Přejít na obsah

Špatné starty 2.0 TDI PD obecně


jirkaK

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Mam OCTAVIU II 2.0 DSG ma 8000 km a mam rovnaky problem so startovanim. Okrem toho na dlhsich trasach mi mizne voda v chladiacom systeme. V pripade vozenia sa na kratko sa nic nedeje. Akurat startovanie po 2 dnoch je problematicke treba ho dlhsie tocit potom ide ako hodinky. V servise mi povedali prasknuta hlava - zevraj sa to na 2 litorch bezne stava aj na passatoch

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam OCTAVIU II 2.0 DSG ma 8000 km a mam rovnaky problem so startovanim. Okrem toho na dlhsich trasach mi mizne voda v chladiacom systeme. V pripade vozenia sa na kratko sa nic nedeje. Akurat startovanie po 2 dnoch je problematicke treba ho dlhsie tocit potom ide ako hodinky. V servise mi povedali prasknuta hlava - zevraj sa to na 2 litorch bezne stava aj na passatoch

tak, jak to popisuješ, je to hlava víc, než jistě. Tak si jí nech vyměnit. Je to výrobní vada. Oni to v servisech moc dobře vědí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže věci se mají takto: vzhledem k tomu,že auto bylo již na stejnou závadu 6x v servisu a v Bolce taky asi neměli velký zájem to vyřešit,tak to auto vrátil.Takže se důvod špatných startů nedovíme.

a jak to potom probíhá? to dostane zpátky peníze?

tak tak,dostal peníze nazpět.ale obratem koupil LaK a zase předváděčku a zase dvoulitra Tdi,ten si nedá pokoj :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nakoniec to bola iba nejaka hadica od chladenia. Teraz je to uz ok ale startovat sa mu nechce tak ci tak

Mam OCTAVIU II 2.0 DSG ma 8000 km a mam rovnaky problem so startovanim. Okrem toho na dlhsich trasach mi mizne voda v chladiacom systeme. V pripade vozenia sa na kratko sa nic nedeje. Akurat startovanie po 2 dnoch je problematicke treba ho dlhsie tocit potom ide ako hodinky. V servise mi povedali prasknuta hlava - zevraj sa to na 2 litorch bezne stava aj na passatoch

tak, jak to popisuješ, je to hlava víc, než jistě. Tak si jí nech vyměnit. Je to výrobní vada. Oni to v servisech moc dobře vědí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
tentokrát je to trochu jinak, než když byla vadná ta hlava. Stalo se mi zcela poprvé, že jsem s autem nejel víc jak týden, protože jsem jezdil něčím jiným. Včera jsem chtěl v garáži nastartovat a točil jsem s tím snad na třikrát. Pak to velice neochotně chytlo a garáž byla plná bílýho kouře. Prostě hrůza. Tak jsem to zase chcípnul a zkusil párkrát znovu a šlo to zase, jak hodiny. Dneska start opět perfektní. Jel jsem s tím ještě hned včera do servisu a ve výpisu závad, jak jsem očekával, nic nebylo. Mechanik se domnívá, že mi za ten týden "spadla" nafta. Důvod ale neznám. Jinak se všechno jeví být o.k.. Trochu jsem se bál, aby to zase nebyla voda ve válcích podobně, jako když byla vadná hlava, ale nádobka je plná a voda nemizí. Setkal se s tím někdo ?

Asi to bude přisávat vzduch přes O kroužek na palivovém filtru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no něco podobnýho mě už taky napadlo, jenže ono jak to přišlo, tak to odešlo. Z toho motoru bych se už pos.al. Teď to zase startuje za studena dobře, jen mi příjde, že v garáži na rovině líp, než před garáží, čumákem do mírnýho kopce.

