Erik Vloženo 12. Květen 2007 Sdílet Vloženo 12. Květen 2007 Ahoj, jak přesný máte ukazetel hladiny paliva v nádrži? Nedávno jsem jel úplně nadoraz (ručička už ležela na 0) a při tankování se tam vlezlo "jen" 50 litrů, takže tam zbývalo ještě 5 litrů? Ukazuje Vám to taky hodně dopředu, nebo tam jde něco poštelovat? Díky za reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R_CZf Vloženo 13. Květen 2007 Sdílet Vloženo 13. Květen 2007 Ahoj, jak přesný máte ukazetel hladiny paliva v nádrži? Nedávno jsem jel úplně nadoraz (ručička už ležela na 0) a při tankování se tam vlezlo "jen" 50 litrů, takže tam zbývalo ještě 5 litrů? Ukazuje Vám to taky hodně dopředu, nebo tam jde něco poštelovat? Díky za reakce. Ručičku je třeba brát hodně orientačně. Pokud ti ale palubní jednotka hlásí 0 km do konce tak uz jsem se jen modlil ať dojedu a nezavzdušní se mi to. Pumpa nikde tak jsem k ní dojížděl na slunečnicový olej z večerky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 13. Květen 2007 Sdílet Vloženo 13. Květen 2007 Ahoj, jak přesný máte ukazetel hladiny paliva v nádrži? Nedávno jsem jel úplně nadoraz (ručička už ležela na 0) a při tankování se tam vlezlo "jen" 50 litrů, takže tam zbývalo ještě 5 litrů? Ukazuje Vám to taky hodně dopředu, nebo tam jde něco poštelovat? Díky za reakce. Mám to samé. Asi dvakrát se mi podařilo natankovat asi 53 litrů, ale to jsem jel přes 50 km s rafikou nadoraz. Ale když mám v kufru 5 l kanystřík, tak mě to nijak netrápí. Taky se mi zdá, že rafika klasá celou dobu postupně a když mi začne svítit rezerva, tak během chvíle spadne až dolů. Tak nevím. Jak říkám, kanystřík a jezdí se mi líp, jednou musím zkusit, jak moc tam je ještě benzínu a jet na doraz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 13. Květen 2007 Sdílet Vloženo 13. Květen 2007 Ahoj, jak přesný máte ukazetel hladiny paliva v nádrži? Nedávno jsem jel úplně nadoraz (ručička už ležela na 0) a při tankování se tam vlezlo "jen" 50 litrů, takže tam zbývalo ještě 5 litrů? Ukazuje Vám to taky hodně dopředu, nebo tam jde něco poštelovat? Díky za reakce. Mám to samé. Asi dvakrát se mi podařilo natankovat asi 53 litrů, ale to jsem jel přes 50 km s rafikou nadoraz. Ale když mám v kufru 5 l kanystřík, tak mě to nijak netrápí. Taky se mi zdá, že rafika klasá celou dobu postupně a když mi začne svítit rezerva, tak během chvíle spadne až dolů. Tak nevím. Jak říkám, kanystřík a jezdí se mi líp, jednou musím zkusit, jak moc tam je ještě benzínu a jet na doraz. Jednou jsem slyšel že třeba když se u Scenica dojede nádrž až nadoraz tak odejde palivoměr a prej to bylo dost častý, tak snad jsou ty naše škodildy trochu odolnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohuš75 Vloženo 13. Květen 2007 Sdílet Vloženo 13. Květen 2007 Ahoj, jak přesný máte ukazetel hladiny paliva v nádrži? Nedávno jsem jel úplně nadoraz (ručička už ležela na 0) a při tankování se tam vlezlo "jen" 50 litrů, takže tam zbývalo ještě 5 litrů? Ukazuje Vám to taky hodně dopředu, nebo tam jde něco poštelovat? Díky za reakce. tak zrovna dneska jsem bral, ručička nadoraz už z domu..51 litrů je to pravdu dost orientační... a taly mi přijde, že rezerva letí dolů hrozně rychle... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Erik Vloženo 13. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Květen 2007 Tak jsem klidnější, že to tak nemám jenom já. Ne že by mi to tak moc vadilo, ale nevíte někdo, jestli se to nedá seřídit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 13. Květen 2007 Sdílet Vloženo 13. Květen 2007 Obecně do půlky nádrže to klesá pomalu a od půlky rychle jako sviňa a rezerva se snad vypařuje a taky se mi zdá, že ten ukazatel ukazuje pokaždé jinak. BTW: do té nádrže jsme jednou natankoval 57l až ke klapce, co je v hrdle, touto cestou bych se chtěl i omluvit pánovi, co musel čekat, než docvakám poslední 3l, vypadal docela nerudně . