí znám dva případy ruplého řemene (daleko před termínem výměny) a zničeného motoru..nechci strašit ale obě auta měli motor 1.8Turbo!!!!
Květen 28, 200718 r čau :-) Jasně že 1,4 jede, ale víš co... já jsem starej a prošel jsem cestou přes 1000 MB (37KW), 120 (40kw), favorita (45KW), jettu 66kw, toledo 74kw až po O1 110kw. A tohle je první auto, se kterým nezažívám předjížděcí trauma... Jezdím piáno 90 -100, ale pak dojedeš něco fakt loudavýho a potřebuješ to předjet. Se všema předchozíma autama se mi občas stávalo, že jsem to podcenil, nebo něco nečekaně vyjelo proti a měl jsem nervy jestli to stihnu. Jó vždycky jsem se stresoval spíš víc a zbytečně a zařadil jsem se i bez myšky, ale 1,8t je první auto kde jsem tohle nezažil. A proč? Protože jeho akcelerační schopnosti jsou vyšší než můj pud sebezáchovy - tzn že by zvládlo předjet víc, než jsem ochotnej do toho jít já. Takže i kdybych to hodně blbě odhadl tak mě z toho vytáhne. Samozřejmě toho nezneužívám, nechci lekat ty proti aby na mě blikali - netušíc že nemusí brzdit, protože se stačím zařadit daleko před nimi... tohle nedělám... Myslím že se tomu v odborné terminologii říká pasívní bezpečnost. jasně že řetěz je bezpečnější než řemen, ale jsem hodně přesvědčen že za přetrženými řemeny je vždy něco né úplně košér - zfalšovaná serviska, neznačkové napínací kladky... i jezdecký styl (rázy do motoru prudkým puštěním spojky) a kdyby se opravdu detailně a poctivě dohledalo, tak tam nějaký ten škraloup kolem toho řemenu najdeš a proto prasknul...
Květen 29, 200718 r Na predjizdeni je nejhorsi, kdyz prelezas mezi vice auty ruznych vykonu. S oct 1.4 si muzes troufnout leda tak na traktor. Nebo alespon ja bych si na vic s tim netroufl.
Květen 29, 200718 r Tak to asi potkávám u supermarketů důchodce, kterým velká nepřipadla.PS: Tento motor se nedával a nedává do Okty II, protože tam se sice dává 1.4, ale je to 16V 59kW. Staré škodovácké MPi by tam vrazil jen opravdový blázen U těchle větších aut jako je Octa by měli tyhle minimotory zakázat, dyk je to přímo nebezpečný... K tomu by stačil tříkvalt A na dálnici stožár s plachtou, aby to po větru aspoň trošku jelo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.