Červen 23, 200817 r Pokusim sa ozivit tuto temu - ako ste povolili tu maticu, resp. cim ste zachytili to celo pri povolovani, aby sa nepretacalo? Predpokladam, ze "origo Skoda" pripravok doma nemate. Inak k zavade - nieco mi v tej remenici skrta, iba sem-tam, ked zhodim remen, nieje citit ziaden odpor, skor mam pocit, ze by to mohla byt necistota nejaka, chcel by som sa nato kuknut.
Srpen 7, 200817 r Mohl by to někdo lepší nafotit?Asi mě to čeká také...Jak zachytit tu řemenici-rukou asi nééé?? Upraveno Srpen 23, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Srpen 7, 200817 r no je několik možnoctí: 1- siky a "secvaknout" čelo s řemenicí- asi to moc nepůjde 2- montpáka+dřevěný (nebo jiný) špalíček-- montpákou odšprajcovat čelo k řemenici (opřít montpáku o kastli přes dřevo kvůli poškození laku)- to funguje odzkoučeno 3-sepnout spojku elektricky-rozpojit konektor na vodiči spojky a do spojky kompresoru pustit 12V, spojka sepne a bude to držet řemen Upraveno Srpen 23, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku
Srpen 12, 200817 r No straci zebrat kleste sykovky,stahnout celo s remenici a jeto ale ja mam jiny problem,chtel sem matku povolit a spojku vycistit a zjistil sem ze se mi protaci osa kompresoru vuci spojce,takze je asi ten tisicihran v prdeli coz znamena novy kompresor.Jedine to nacas skusit nejak zavarit ci jinak zafixovat.Nevite nekdo kde a za kolik sehnat komplet klimakompresor? Diky Upraveno Srpen 23, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku
Srpen 21, 200817 r menili ste niekto to lozisko v spojke? je to lozisko bezne zohnatelne a da sa to v domacich podmienkach vylisovat?
Květen 10, 200916 r A ako je to s výmenou ložiska na klime? Mám ho zrejme vybité, niekto povie vymenit len lozisko, iný to neodporuca a radi vymenit cely kompresor. Do čoho sa pustit?
Květen 10, 200916 r to je jednoduchá odpověď - základní rozdíl je cena- máš li moooc peněz vyměň auto, máš li moc peněz vyměň kompresor, máš li nějaký peníze rozdělej spojku a mrkni na ložisko..... Sorry
Květen 11, 200916 r No ved jasne, v style nie sme taki bohati aby sme si mohli kupovat lacne veci. Ide mi o to, aby som nemusel o pol roka, ak by som dal repasovat len spojku, menit cely kompresor. Jeden typek mi dokaze vymenit lozisko za 4500,- Sk komplet. Dalsi to zas neodporuca. Tak neviem. Samozrejme chcem do toho invenstovat co najmenej, tak aby to fungovalo ako ma. Ak by som kupil novy kompresor za 5000,- Kc a dal ho vymenit tak by ma to asi vyslo na cca 8000,- Sk. Ak by ale stacilo vymenit len spojku a zas by to slo ako ma, nevidim dovod menit cely kompresor.
Květen 11, 200916 r to je jednoduchá odpověď - základní rozdíl je cena- máš li moooc peněz vyměň auto, máš li moc peněz vyměň kompresor, máš li nějaký peníze rozdělej spojku a mrkni na ložisko.....Sorry na jakej je to klic? ta matka? 13 mi tam nejde.. taky mi to boucha
Květen 12, 200916 r tak sem to dnes dotach ale nepomohlo to... rany dou z kompresoru je to jak rachtacka... lidi se az otacej.. takze asi novej kompresor
Leden 27, 201312 r Zdravim Vas vraciam sa k tejto teme...pri nastartovani mi zacne pistat vrzgat jemne pravdepodobne lozisko vo volnobezke na klime cerpadle.Chcel by som to na druhy vikend vymenit,teda asi celu tu volnobezku a chcel by som vediet,ci to vymenim aj na mieste,plast vedla kompresora dam dole to je jasne,len ci to pojde lahko stiahnut ta remenica,ked dam von tu zavlacku ako som to tu videl na obrazku.Ci treba nato nejaky stahovak,alebo to klepnutim spadne dole z tej hriadelky.Dakujem
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.