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikaaa Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 mne este ani nepipla rezerva (podla Vagu 11l v nadrzi) a dal som tam 49l ..., mne sa zda, ze to klesa pravidelne, ale na Pole 96 to je tak, ze najprv dlho dlho nic a potom to uz len leti dole inak ked palubny ukaze 0, uz mam na 2 autach odskusane, este som siel este 40km a rucicka uz bola pod 0 kamaratovi dosiel benzin v Cliu - auto muselo na PC odblokovat cerpadlo ci co Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 Obecně do půlky nádrže to klesá pomalu a od půlky rychle jako sviňa a rezerva se snad vypařuje a taky se mi zdá, že ten ukazatel ukazuje pokaždé jinak.BTW: do té nádrže jsme jednou natankoval 57l až ke klapce, co je v hrdle, touto cestou bych se chtěl i omluvit pánovi, co musel čekat, než docvakám poslední 3l, vypadal docela nerudně . Zkus se někoho zeptat, kolik stojí oprava, když se ti dostane benzím do uhlí. Já to vím - 6.000,-Kaček. Tankovat se má jen do prvního cvaknutí pistole. Prdel by byla, kdyby ten chlapík za tebou, co vypadal nerudně, byl přijímací technik ze servisu, kam potom pojedeš na opravu :smich: :smich: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 Chlapi, mám na vás zkušenější dvě otázky: a) co se stane, když u Okty dojde během jízdy benzín? Poškodí se něco? ad ty uhlíky: když se dostene benzín k uhlíkům, co se stane? Resp. ce se opět poškodí???? DÍKY ZA ODPOVĚDI VŠEM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 Co se stane? Přestane ti jet auto přeci. Ale vážně, jednou jsem si to bohužel vyzkoušel. S autem jsem "dokuckal" cca 3km od benzinky. Ještě že má člověk kamarády. Zavolal jsem. Kamoš mi hodil pětku benzinu. Počkal jsem až si palivové čerpadlo nasaje benzin a s drobným škytnutím motor naskočil takřka okamžitě. U nafty by to byl určitě větší problem musí se odvzdušnit. Ještě k motoru 1.6 74kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 Co se stane? Přestane ti jet auto přeci. Ale vážně, jednou jsem si to bohužel vyzkoušel. S autem jsem "dokuckal" cca 3km od benzinky. Ještě že má člověk kamarády. Zavolal jsem. Kamoš mi hodil pětku benzinu. Počkal jsem až si palivové čerpadlo nasaje benzin a s drobným škytnutím motor naskočil takřka okamžitě. U nafty by to byl určitě větší problem musí se odvzdušnit. Ještě k motoru 1.6 74kw. Asi tak, u benzínu se nic moc nestane, jen to dýl trvá než naskočí, ale nafta je hotová, kolegovi se stalo v transitu že mu došla nafta a taky to muselo do servisu na odvzdušnění... ale víc by nám k tomu řek někdo s ropákem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 (editace) Já mám nádrž 55 litrů. Když vezmu na první cvaknutí tak mi VAG ukáže že v nádrži je 50 litrů, když po prvním cvaknutí tam dám další tři litry navíc, tak mi VAG taky ukáže 50 litrů. A když vyjedu nádrž že mám ručičku půlně dole, VAG mi hlásí že tam jsou 3 litry, ale do prvního cvaknutí pistole načerpám jen 48 litrů, tak jsem z toho taky jelen. P.S. - když sem měnil filtr, tak mi spadla nafta a pak je to docela o startér, čtyři minuty jsem s přestávkami točil než to nasálo zpátky. Editováno: 14. Květen 2007, autor: Matrix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 Tak jsem klidnější, že to tak nemám jenom já. Ne že by mi to tak moc vadilo, ale nevíte někdo, jestli se to nedá seřídit? Presne do pulky to jde pomalu a pak od pulky nize strasne rychle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdsamct Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 reknete nekdo proc se ma brat do prvniho cvaknuti,co se muze stat kdyz se doleje az po klapku?diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kops Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 reknete nekdo proc se ma brat do prvniho cvaknuti,co se muze stat kdyz se doleje az po klapku?diky Taky by mne to zajímalo, mám stejný zvyk. Hlavně když opouštím republiku....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 reknete nekdo proc se ma brat do prvniho cvaknuti,co se muze stat kdyz se doleje az po klapku?diky Taky by mne to zajímalo, mám stejný zvyk. Hlavně když opouštím republiku....... Už se to tu psalo, nateče ti benzín do uhlí a máš na prů.er zaděláno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slávek2 Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 reknete nekdo proc se ma brat do prvniho cvaknuti,co se muze stat kdyz se doleje az po klapku?diky Tak dneska už tu někdo napsal, že se ti dostane benzin do uhlí! To koukáš, že máš ve škodovce uhlí co? Je to asi tak, že nádrž musí být odvzdušněná. Není to ale dírka ve víčku jako u Oktávky z 60let. Všechna auta teď musí mít odvzdušnění nádrže tak, aby benzín nevytekl, když to položíš na střechu. Kromě toho je tam i filtr s uhlím, aby ti to nesmrdělo ven. Vot ťéchnika! Když do tohodle poměrně složitého systému hadiček a kdovíčeho natlakuješ benzín, není to úplně ono! Naopak nafťáky dneska nemají samostatné čerpadlo, jako to