Jiná situace je ovšem zase za tepla, kdy se to opravdu dost zhoršilo a musím proti minulosti víckrát otočit, než to chytne. Ale start je jinak kultivovanej, tak už to ignoruju. Jak už tu víc lidí napsalo, je to u dvoulitru (a možná nejen u něj) normální. Rozhodující pro mně je, že auto po všech nejrůznějších potížích jede úžasně, nežere olej a spotřeba paliva je solidní. Jestli se tohle změní, hodim ho ze skály. Tak kdyby pak chtěl někdo nějakej náhradní díl, musí si říct dřív, než dopadne na dno. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no něco podobnýho mě už taky napadlo, jenže ono jak to přišlo, tak to odešlo. Z toho motoru bych se už pos.al. Teď to zase startuje za studena dobře, jen mi příjde, že v garáži na rovině líp, než před garáží, čumákem do mírnýho kopce.

Jiná situace je ovšem zase za tepla, kdy se to opravdu dost zhoršilo a musím proti minulosti víckrát otočit, než to chytne. Ale start je jinak kultivovanej, tak už to ignoruju. Jak už tu víc lidí napsalo, je to u dvoulitru (a možná nejen u něj) normální. Rozhodující pro mně je, že auto po všech nejrůznějších potížích jede úžasně, nežere olej a spotřeba paliva je solidní. Jestli se tohle změní, hodim ho ze skály. Tak kdyby pak chtěl někdo nějakej náhradní díl, musí si říct dřív, než dopadne na dno. :D

To je stejně psycho, když auto za 400+ tis. startuje pořádně jen na rovině, v garáži, studené...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to auto stálo v základu, než jsem na něj začal věšet různý pičičandy, 760 t.. Teď jsem tam asi tak ještě o 100 t víc ! To je psycho !

Jj, netušil jsem co máš přesně za verzi, tak jsem to jen tak střelil. Je to psycho, a pak to dáš do autorizovaného servisu kde rozbijou a zničí to co ještě nebylo :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

dneska tu v jiným tématu, kterej Mišička z důvodu duplování zamknul, psal, že se může jednat o předvstřik v souvislosti s řemenem. Vzhledem k tomu, že řemen se postupně vytahuje, mohlo by to mít vliv na předvstřik. Mám cca 110 t. km, takže výměna už brzo. Jsem zvědav, co to s teplými starty udělá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dneska tu v jiným tématu, kterej Mišička z důvodu duplování zamknul, psal, že se může jednat o předvstřik v souvislosti s řemenem. Vzhledem k tomu, že řemen se postupně vytahuje, mohlo by to mít vliv na předvstřik. Mám cca 110 t. km, takže výměna už brzo. Jsem zvědav, co to s teplými starty udělá.

No nerozumím tomu, ale myslím, že předvstřik nebude "nechán na pospas" jen řemenu, to tam není nějaké čidlo, co to hlídá?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak si tady pravidelně čtu, také mimo jiné (špatné teplé starty)! Jako kdybych to na sebe přivolal. Natankoval jsem po prvé V-Power Diesel, prý je to to nej a jedu do Prahy! Po hodině jízdy křižovatka, červená(jako vždy na dlouho)! Tak jsem vypnul motor (teplý)! A špatné teplé starty mám již také. Ne a ne chytit. Že by V-Power? Studený motor startuje perfektně.

Ale také se k tomu přidalo: Dálnice, sníh, sůl, mokro a při vyšších otáčkách tak kolem 2200 ot. po akceleraci a po mírném ubrání plynu cuk cuk, škyt škyt. Pravidelně a stále! Při pomalejším stylu jízdy to nedělá.

Editováno: , autor: acro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bych už u 2.0TDi fakt asi neřešil-nemá to cenu,připadá mi to neřešitelné,já měl u všech 2.0TDi špatné starty i po výměně rozvoďáku.Vždy to začalo špatnými teplými starty,ale nakopnout to šlo,ale za čas to dopadlo vždy tak že to chytalo třeba na 6.pokus a pak když už to bylo fakt špatný tak nenaskočil vůbec a nařadě byl odtah do servisu,v servisu vyměnily vstřiky a chytalo to perfektně,ale jen pár tisíc km pak opět celé znova.U všech 2.0TDi co jsem měl mi měnily vstřiky 2x,ted u posledního 2.0TDi co ještě mám je najeto kolem 160.000km a taky už je po druhý výměně vstřiků.