bylo u Zetoru. Takže, když se do potrubí paliva dostane vzduch, vstřikovací systém si z nádrže nenasaje. Musí se natlakovat nádrž kompresorem (přes upravené víčko) a odvdušnit vedení paliva a vstřiky. To si těžko uděláš na silnici! Já teď naftu nemám, ale vím, že u Pickupa o tom nebylo v návodu ani slovo. Taky jsem se kdysi hezky zbytečně prošel k pumpě s kanystrem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 Já mám nádrž 55 litrů. Když vezmu na první cvaknutí tak mi VAG ukáže že v nádrži je 50 litrů, když po prvním cvaknutí tam dám další tři litry navíc, tak mi VAG taky ukáže 50 litrů. A když vyjedu nádrž že mám ručičku půlně dole, VAG mi hlásí že tam jsou 3 litry, ale do prvního cvaknutí pistole načerpám jen 48 litrů, tak jsem z toho taky jelen. P.S. - když sem měnil filtr, tak mi spadla nafta a pak je to docela o startér, čtyři minuty jsem s přestávkami točil než to nasálo zpátky. Promiň, ale ty myslíš že ti VAG vleze do nádrže a odměrným válcem ti změří kolik máš v nádrži benzínu? Ten ti ukáže úplně to samý jako budík, akorát že je to v číslech a zjistí to podle polohy plováku stejně jako ta rafička... Vy se všici z toho VAGa můžete zbláznit, ale přitom to nic neumí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SnakeBR Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 (editace) aha,tak to som nevedel ani ja...hmm Editováno: 14. Květen 2007, autor: SnakeBR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 Obecně do půlky nádrže to klesá pomalu a od půlky rychle jako sviňa a rezerva se snad vypařuje a taky se mi zdá, že ten ukazatel ukazuje pokaždé jinak.BTW: do té nádrže jsme jednou natankoval 57l až ke klapce, co je v hrdle, touto cestou bych se chtěl i omluvit pánovi, co musel čekat, než docvakám poslední 3l, vypadal docela nerudně . Zkus se někoho zeptat, kolik stojí oprava, když se ti dostane benzím do uhlí. Já to vím - 6.000,-Kaček. Tankovat se má jen do prvního cvaknutí pistole. Prdel by byla, kdyby ten chlapík za tebou, co vypadal nerudně, byl přijímací technik ze servisu, kam potom pojedeš na opravu :smich: :smich: Nn, asi to byl servisák ze škodovky a nerudnej byl asi z toho, že to auto od neopravené reklamace v aut. servise škoda v roce 98 neviděl a neuvidí. . Jinak jak jsem psal, udělal jsme to jednou, páč jsem chtěl vědět, kolik se tam vejde. O tom uhlí vím, bylo i ve Felině Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicouncz Vloženo 15. Květen 2007 Sdílet Vloženo 15. Květen 2007 No a pri natankovani az po vicko se u benzinaku muze taky stat,ze se ten benzin v lete hezky roztahne a vych....ije ven..A benzinem se neskaredi!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Erik Vloženo 15. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2007 Můžete ještě někdo rozebrat filtr s tím uhlím. Toto jsem netušil. Vážně to můžu podělat tím, že tankuju skoro vždy až po hrdlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohuš75 Vloženo 15. Květen 2007 Sdílet Vloženo 15. Květen 2007 Já mám nádrž 55 litrů. Když vezmu na první cvaknutí tak mi VAG ukáže že v nádrži je 50 litrů, když po prvním cvaknutí tam dám další tři litry navíc, tak mi VAG taky ukáže 50 litrů. A když vyjedu nádrž že mám ručičku půlně dole, VAG mi hlásí že tam jsou 3 litry, ale do prvního cvaknutí pistole načerpám jen 48 litrů, tak jsem z toho taky jelen. P.S. - když sem měnil filtr, tak mi spadla nafta a pak je to docela o startér, čtyři minuty jsem s přestávkami točil než to nasálo zpátky. Promiň, ale ty myslíš že ti VAG vleze do nádrže a odměrným válcem ti změří kolik máš v nádrži benzínu? Ten ti ukáže úplně to samý jako budík, akorát že je to v číslech a zjistí to podle polohy plováku stejně jako ta rafička... Vy se všici z toho VAGa můžete zbláznit, ale přitom to nic neumí... zbytečný starosti..prostě tankuješ jak člověk a není potřeba nic řešit..natož tak VAG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicouncz Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 Můžete ještě někdo rozebrat filtr s tím uhlím. Toto jsem netušil. Vážně to můžu podělat tím, že tankuju skoro vždy až po hrdlo? U nafty bych se toho nebal..Tankoval jsem hodnekrat az po vicko a vzdy ok..Pokud dodrzis zasadu,ze s plnou nadrzi hned vyjedes a neco z nadrze spotrebujes,tak neni problem.Ta nadobka s uhlim je jen u benzinu(kvuli neutralizaci tekavych par),noobrz nafta tak "nevetra".. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.