Ted můj kolega z branže co má pár měsíců nového Passata 2.0TDi ale 125kw řeší to samé,ještě nerezignoval a je v servisu každý třetí den a je nasranej jak dělo protože si s tím samozřejmě nevědí rady,když mu řikám že jsem to měl to samé a že to nemá cenu tam s tim jezdit a počkat až to bude kriticky a že až pak vyměněj vstřiky,tak hrdině vyřvává že to musej odtranit,jsem zvědav jak dlouho mu to vydrží. :)

Ted mi ještě u toho posledního 2.0TDi co ještě mám,měnily ŘJ motoru z důvodů že se rozvicela kontrolka na Emise,maxiDot psal "Emise do servisu",vždy v paměti závad nebylo nic,jen sporadická závada,tak jí vymazali a frčelo se dál,naposled když se rozvítila tak se k ní ještě přidalo kontr.žhavení a auto brutálně cukalo na sebemenší sešlápnutí plynu,v servisu to bylo necelé 2.týdny a pořád nevěděli,až druhá technická rada pomohla a to právě výměna ŘJ motoru.

Mě ještě ten poslední 2.0TDi musí vydržet necelé 3.týdny než mi konečně přijde její nástupce 1.8TSi a jde taky už díky bohu do světa,pak to snad půjdu i zapít protože to byl motor-Noční můra.

Ted mi tu jeden z členů poslal zprávu jestli mu můžu vypsat všechny závady a ceny,tak mi to nedalo a vyndal jsem kopie garančních faktůr od prvního 2.0TDi z 2005.Tak spočítáno,sečteno kopie garanč.faktur děla 364.400kč u jednoho 2.0TDi,mě osobně přišel na 40.000kč po té když se zaseknul píst a ojnice proletěla blokem,tak to už od toho škodovka dala ruce pryč,tak jsem sehnal z vrakoviště za 25.000kč jinej+nějaké věci kolem a práce a celkem se to vyšvihlo na těch 40.000kč.(nepočítám údržbu,ale jen opravy na rámci záruky).

Doufám že ty nový CommonRaily budou už zas návrat ke starým dobrým spolehlivým TDi motorům,jak bylo od VW vždy zvykem,hlavně už aby je tam začali dávat,ale to si ještě tak rok počkáme než začnou vrkat v Oct.II.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jó a ten můj známej s autor.servisu ještě řikal k problému špatných teplých startů,že totožný problém měli tehdá i 1.9D ve Feldách,Polo atd.,tam prý to řešily výměnou čidla teploty chlad.kapaliny,prý za horka dávalo blbej signál ŘJ motoru,stačilo ho vyměnit za čidlo z 1.3MPi a bylo po problému,bylo na to i aktual.zdělení s Boleslavi.

Ze zoufalství to tam u problematických zakazníků který už tam prej řvali jak na lesy i zkoušeli u 2.0TDi,dali tam čidla ze všech možných náhrad z benzínů a bez úspěchu,prý tam zkoušeli i do něj dát nějakej odpor a pořád stejný.Ten už taky řikal že to je neřešitelný že když si tam na to někdo stěžuje,udělaj diagnostiku,kontrola předvstřiku,počátek vstřiku,motor daj do základ.nastavení a frčí se dál,až když už je to fakt dost špatný tak nastane výměna vstřiků.

Nejhorší je že prý v MB o tom moc dobře vědí,ale prý to vůbec neřešej,podle jejich postupu to znamená výše popsaná kontrola a pak při zhoršení maj měnit vstřiky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je vůbec nějaký divný. Mně to nejdřív blbě chytalo za studena a motor se na volnoběh klepal, jak když má padoucnici. Tak se vyměnily vstřiky, motor se evidentně uklidnil a start byl chvíli dobrej, jenže za chvíli nanovo a začala mi mizet voda. Vyměnili hlavu a zase dobrý. Jenže teď mám na vstřikách a hlavě asi tak 30 - 40 t. km a už nějakou dobu to startuje blbě za tepla. Naštěstí mám ještě jednu sadu nových vstřiků. Kdyby jako bylo nejhůř.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...